LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chello superslecht geworden!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: Chello superslecht geworden!

Ongelezen bericht door Gast »

ik ga me chello classic overzetten in chello light een wat goedkopere abbo....... want ik download niet veel films permaand

Baler

Ongelezen bericht door Baler »

Baluh, baluh. Al meerdere jaren Chello. Werkte altijd prima. Sinds enkele dagen een downloadsnelheid van 10 kb. Daarmee kan je niet eens normaal internetten.
Ping en upload zijn prima. Na helpdeskcontact al:
- router ertussen uit gehaald
- verschillende pc's gebruikt
- nieuw IP
- modem reset
- etc
- etc
Pfff, en dan....

Gast

Ga ik naar chello Light, want ik heb al vele jaren naar volle tevredenheid chello Classic, maar nu heeft UPC verschillende abonnementen en Light is het abonnement wat nu beter mij past.

Wat een keuze vrijheid! Toppie hoor ! :D

Gast

ja voor die keuze vrijheid betaal je 30 euro, en zit je er een jaar aan vast......

en dat terwijl nieuwe leden alles gratis krijgen

voel je je nu niet belazerd???????

Als je nieuw komt is de administratie gratis, en nu voor een cijfertje verwisselen 30 euro betalen???????

Gast

Als je zegt dat je Chello opzegt als zij die 30 euro in rekening brengen dan vervalt die 30 euro ook zij willen geen klanten verliezen. :?:

Gast

ja chello is echt heel langzaam ik heb chello classic en ik heb al meer dan 1 jaar problemen en zodra je naar die helpdesk belt dan ligt het nooit aan hij maar aan je eigen of je pc zeggen ze dan ik heb heel vaak geen internet en als ik internet heb dan valt hij opeens weer gauw weg nou ik heb er genoeg van ik staop over naar een andere provider is kijken of ik daar meer geluk bij heb dan bij chello

Gast

vind dat je een hoop geduld hebt gast

Gast

Als je zegt dat je Chello opzegt als zij die 30 euro in rekening brengen dan vervalt die 30 euro ook zij willen geen klanten verliezen.
je zit er helaas wel weer minimaal een jaar langer aan vast en kan niet meer onder de oude voorwaarde binnen een maand opzeggen.

Dat vindt UPC/Chello wel 30 euro waard !!!!!

Gast

heb net sinds een mnd chello classic. heb er weinig problemen mee. Ik heb enkel 1 klacht en dat is dat ze download snelheid zo laag zetten. Heb ik daarheen gebeld, ik zeg dat ik iets probeer te dowloaden maar dat het supertraag gaat. zeggen hun doodleuk dat ze er eerst voor zorgen dat je surfsnelheid goed is en dan voor online gamen en dan pas je download snelheid, en dat die dus niet omhoog zal gaan. BELACHELIJK gewoon. Je betaald toch voor een goeie downloadsnelheid, een goeie ping en goed surven

Gesloten