LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chello hoe kom je er vanaf.?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Echtegast
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jun 2005 09:17

Chello hoe kom je er vanaf.?

Ongelezen bericht door Echtegast »

Ik woon in de regio Helmond en heb al jaar en dag chello.

Nu na een 5 jaar wil ik eraf, omdat de boot inmiddels aan is met deze
"ma..-bende".

De laatste weken de ene storing na de andere en maar liegen die lui.
Ik hoop voor de helpdesk medewerkers dat ze bij het solliciteren in de toekomst naar een andere baan maar nooit vertellen dat ze voor Chello gewerkt hebben.
Ze vangen dan bot bij die nieuwe baan, daar de eventuele nieuwe baas
deze jongens/meisjes als ondeskundig en leugenachtig in zijn achterhoofd zal betitelen.

Maar terug on-topic.
Hoe kom ik er af en wat zal ik wel moeten nemen voor internet. ?

In afwachting uit Oost-Brabant waar de Gemeente Helmond hun burgers aan UPC heeft verkwanseld.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Chello hoe kom je er vanaf.?

Ongelezen bericht door woest »

Chello-klanten niet vast aan tv-kabel


Gepubliceerd op woensdag 31 augustus 2005

(P7) Klanten van UPC's Chello mogen hun abonnement opzeggen als de prijs van de tv-kabel 'substantieel' omhoog gaat.
Dat is volgens de Consumentenbond de uitkomst van haar lobby via de media en een uitspraak van minister Brinkhorst.

De Bond: "Consumenten [kunnen] bij een substantiële wijziging in de kabeltv-voorwaarden zowel het televisieabonnement als hun Chello-internetabonnement opzeggen."

De woordvoerder van UPC bevestigt het bericht: "Maar dat is altijd al zo geweest. Eigenlijk is er niets nieuws onder de zon. Als we de prijs met meer dan de correctie voor de inflatie verhogen, mogen klanten zonder voorwaarden ook hun internetabonnement opzeggen."

Bij Essent Kabelcom geldt een vergelijkbaar beleid. De zegsman: "Ieder jaar verhogen we de tv-tarieven, hooguit met het inflatiepercentage. Dat laten we een maand van tevoren weten. Klanten kunnen in die tijd hun abonnement opzeggen. Na het eerste jaar hebben klanten sowieso een opzegtermijn van een maand."

Casema kon kort voor publicatie niet reageren op vragen van deze uitgave.

Inflatiepercentage
UPC heeft nog niet aangegeven of en, zo ja, met hoeveel ze de tarieven voor kabeltelevisie in 2006 gaat verhogen.

In het najaar maakt UPC de plannen bekend om al haar kabelklanten te voorzien van een nieuw type modem. Via het gratis verstrekte modem worden alle klanten aangesloten op UPC's interactieve netwerk. Via de televisie kan men internetten, e-mailen en films bestellen. Bovendien is UPC het eerste bedrijf dat haar hele verzorgingsgebied van interactieve televisie gaat voorzien. TV-kijkers kunnen met een klik op de afstandsbediening reageren op tv-reclames en televisieprogramma's.

Essent Kabelcom laat digitale interactieve televisie vooralsnog aan zich voorbij gaan. "We hebben het geprobeerd met Mr. Zap, maar klanten zaten er niet op te wachten. Ons netwerk is er wel voor geschikt, maar de decoders die nu verkocht worden zijn niet geschikt voor interactieve televisie."

Bron: www.planet.nl

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Chello hoe kom je er vanaf.?

Ongelezen bericht door gravedigger »

@Woest, Dit slaat als een tang op een varken. We hebben het over INTERNET, niet over TV. Lees eerst eens iets voor je commentaar geeft.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Chello hoe kom je er vanaf.?

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Aangetekende brief sturen naar die kabelmaffia.

op de site van hun staat een opzegvoorbeeld welke je kan downloaden, printen en opsturen.

Zeg meteen je TV abo ook op.

neem een abo op canaldigitaal, koop een ontvangersetje en een DSL abo naar keuze. Alles is beter dan die maffia welke is gehuisvest in de ufo daar in Helmond.

Zou een mooie lokatie voor een aanslag zijn inclusief al die debielen die daar werk**...............zitten.

Oeps vergiste me bijna door te denken dat men daar werkt.

Enige die dat doen is de finacieele afdeling. Hoe kunnen wij onze abonnees zoveel mogelijk geld aftroggelen tegen een zo laag mogelijk aanbod en de slechtste kwaliteit.

BOYCOT die toko is mijn advies.
En dat mag best een paar euries kosten.

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Chello hoe kom je er vanaf.?

Ongelezen bericht door VoIP »

Ja een aanslag plegen. Lekker genuanceerd. :roll:

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Chello hoe kom je er vanaf.?

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Zijn we wel mooi van heel die Kwalitatief Utermate Teleurstellende rommel af.

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Chello hoe kom je er vanaf.?

Ongelezen bericht door VoIP »

Heb je daar een aanslag voor nodig?

Een alternatief zoeken is zeker een te grote aanslag op je denkvermogen? :lol:

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Chello hoe kom je er vanaf.?

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Alternatief heb ik niet nodig vrind. Ben al enkele jaren verlost van die coax kabel met de daarbij behorende oplichtersbende.

Gesloten