Wij hebben nog plaatsen beschikbaar voor de VDSL-pilot die wij organiseren via het Telfort forum. VDSL is een techniek waarmee hogere snelheden dan ADSL gehaald kunnen worden. Afhankelijk van de lijn(lengte) zijn er snelheden tot 40Mbit down en 4Mbit up mogelijk. Deze pilotfase is bedoeld om de laatste obstakels voor de introductie glad te strijken.
Wat is het doel van de pilot?
Tijdens deze pilot testen wij de techniek, de levering en de dienstverlening. Denk bij techniek aan het testen van de nieuwe modem (ZyXEL 2812HNU-F1), de snelheid, de stabiliteit en de gesprekskwaliteit van vast bellen. Wij testen ook een nieuwe monteurspartij (Guidion) die het VDSL-modem volledig zal installeren bij u thuis.
Hoe weet ik of ik deel kan nemen aan de VDSL-pilot?
Controleer de volgende 2 punten:
- Controleer of de intrainsnelheid in uw modem hoger dan 16000 kbps is. In de ZyXEL modems staat dit in het statusscherm van de webinterface, onder Interface Status.
- Controleer of de geschatte snelheid van onze postcodecheck 15 tot 20 Mb/s is.
Wat gebeurt er als ik geselecteerd word?
- U krijgt van ons kosteloos een VDSL-modem in bruikleen: de ZyXEL 2812HNU-F1. (met o.a. 4x Gigabit LAN, WiFi-N 300Mb/s, 2 Phone-poortjes)
- Een monteur zal kosteloos het modem bij u thuis komen installeren.
- De looptijd, prijs en omschrijving van het abonnement op de factuur blijven ongewijzigd.
- Met alle deelnemers aan de pilot wordt telefonisch contact opgenomen om de ervaringen te bespreken.
Dus controleer de beschikbaarheid en geef je op!
Hugo