LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chello afgesloten
Chello afgesloten
In augustus heb ik de digibox aan UPC teruggezonden. Op 7 september blijkt mijn chello-account afgesloten, volgens de helpdesk per abuis omdat ik de digitale tv heb opgezegd.
Na 10 dagen, 25 telefoontjes (10 ct per minuut), 2 e-mailjes (via een ander account) is het account nog steeds niet actief. Vele malen is uiteraard beloofd om terug te bellen, dat gebeurd echter niet.
Op de site van UPC staat dat bij een UPC-center een doe het zelf pakket gehaald kan worden, dan kan je nog diezelfde dag internetten.
Waarom zou het dan niet mogelijk zijn om een per abuis afgesloten account opnieuw te activeren?
Nieuwe klanten zijn waarschijnlijk belangrijker dan bestaande klanten.
Na 10 dagen, 25 telefoontjes (10 ct per minuut), 2 e-mailjes (via een ander account) is het account nog steeds niet actief. Vele malen is uiteraard beloofd om terug te bellen, dat gebeurd echter niet.
Op de site van UPC staat dat bij een UPC-center een doe het zelf pakket gehaald kan worden, dan kan je nog diezelfde dag internetten.
Waarom zou het dan niet mogelijk zijn om een per abuis afgesloten account opnieuw te activeren?
Nieuwe klanten zijn waarschijnlijk belangrijker dan bestaande klanten.
Re: Chello afgesloten
Vreemd verhaal, wat heeft TV nu met chello te maken =.
Re: Chello afgesloten
Zonnesteek opgelopen, Laurent? Want als jij zelfs aan het verhaal van de UPC helpdesk gaat twijfelen...Vreemd verhaal, wat heeft TV nu met chello te maken =.
Re: Chello afgesloten
UPC verzorgt de tv items
Chello is de internet afdeling.
Lange jan snapt er wederom geen snars van
Chello is de internet afdeling.
Lange jan snapt er wederom geen snars van
Re: Chello afgesloten
Laurent, weet je dat nog steeds niet??? UPC is ook Chello!!! En Chello is UPC..... snap ie??
Re: Chello afgesloten
het is ge woon een pot nat upc en chello ze zitten alle bij in cappelle a de ijsel
Re: Chello afgesloten
Ze hebben je retourpad afgesloten.
Dus geen telefonie en internet mogelijk.
secondenwerk om dat te verhelpen.
Dus geen telefonie en internet mogelijk.
secondenwerk om dat te verhelpen.
Re: Chello afgesloten
Na betaling kan alles aangesloten worden, dus eerst cashen.
Re: Chello afgesloten
Helemaal gelijk, kleine domme naïeve Laurent. Het verhaal klopt voor geen meter. Maar zoals we allemaal hebben kunnen lezen -maar door alleen jou niet begrepen- werd dit verhaal opgedist door de helpdesk. De helpdesk waar, zoals jij ook wel weet, jouw al even domme naïeve ongeschoolde collegaatjes hun bezigheidstherapie ten uitvoer leggen tot ontsteltenis van hele volksstammen verbijsterde klanten.UPC verzorgt de tv items
Chello is de internet afdeling.
En daar heeft er dus eentje het grote UPC sprookjesboek open geslagen en is met een verhaaltje gekomen dat zelfs JIJ een beetje vreemd vindt.
Zeker, ik snap er helemaal niks van dat UPC nog bestaansrecht heeft. Hoe dom kan de Nederlandse consument zijn om diensten van dit baggerbedrijf te blijven afnemen? Ik zou zeggen: laten klappen die zooi en de netwerken laten opkopen door een ter zake kundig bedrijf met vakkundig personeel, en de Laurentjes en zijn vriendjes terug naar een frietkot of zo waar ze heel nuttig werk kunnen doen.Lange jan snapt er wederom geen snars van
Re: Chello afgesloten
Lange Jan , droom maar rustig verder van UPC.
Re: Chello afgesloten
Wat een stelletje slimboos zijn die sukkels van UPC toch. Zeg je digitale TV op sluiten ze ook je Internet af. Kunnen die lui dan niet lezen. Het is en blijft een hopeloos bedrijf. Je kan beter geheel geen zaken doen met die lui. Ze zijn gewoon gek.
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59
Re: Chello afgesloten
Ik heb internet van UPC en heb daar regelmatig problemen mee.
Afgelopen jaar 2 keer tv en internet afgesloten omdat we met iemand anders werden verwisseld die ging verhuizen en dezelfde achternaam heeft als wij maar wel op een ander adres wonen en in een andere plaats ook.
Als je dat de eerste keer overkomt en de plotseling geen tv meer hebt en je buren wel en dan meteen belt naar de klantenservice????/helpdesk krijg je te horen dat je bent verwisseld met een ander persoon maar dat ze de tv en internet niet meteen weer kunnen aansluiten omdat dit eerst weer als een nieuwe aanmelding moet worden doorgegeven.
De "onervaren medewerker" zoals er zoveel zijn bij de klantenservice van UPC wist ook nog te vertellen dat er wel kosten voor ons zouden zijn!!!! Dacht het dus niet.. UPC maakt de fout.
Na 3 dagen hadden we weer tv.
Als je dat de 2e keer weer overkomt, 5 maanden later, hetzelfde probleem.. ben je wel heel boos.
Toen meteen weer gebeld en bleek weer dezelfde fout te zijn.
Dit was op oudejaarsdag. Juist met de feestdagen geen tv en internet.
Meteen gebeld dat ik niet weer zolang wilde wachten door een fout van UPC.
TV en internet waren toen met een paar uur weer aangesloten. Maar.... mijn email adres konden ze niet meer aan de praat krijgen.
Dit heeft 5 maanden geduurd eer ik mijn email adres weer terug had. Ja..lees goed: 5 maanden. En dat allemaal door fouten van UPC!!!
Ook wordt je door de klantenservice slecht geholpen.
Over de problemen veel gebeld en veel brieven geschreven waar eerst helemaal niet op werd gereageerd.
Toen, na een aangetekende brief te hebben gestuurd naar de directie van UPC kwam er eindelijk een reactie.
UPC gaat heel slecht met zijn klanten om.
En hun administratie is volgens mij ook heel erg slecht!!!
In mijn gebied is UPC alleen heerser wat betreft kabel-internet en voor tv, dus ben je wel op ze aangewezen.
Maar klantvriendelijk??? Neeeeeeeeeeee
Afgelopen jaar 2 keer tv en internet afgesloten omdat we met iemand anders werden verwisseld die ging verhuizen en dezelfde achternaam heeft als wij maar wel op een ander adres wonen en in een andere plaats ook.
Als je dat de eerste keer overkomt en de plotseling geen tv meer hebt en je buren wel en dan meteen belt naar de klantenservice????/helpdesk krijg je te horen dat je bent verwisseld met een ander persoon maar dat ze de tv en internet niet meteen weer kunnen aansluiten omdat dit eerst weer als een nieuwe aanmelding moet worden doorgegeven.
De "onervaren medewerker" zoals er zoveel zijn bij de klantenservice van UPC wist ook nog te vertellen dat er wel kosten voor ons zouden zijn!!!! Dacht het dus niet.. UPC maakt de fout.
Na 3 dagen hadden we weer tv.
Als je dat de 2e keer weer overkomt, 5 maanden later, hetzelfde probleem.. ben je wel heel boos.
Toen meteen weer gebeld en bleek weer dezelfde fout te zijn.
Dit was op oudejaarsdag. Juist met de feestdagen geen tv en internet.
Meteen gebeld dat ik niet weer zolang wilde wachten door een fout van UPC.
TV en internet waren toen met een paar uur weer aangesloten. Maar.... mijn email adres konden ze niet meer aan de praat krijgen.
Dit heeft 5 maanden geduurd eer ik mijn email adres weer terug had. Ja..lees goed: 5 maanden. En dat allemaal door fouten van UPC!!!
Ook wordt je door de klantenservice slecht geholpen.
Over de problemen veel gebeld en veel brieven geschreven waar eerst helemaal niet op werd gereageerd.
Toen, na een aangetekende brief te hebben gestuurd naar de directie van UPC kwam er eindelijk een reactie.
UPC gaat heel slecht met zijn klanten om.
En hun administratie is volgens mij ook heel erg slecht!!!
In mijn gebied is UPC alleen heerser wat betreft kabel-internet en voor tv, dus ben je wel op ze aangewezen.
Maar klantvriendelijk??? Neeeeeeeeeeee
Re: Chello afgesloten
In mijn gebied is UPC alleen heerser wat betreft kabel-internet en voor tv, dus ben je wel op ze aangewezen.
Maar klantvriendelijk??? Neeeeeeeeeeee
Wat een onzinnig verhaal, door kabel van UPC kan elke provider zijn diensten aansturen, Vreemd meisje welke providers heb je benaderd ?
Maar klantvriendelijk??? Neeeeeeeeeeee
Wat een onzinnig verhaal, door kabel van UPC kan elke provider zijn diensten aansturen, Vreemd meisje welke providers heb je benaderd ?
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59
Re: Chello afgesloten
Voor een kabel-aansluiting is hier (Dronten) alleen maar UPC.
Dus zijn we wel op hun aangewezen.
En zeg nou zelf.. het is toch werkelijk heel erg stom van UPC om zijn abonnee's af te sluiten van tv en internet omdat je wordt verwisseld met een andere klant?
En dit gebeurd dan ook nog 2 keer!!!
Oo ja... na 2 keer een aangetekende brief te hebben gestuurd heb ik na 5 maanden mijn email adres weer terug.
Beetje lang geduurd ha???
Dus zijn we wel op hun aangewezen.
En zeg nou zelf.. het is toch werkelijk heel erg stom van UPC om zijn abonnee's af te sluiten van tv en internet omdat je wordt verwisseld met een andere klant?
En dit gebeurd dan ook nog 2 keer!!!
Oo ja... na 2 keer een aangetekende brief te hebben gestuurd heb ik na 5 maanden mijn email adres weer terug.
Beetje lang geduurd ha???
Re: Chello afgesloten
@Laurent
Als ik in een upc gebied woon kan ik dus gewoon alle diensten van @home aanvragen en deze worden door upc via hun netwerk doorgegeven?
Als ik in een upc gebied woon kan ik dus gewoon alle diensten van @home aanvragen en deze worden door upc via hun netwerk doorgegeven?
Ik denkniet dat upc daar zijn netwerk voor beschikbaar steltWat een onzinnig verhaal, door kabel van UPC kan elke provider zijn diensten aansturen, Vreemd meisje welke providers heb je benaderd ?
Re: Chello afgesloten
neem eens een hotmail account en hup via de kabel vliegen de mails erdoor .
Re: Chello afgesloten
@Laurent,
Als je geen ander antwoord kunt geven reageer dan niet.
Als je geen ander antwoord kunt geven reageer dan niet.
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59
Re: Chello afgesloten
Ik betaal voor de diensten van UPC.. dus ook voor een chello-email-adres.