LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contractverlenging Tele 2 bellen plus

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Roald1961

Contractverlenging Tele 2 bellen plus

Ongelezen bericht door Roald1961 »

Sinds November 2008 ben ik klant van Tele2
Ik had destijds gekozen voor het pakket Internet en bellen plus voor €34,95.
Bellen plus betekend dat je s'avonds na 19:00 uur en in het weekend gratis belt naar vaste nummers.
November 2010 werd ik door de klantenservice gebeld of ik het contract met een jaar wilde verlengen,
ik kreeg nog € 5,- per maand korting ook en betaal dus nog maar €29,95 per maand (dacht ik).

Toen ik de eerste rekeningen kreeg waren deze wat hoger dan ik gewend was, ik dacht mijn zoon zal
doordeweeks overdag wel gebeld hebben, dat valt immers niet onder het bellen plus, maar de rekeningen werden steeds hoger.
Toen ik online de verbruiksdetails ging bekijken kwam ik tot de conclusie dat bellen s'avonds en in
het weekend plots niet meer gratis zijn, dit is echter nimmer vermeld.
Vandaag 03-06-'11 heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Tele2, de medewerker was bekend
met het probleem en wist me te melden dat er reeds meer van deze klachten binnen waren gekomen,
hij kon echter niets doen, ik kon wel een duurder contract afsluiten met onbeperkt gratis bellen.

Samengevat: iedereen die het bellen plus contract verlengt zal tegen deze nare ervaring oplopen,
ik bel zelf niet zo heel veel en mijn rekening was al behoorlijk gestegen, mensen die wel veel bellen
kunnen hierdoor best wel eens voor onaangename verassingen komen te staan.

sephora30

Re: Contractverlenging Tele 2 bellen plus

Ongelezen bericht door sephora30 »

Daarom moet je dit soort dingen ook nooit halsoverkop over de telefoon regelen, maar eerst rustig via internet de voorwaarden lezen.

Aan de telefoon kunnen ze je van alles wijs maken en je hebt later geen poot om op te staan. Ze zullen het altijd mooier maken dan het is.

Roald1961

Ongelezen bericht door Roald1961 »

Bij contractverlenging ga ik ervan uit dat het contract zoals het op dat moment loopt verlengd wordt en niet dat het gewijzigd wordt.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Van een klantenservice mag je verwachten dat ze weten waarover ze praten. Maar dat lijkt wel iets van de vorige eeuw te zijn :roll: denken dat een verkoper of medewerker verstand van zaken heeft.
:? Maar 't blijkt maar weer, dat je eigenlijk alles wat telefonisch is besproken, schriftelijk moet worden samengevat, met tijdstip van gesprek + naam medewerker

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Roald1961,

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de kosten die in rekening worden gebracht bij je nieuwe abonnement. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] o.v.v. Roald1961/trosradar willen sturen? Dan ga ik dit voor je uitzoeken. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Roald1961,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit met je contractverlenging en kom hier z.s.m. bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Roald1961,

Mijn collega heeft hierover telefonisch contact met je opgenomen en je meer uitleg gegeven over het abonnement. Je oude abonnement waarin je 's avonds en in het weekend gratis kon bellen wordt niet meer aangeboden door Tele2. Uit coulance is daarom een vergoeding met je besproken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten