LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Compuserve ervaringen???

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Compuserve ervaringen???

Ongelezen bericht door D1RK »

Wie heeft er ervaring met Compuserve?
Voor €24,95 20 Mb verbinding en gratis bellen?
Ook kunt U als klant mij aanmelden wat volgens de website U €40,- kan opleveren, maar hoe betrouwbaar is deze.
Ik zie dat ik het KPN netwerk kreeg dus niet het Tiscali wat vroeger wel eens stoorde en hoe is het modem, vrij onbekend merk en ik zag enkele klachten...

Graag Uw reactie.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Compuserve ervaringen???

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Beste D1rk,

Ik heb zelf, zonder problemen, op mijn oude adres ruim 4 jaar CompuServe gehad.

Ik kreeg daar toen een ZyXel router bij (niet draadloos) - en ook die werkte probleemloos.
Het enigste ' min ' puntje is hun eigen email systeem. Dat vergt enig inzicht.

De helpdesk kost wel geld, maar het langste wat ik moest wachten (wijkstoring) was 8 minuten. Niet te slecht.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Compuserve ervaringen???

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik zie dat je al weg bent naar XS4all en dat is jammer, ik had graag die €40,- aan jou gegeven als klant, zie www.compuserve.nl
Als iemand wel Compuserve klant is graag mailen via envelop, de eerste zal ik belonen, maar er zijn meerdere forums waar ik deze vraag stelde dus wacht niet te lang....

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Compuserve ervaringen???

Ongelezen bericht door D1RK »

Helaas heb ik nog niets van Compuserve klanten ontvangen, dus als U hier klant is of klanten weet die via [email protected] mailen ....
Zij kunnen € 40,- cadeau krijgen of goedkoper overstappen op sneller internet dan de huidige dure trage verbinding, maar helaas alleen een reactie van een ex klant en daar heb ik niets aan....

Gesloten