LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
De recorder van KPN interactieve tv maakt flinke herrie, een constante brom in huis. Ook vreet dat ding stroom, omdat deze in de standby stand moet blijven. Uitzetten kan, echter opstarten kost ongeveer een kwartier !
Voor mij een reden om over een jaar naar iets anders uit te kijken.
Opvallend is nu dat je geen contact meer kan krijgen via de mail, maar het 10 cent per minuut nummer moet bellen. Bij glasvezel kan dat nu wel, daar moeten ze nog mensen binnen halen en dan is er mail en een gratis nummer etc. Walgelijk !
Voor mij een reden om over een jaar naar iets anders uit te kijken.
Opvallend is nu dat je geen contact meer kan krijgen via de mail, maar het 10 cent per minuut nummer moet bellen. Bij glasvezel kan dat nu wel, daar moeten ze nog mensen binnen halen en dan is er mail en een gratis nummer etc. Walgelijk !
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
alweer een tevreden klant bij kpn , hoe krijgen ze het voor elkaar.
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
kpn bellen, tuner vervangen en klaar. U maakt uzelf ontevreden als u die 2 euro niet wilt besteden.
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
De ventilator zal blijven draaien, dus herrie blijft het maken, omwisselen of niet.
En de stroom blijft het vreten. Nee ik gooi er geen twee euro tegenaan !
En de stroom blijft het vreten. Nee ik gooi er geen twee euro tegenaan !
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
Dan niet, maar dan moet je ook niet onterecht klagen.
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
Wat een grapjas ben jij Sir Peter, je naam zegt het al !
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
xxxxx33 schreef:De ventilator zal blijven draaien, dus herrie blijft het maken, omwisselen of niet.
En de stroom blijft het vreten. Nee ik gooi er geen twee euro tegenaan !
Waarom wil je dit probleem graag behouden en wel je abbo betalen?
Je wilt je klacht niet melden bij KPN, dus je geeft ze ook geen kans.
Veel plezier ermee dan, waarom post je hier eigenlijk?
MZZL
ATESLI
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
SirPeter schreef:kpn bellen, tuner vervangen en klaar. U maakt uzelf ontevreden als u die 2 euro niet wilt besteden.
waarom moet hij /zij er geld aan besteden? kpn moet gewoon de dingen goed leveren niet anderen op kosten jagen gewoon onzin.
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
KPN heeft geen glazenbal waarin ze kunnen zien dat er een probleem is. Hiervoor moet je ze dus echt de gelegenheid geven om het probleem op te lossen. Ik heb trouwes gehoord dat die kosten voor het gesprek gelijk vergoed worden. (of was dat toch een KPN medewerker?)
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
je bedoelt waarschijnlijk glazen bol maar kpn vergoed echt geen gesprek hoor en ik neem aan dat TS wel al contact via mail of wat dan ook met kpn heeft gehad, ik ken die rotgeintjes van kpn, is een misselijk rotbedrijf.Luminard schreef:KPN heeft geen glazenbal Ik heb trouwes gehoord dat die kosten voor het gesprek gelijk vergoed worden.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 sep 2010 15:40
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
Inmiddels heb ik xxxxx33 persoonlijk benaderd om voor een oplossing te zoeken.
Tevens is het wel mogelijk ons te bereiken via de mail. Dit is geen enkel probleem. Op onze website kan er middels een template contact worden gezocht met onze helpdesk. Daar is ook aan te geven of u teruggebeld wil worden, of dat er per mail gereageerd wordt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Webcare van KPN Glasvezel
Tevens is het wel mogelijk ons te bereiken via de mail. Dit is geen enkel probleem. Op onze website kan er middels een template contact worden gezocht met onze helpdesk. Daar is ook aan te geven of u teruggebeld wil worden, of dat er per mail gereageerd wordt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Webcare van KPN Glasvezel
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
KPNGlasvezel Webcare schreef:
Tevens is het wel mogelijk ons te bereiken via de mail. Dit is geen enkel probleem.
klopt jullie zijn via de mail te bereiken maar vertel er dan ook effe bij dat klanten van kastje naar de muur gestuurd worden , heb het zelf ondervonden en heb echt op 1 vraag 3 verschillende antwoorden gekregen dus hoezo geen probleem?? plus dat je een onvoorstelbare uithoudings vermogen moet hebben om je gelijk van kpn te krijgen . .... nou voor mij is het gelukkig over een paar maandjes dag kpn,
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 14 sep 2010 15:40
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
Geachte tiptoo,tiptoo schreef:KPNGlasvezel Webcare schreef:
Tevens is het wel mogelijk ons te bereiken via de mail. Dit is geen enkel probleem.
klopt jullie zijn via de mail te bereiken maar vertel er dan ook effe bij dat klanten van kastje naar de muur gestuurd worden , heb het zelf ondervonden en heb echt op 1 vraag 3 verschillende antwoorden gekregen dus hoezo geen probleem?? plus dat je een onvoorstelbare uithoudings vermogen moet hebben om je gelijk van kpn te krijgen . .... nou voor mij is het gelukkig over een paar maandjes dag kpn,
Graag zou ik u willen vragen te reageren op mijn bericht wat ik u heb gestuurd.
Onze klantenservice zowel per mail als per telefoon doet zijn best om een gepaste oplossing te vinden op het moment dat er een incident of storing zich voordoet. De situatie die u mij beschrijft is mij niet bekend.
Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Webcare van KPN Glasvezel
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 30 aug 2010 20:31
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
Prima zet van KPN in zo wat elk bericht kraakt tiptoo dit bedrijf
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
en met recht en die Bram van kpn heeft allang antwoord van mij waarschijnlijk niet het antwoord wat die verwacht .....want ik heb hem duidelijk gezegd dat mensen gewaarschuwd worden door mij voor kpn , en dat ik het oplichters provider vind, dus Bram je antwoord zag ik is al gelezen dus geen onzin uitkramen voordat je de mail leestD. Hanekamp schreef:Prima zet van KPN in zo wat elk bericht kraakt tiptoo dit bedrijf
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
KPNGlasvezel Webcare schreef:
Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.
nee Bram dat heb je niet , ik vertrouw erop dat ik je duidelijk heb gemaakt in de pb dat ik geen behoefte heb om me nog verder te verdiepen in de leugens van kpn, dus zeg al nog een paar maandjes en dan ben ik van kpn verlost.
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
Dat zeg je al maanden. Net een bandje wat vast blijft zitten.
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
ja en??? ben helaas nog niet van kpn af , moet ik jou soms precies vertellen wanneer? dacht het nietSirPeter schreef:Dat zeg je al maanden. Net een bandje wat vast blijft zitten.
zodra ik er weg ben hoor jij het als eerste
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
thanks laat die gebakken wordenwitte angora schreef: Die worst is alweer terug in de gehaktmolen, die is alweer inactief.
Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)
Ik heb ook nog altijd een xperia box van de kpn en de mijne bromt niet, zal wel komen omdat ik hem elke dag vriendelijk toespreek.
Moet je ook doen met dingen die mannelijk zijn, altijd vriendelijk blijven, anders gaan ze brommen.
Ik heb nog altijd geen klagen over de kpn, de laatste week hebben ze wel veel uitval, ik bel ze er niet over, want ze weten het zelf ook wel. Maar als ik bel, krijg ik tot nu toe elke keer mijn belkosten vergoed, mits het probleem bij hun ligt dan.
Ik vind niet dat ze voor zich zelf kosten besparend werken, elke keer krijg je de zelfde vragen, herstarten, kabeltje dit en daar, modem al opnieuw opgestart?
Dan ook nog de altijd leuke intro als je belt over internet problemen, kijk voor uw probleem op www.................., tja denk ik dan alleen maar. Ach ook W-A is een beetje dom, dus het is de kpn vergeven.
Moet je ook doen met dingen die mannelijk zijn, altijd vriendelijk blijven, anders gaan ze brommen.
Ik heb nog altijd geen klagen over de kpn, de laatste week hebben ze wel veel uitval, ik bel ze er niet over, want ze weten het zelf ook wel. Maar als ik bel, krijg ik tot nu toe elke keer mijn belkosten vergoed, mits het probleem bij hun ligt dan.
Ik vind niet dat ze voor zich zelf kosten besparend werken, elke keer krijg je de zelfde vragen, herstarten, kabeltje dit en daar, modem al opnieuw opgestart?
Dan ook nog de altijd leuke intro als je belt over internet problemen, kijk voor uw probleem op www.................., tja denk ik dan alleen maar. Ach ook W-A is een beetje dom, dus het is de kpn vergeven.