LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Orange reageert niet niet op brieven en faxen.
Orange reageert niet op vragen die je via hun website kunt stellen als je ingelogd bent.
Mailtjes van orange kan je niet reply-en.
De Orangeshop bezoeken heft ook geen zin, deze medewerkers verwijzen je naar de klantenservicelijn.
Het enige wat je kunt doen is de Orange klantenservicelijn bellen, voor slechts 0,45 per minuut, met een gegarandeerde wachttijd van 5 tot 15 minuten.
Hoe lang kan Orange hier nog mee doorgaan?
Wie lukt het om dit hoogmoedige gedrag te breken?
George
Orange reageert niet op vragen die je via hun website kunt stellen als je ingelogd bent.
Mailtjes van orange kan je niet reply-en.
De Orangeshop bezoeken heft ook geen zin, deze medewerkers verwijzen je naar de klantenservicelijn.
Het enige wat je kunt doen is de Orange klantenservicelijn bellen, voor slechts 0,45 per minuut, met een gegarandeerde wachttijd van 5 tot 15 minuten.
Hoe lang kan Orange hier nog mee doorgaan?
Wie lukt het om dit hoogmoedige gedrag te breken?
George
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
0.45 ??? je bedoelt dus gewoon € 0.20 cpm !!! overdrijfert !!!
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
In ieder geval blijft die klantenservicelijn bestaan zolang er mensen zijn die blijven bellen naar zo'n lijn a 0,20 cent per minuut
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Nee jwalker, de klantenservice van Orange is echt 0,45 per minuut, lees maar na op hun eigen site. De boeven werken met verschillende tarieven: Hoe hoger de nood van de klant, hoe duurder ze zijn.
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
van de orangesite onder klantenservice
Graag uw verhaal waar staat dat het 45 cent kost, kan ik namelijk nergens vindenvoor ADSL van Orange bel je via nummer 0900 9515 (€ 0,20/min)voor Smartpack, Budget, Hometime en Free bel je via nummer 0900 0134 (€ 0,50/min)
-
- Berichten: 287
- Lid geworden op: 22 dec 2007 01:15
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Ik ben ook een Orange klant en krijg in de mailbox van de webmail van hun weer netjes een mail met antwoord op mijn vraag.Orange reageert niet op vragen die je via hun website kunt stellen als je ingelogd bent.
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Hallo mensen,
Wat ik mee heb gemaakt met alice kun je niet geloven. Ik heb begin november een abonnement aangevraagd. Ik had een bevestiging brief ontvangen. Ik zou begin december internet krijgen. Ik heb tot 25 november verder niets gehoord van alice. Toen ik ze had gebeld, was ik erachter gekomen dat mijn abonnement geannuleerd was. Ik heb meteen een andere abonnement gevraagd. Die provider zou eind december mij internet verzorgen. Ik heb op 15 december een brief ontvangen van alice dat ik op 10 januari zou krijgen. Ik was razend. Hoe kan dat. Ze hebben toch gezegd dat ze mijn aanvraag hebben geannuleerd. Ik had gelijk bezwaar schrift geschreven. Ik heb nog steeds geen antwoord. Ik heb in tussen modem ontvangen van alice en een mail dat mijn internet al geleverd is. (andere provider heeft geannuleerd ) Ik heb vanaf 10 januari elke dag gebeld. Ze zeiden elke keer dat ze een monteur zouden sturen. Maar ik heb nog steeds geen internet. Inmiddels is mijn telefoon aansluiting met kpn door alice gesloten. Annuleren kan niet. Aansluiting kan ook niet. Wat een ellende. Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Wat ik mee heb gemaakt met alice kun je niet geloven. Ik heb begin november een abonnement aangevraagd. Ik had een bevestiging brief ontvangen. Ik zou begin december internet krijgen. Ik heb tot 25 november verder niets gehoord van alice. Toen ik ze had gebeld, was ik erachter gekomen dat mijn abonnement geannuleerd was. Ik heb meteen een andere abonnement gevraagd. Die provider zou eind december mij internet verzorgen. Ik heb op 15 december een brief ontvangen van alice dat ik op 10 januari zou krijgen. Ik was razend. Hoe kan dat. Ze hebben toch gezegd dat ze mijn aanvraag hebben geannuleerd. Ik had gelijk bezwaar schrift geschreven. Ik heb nog steeds geen antwoord. Ik heb in tussen modem ontvangen van alice en een mail dat mijn internet al geleverd is. (andere provider heeft geannuleerd ) Ik heb vanaf 10 januari elke dag gebeld. Ze zeiden elke keer dat ze een monteur zouden sturen. Maar ik heb nog steeds geen internet. Inmiddels is mijn telefoon aansluiting met kpn door alice gesloten. Annuleren kan niet. Aansluiting kan ook niet. Wat een ellende. Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Ik zou u graag advies willen geven maar u schrijft nogal onsamenhangend. Begrijp ik het goed dat u bij Alice een abonnement Internet+bellen hebt aagevraagd?
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Hi,
wiji hebben ook problemen met orange, ik wil gewoon mijn gemaakte kosten met mijn mobiel naar de orange klantenservice vergoed hebben, dat is een kleine € 25,00.
maar ze reageren nergens op, volgens mij willen ze mij niet helpen.
wiji hebben ook problemen met orange, ik wil gewoon mijn gemaakte kosten met mijn mobiel naar de orange klantenservice vergoed hebben, dat is een kleine € 25,00.
maar ze reageren nergens op, volgens mij willen ze mij niet helpen.
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Worden niet vergoed, staat in de algemene voorwaarden......
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Helpdesks verdienen toch ook aan die 20c. p/m lijnen toch?
Dat zo;n ISP helpdesk je dan niet of nauwelijks helpt is dan ook in voordeel van de ISP zelf!
Als je dit begrijpt, kun je onwil met opzet niet uitsluiten!
In deze tijden van neo-yuppen en hanige managers die flink reorganiseren om kosten te besparen
En vooral meer gaten zoeken in de organisatie om meer geld in het laatje te brengen,
Zou iemand met zelfs een boerenverstand er wel gewoon vanuit gaan dat ze je dan bedonderen!
Dat zo;n ISP helpdesk je dan niet of nauwelijks helpt is dan ook in voordeel van de ISP zelf!
Als je dit begrijpt, kun je onwil met opzet niet uitsluiten!
In deze tijden van neo-yuppen en hanige managers die flink reorganiseren om kosten te besparen
En vooral meer gaten zoeken in de organisatie om meer geld in het laatje te brengen,
Zou iemand met zelfs een boerenverstand er wel gewoon vanuit gaan dat ze je dan bedonderen!
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
@firewall, Dus helpdeskmedewerkers doen vrijwilligerswerk en krijgen geen salaris ?
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Neem contact op met Orange via 0900 699 3265 (45 cent per minuut). We zijn bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 16:00 uur.
Klopt helemaal Firewall wat je zegt. Dit nummer moest ik ook bellen. Ik begin er echt niet aan. Aangetekende brief sturen met je klacht en daarin vermeld je ook dat je de kosten verhaalt op hun. Ik lees veel problemen met Orange. Daar het er naar uit ziet dat ik een rechtszaak ga beginnen tegen Orange is het een idee om met meerdere deze misplaatste organisatie aan te pakken
Klopt helemaal Firewall wat je zegt. Dit nummer moest ik ook bellen. Ik begin er echt niet aan. Aangetekende brief sturen met je klacht en daarin vermeld je ook dat je de kosten verhaalt op hun. Ik lees veel problemen met Orange. Daar het er naar uit ziet dat ik een rechtszaak ga beginnen tegen Orange is het een idee om met meerdere deze misplaatste organisatie aan te pakken
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Laat je geen dure nummers aansmeren, je kunt voor 20 c/pm bellenQuote:
voor ADSL van Orange bel je via nummer 0900 9515 (€ 0,20/min)voor Smartpack, Budget, Hometime en Free bel je via nummer 0900 0134 (€ 0,50/min)
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Geachte heer DoorActieMisleid
Tot onze spijt heeft u een betalingsachterstand opgelopen. Wij hebben geprobeerd een bedrag van € 37,20 te incasseren van rekeningnummer 1234567. Deze incasso is door uw bank geweigerd of ongedaan gemaakt.
waarom uw incasso is geweigerd
Uw bank heeft de volgende reden voor de mislukte incasso aan ons gemeld: 0013 NIET AKKOORD MET AFSCHRIJVING. Hieronder leest u precies wat deze code betekent:
* Code 007, 0010 of 1010: Omdat u niet voldoende saldo heeft staan op uw rekening, heeft uw bank uw rekening geblokkeerd voor automatische incasso of de automatische incasso ongedaan gemaakt.
* Code 008, 0012, 0013, 0014 of 0054: U bent het niet eens met de automatische incasso van het openstaande bedrag. Wij verlenen onze diensten echter alleen op basis van automatische incasso. Bij het afsluiten van uw abonnement heeft u ons gemachtigd om de bijbehorende abonnementskosten en/of verbruikskosten automatisch te incasseren. Een specificatie van het openstaande bedrag en uw facturen kunt u online vinden via 'mijn account'. Ga naar factuur en log in.
* Overige codes: Het bij ons geregistreerde rekeningnummer of de naam klopt niet. Controleer de bij ons geregistreerde (rekening)gegevens en pas deze indien nodig online aan via 'mijn account'. Ga naar wijzig uw persoonlijke gegevens en log in.
binnen tien dagen overmaken
We willen u vragen er voor te zorgen dat het openstaande saldo van € 30.21 binnen tien dagen na dagtekening van deze e-mail op onze bankrekening 53.86.53.167 (t.n.v. Orange Nederland Breedband B.V. te Amsterdam) staat bijgeschreven. Let er wel op dat u uw klantnummer hierbij vermeldt.
Misschien is er niet betaald omdat u het niet eens bent met een factuur. We vragen u dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via onderstaand nummer. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle Orange Diensten en/of aanvullende Diensten, alsmede op alle rechtsbetrekkingen tussen u en ons. U kunt onze algemene voorwaarden online nalezen.
heeft u vragen?
Bel dan onze klantenservice via nummer 0900 699 32 65 (€ 0,45/min).
Dit is een automatisch bericht waarop u niet per e-mail kunt reageren.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband B.V.
Tot onze spijt heeft u een betalingsachterstand opgelopen. Wij hebben geprobeerd een bedrag van € 37,20 te incasseren van rekeningnummer 1234567. Deze incasso is door uw bank geweigerd of ongedaan gemaakt.
waarom uw incasso is geweigerd
Uw bank heeft de volgende reden voor de mislukte incasso aan ons gemeld: 0013 NIET AKKOORD MET AFSCHRIJVING. Hieronder leest u precies wat deze code betekent:
* Code 007, 0010 of 1010: Omdat u niet voldoende saldo heeft staan op uw rekening, heeft uw bank uw rekening geblokkeerd voor automatische incasso of de automatische incasso ongedaan gemaakt.
* Code 008, 0012, 0013, 0014 of 0054: U bent het niet eens met de automatische incasso van het openstaande bedrag. Wij verlenen onze diensten echter alleen op basis van automatische incasso. Bij het afsluiten van uw abonnement heeft u ons gemachtigd om de bijbehorende abonnementskosten en/of verbruikskosten automatisch te incasseren. Een specificatie van het openstaande bedrag en uw facturen kunt u online vinden via 'mijn account'. Ga naar factuur en log in.
* Overige codes: Het bij ons geregistreerde rekeningnummer of de naam klopt niet. Controleer de bij ons geregistreerde (rekening)gegevens en pas deze indien nodig online aan via 'mijn account'. Ga naar wijzig uw persoonlijke gegevens en log in.
binnen tien dagen overmaken
We willen u vragen er voor te zorgen dat het openstaande saldo van € 30.21 binnen tien dagen na dagtekening van deze e-mail op onze bankrekening 53.86.53.167 (t.n.v. Orange Nederland Breedband B.V. te Amsterdam) staat bijgeschreven. Let er wel op dat u uw klantnummer hierbij vermeldt.
Misschien is er niet betaald omdat u het niet eens bent met een factuur. We vragen u dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via onderstaand nummer. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle Orange Diensten en/of aanvullende Diensten, alsmede op alle rechtsbetrekkingen tussen u en ons. U kunt onze algemene voorwaarden online nalezen.
heeft u vragen?
Bel dan onze klantenservice via nummer 0900 699 32 65 (€ 0,45/min).
Dit is een automatisch bericht waarop u niet per e-mail kunt reageren.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband B.V.
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Wat wil je vragen of hiermee aangeven, mln? Dat ze wél kunnen mailen als ze nog geld van je krijgen?
Re: De ivorentoren van Orange !!!!!!!!
Sorry ik wil aangeven dat de kosten voor bellen naar orange €0,45 per minute is. Natuurlijke mogen ze me emailen als ze geld van mij tegoed hebben.
Maar ook als ik geld van Orange tegoed heb. Maar dan wordt niet gereageerd op email, brieven en faxen. Vandaar dat ik het teveel betaalde
van de automatische afschrijving heb ingehouden.
Maar ook als ik geld van Orange tegoed heb. Maar dan wordt niet gereageerd op email, brieven en faxen. Vandaar dat ik het teveel betaalde
van de automatische afschrijving heb ingehouden.