LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caiway

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sjaan1946

Caiway

Ongelezen bericht door sjaan1946 »

Hallo,

Sinds twee weken probeer ik nu de aansluiting voor internn en telefonie te realiseren. Ik heb me in de winkel in Schiedam aangemeld en daar een modem en Router meegekregen. Ik kom niet verder dan dat er op het modem het tweede en derde lampje blijft knipperen. Het helpdesknummer gebeld:

1e keer 3 kwartier in de wacht. Medewerker zegt u wordt teruggebeld door een monteur. Dat gebeurt ook maar ik ben te laat bij de telefoon. In het display staat geen nuumer dus ik kan niet terugbellen

2e keer ik sta 7 kwartier!!!!!!!!!!! in de wacht. Medewerker probeert te helpen maar de verbinding wordt verbroken. Ik krijg een voicemailbericht dat ik zal worden teruggebeld. Er gebeurt niets. De volgende dag blijk ik in de ochtend een oproep te hebben gemist van Geen Nummer. Neem aan dat dit de monteur is geweest. Ik kan niet terugbellen dus probeer de volgende dag het helpdesknummer weer. Dat kan niet want het is weekend.

Zelf ben ik docent en is het niet toegestaan dat de mobiele telefoon aanstaat tijdens de lesuren. Het is dus erg lastig om mij te bereiken van 9 tot 16 uur. En om 16 uur stoppen de monteurs met werken is mij gezegd.

Maandag, gisteren, weer gebeld. Eerst meer dan een half uur in de wacht maar krijg dan een medewerker. Daarna belt er een monteur. Met de monteur spreek ik af dat er vandaag vanaf 9 uur 's morgens tot 12 uur iemand in huis is. Helaas..degene die in mijn huis zal zijn heeft autopech. De helpdesk word daarover ingelicht. Daarna weer gebeld voor een nieuwe afspraak.... monteur zal bellen. Het is nu n1 16:00 uur en de monteur heeft niet gebeld. Weer de helpdesk gebeld... weer 40 minuten in de wacht. Medewerker zegt het is uw eigenschuld want er was niemand thuis. Ik maak me hier erg kwaad over en ga zeker stappen ondernemen om de overeenkomst voor afname van internet en telefonie te verbreken. Het is echt bar en boor gesteld met de bereikbaarheid en service van CaiWay.

Helaas heb ik weinig keus wat betreft providers in deze regio. Het is of CaiWay of KPN.
Sjaan Lieder

SirPeter

Re: Caiway

Ongelezen bericht door SirPeter »

Ben je gek, handleiding doornemen?
Dat kost minstens 7 kwartier.

Heeft Caiway echt zulke lange wachttijden?
Dat is bijna 2 uur. Ik geloof er eigenlijk niets van.

Anyway je kunt ook een handig buurjongetje vragen.

Gesloten