LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caiway liegt

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ornia
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2013 20:53

Caiway liegt

Ongelezen bericht door Ornia »

Glasvezelpakket besteld bij caiway met extra enjoy pakket in ijsselstein .
Tv decoder van entone deed helemaal niets . Na bijna 30 min. In de wacht zou men een nieuwe toesturen binnen 5 dagen maar niets ontvangen. Volgende telefoontje .... Sorry was een administratieve fout. Nu zou ik hem binnen 3 dagen krijgen.. Na twee dagen gebeld want, je weet maar nooit. En ja hoor hij was onderweg en ik zou hem hooguit twee dagen later krijgen . Je raadt het al , noppes.
Gebeld en nu was het echt zo dat hij onderweg was en dat ik hem over maximaal 2 dagen zou krijgen.
We zijn 2 dagen verder 21.00 uur en weer geen decoder .
Had al geen hoge pet op van onze vrienden nadat hun een vraag stelde via hun eigen site en deze onbeantwoord bleef.
Verder presteren deze mensen het om zomaar zonder enige melding een zender van een extra betaalpakket eraf te halen zonder te berichten.

stofzuigertje

Re: Caiway liegt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De te late levering krijg je meestal alleen het reeds betaalde abonnement kosten terug.
Echter, een vrije dag omdat je thuis moest blijven claimen word moeilijker.

Gewoon dreigen als ze niet voor aanstaande maandag leveren ontbinden!
Dan verliezen ze een klant en eis je alle reeds betaalde terug.
Omdat ze via Auto incasso werken kan dat tot 6 weken.

Dus dreig met Ontbinden wegens niet op tijd meerdere keren niet leveren.
Deze anti reclame zullen ze niet leuk vinden....
en vergeet niet een link naar de Tros Radar Site te sturen zodat zij hier kunnen vertellen waarom ze zo slordig zijn dus nodig ze eens uit!

Schorpioen58
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 jul 2012 10:30

Re: Caiway liegt

Ongelezen bericht door Schorpioen58 »

Leuk gezegd om te dreigen met opzeggen en dat ze dan een klant verliezen.
Worden ze denk niet warm of koud van.
Er mag geen andere provider op het glasvezelnet van Caiway.
Ze hebben dus een monopolie positie en kunnen doen en laten wat ze willen.

Gesloten