Vanaf 30-12 probeer ik mijn huidige alles-in-1 pakket bij Telfort aan te vullen met een digitenne kastje. Zo kan onze zoon op zijn kamer televisie kijken en we zouden dat kastje mee kunnen nemen naar de camping. Goed bedacht, toch? Daar denkt Telfort anders over.
Op de site kon ik Digitenne niet aanvragen omdat bij mijn postcode werd aangegeven dat dit niet mogelijk was. Dus maar telefonisch contact opgenomen. Telfort gaf aan dat ik dan even contact met Digitenne op moest nemen, omdat zij deze melding niet zouden kunnen omzeilen. Oke, Digitenne gebeld. Nee, mevrouw, u moet even met KPN bellen deze kunnen de melding wel omzeilen, dat kan ik niet.
Oke, KPN Klantenservice dan maar. Deze mevrouw vertelde mij vriendelijk dat de postcode check inderdaad negatief uitvalt maar dat het kastje gewoon besteld kon worden. Tenslotte betekende dit alleen dat de ontvangst niet gegarandeerd kon worden door KPN (eigenaar van Digitenne EN Telfort).
Maar, ik moest dit wel met Telfort regelen omdat ik anders bij KPN 14 euro per maand ging betalen en bij Telfort slechts 4 euro omdat het een uitbreiding van mijn pakket is.
Telfort geeft echter niet thuis. Nee, ik moet het op de site aanvragen en anders Digitenne bellen. Ja, hallo: dat HEB ik al gedaan! Men beweert achter de schermen bezig te zijn dit alsnog voor mij proberen op te lossen, maar vandaag ontving ik een mail van Telfort Klantenservice:
"Hartelijk dank voor uw e-mail van 31-12-2015 met ticketnummer xxxxxxx. Naar aanleiding van dit e-mailbericht kunnen wij u als volgt informeren.
Telfort dankt u voor uw bericht.
We hebben helaas geen andere manieren om u digitenne te laten aanvragen met een korting.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."
Daarmee is het voor hun klaar. Voor mij niet. Wat zijn mijn mogelijkheden? Ik wil gewoon dat kastje hebben! Zo moeilijk kan het toch niet zijn om zo'n kastje (in een doos) van de plank te halen, te adresseren en frankeren en vervolgens naar mij op te sturen? Ze mogen er zelfs nog 4 euro per maand voor factureren!
Graag mogelijkheden waar ik wat mee kan, overstappen is niet direct een optie. Moet ik al mijn gegevens overal gaan veranderen en dat is een kl....werkje.