Kees.. Dat jij graag cumshots download zijn je eigen zaken, dat heeft niks te maken met mijn download gedrag. Ik kan over het algemeen vrij duidelijk inschatten wat mijn dataverkeer is.Zo kan je niet meten. De data in je downloadmap is echt niet het enige wat je hebt gebruikt. Denk eens aan uploaden, delen van bestanden, dingen binnenhalen + weer deleten omdat het niet goed was, ophalen van headers uit nieuwsgroepen en grote bestanden mailen. Gezien de hoeveelheid transfer in de eerste maand is die 43 GB niet vreemd. Kort gezegd: in die 2 maanden merk ik op dat je ongeveer 100 GB aan data hebt verbruikt. Dat is nogal exteem. Chello staat naar mijn idee in zijn recht hier iets van te zeggen. Wie zo'n hoeveelheid data kan gebruiken heeft vrijwel zeker de beschikking gehad over een continue verbinding. Ik denk niet dat Chello hier iets te verwijten valt.
Ten eerste, ik gebruik mijn chello mail niet. Mailen doe ik op mijn werk.
Gezien ik outlook dus niet gebruik, zoek ik ook niks in nieuwsgroepen.
Het enige waar bij mij de pc s'avonds voor aangaat is minimaal wat surfen naar wat torrents, en wanneer ik deze download, zet ik mijn upload op een minimum, tot vrijwel uit.
Daarbij download ik niks wat ik niet wil hebben.
Dus als ik bekijk wat er in mijn folders aan downloads staat, ik bereken een percentage aan upload, en een paar gig extra voor het surfen, dan kom ik er nog niet aan.
Ik vroeg je om advies om mijn abbo te kunnen beeindigen. Mijn deel in de twist of chello gelijk of niet heeft is verleden. Mijn keus is gemaakt en ik wil er van af. Ik vraag je niet wederom chello te verheerlijken tot de ideale droomvrouw in je leven. Hou jij je fantasietjes lekker voor je en laat een ander passeren. Als je zinvolle informatie hebt, hoor ik het graag, anders hoor ik liever de adviezen van de overige gasten op deze forum.