LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 apr 2010 14:59
Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
Hallo,
Wij hebben sinds mei 2007 internet van UPC. Vanaf het begin al veel problemen. o.a traag internet, zeer slechte telefoonverbinding en niet al te goede tv kwaliteit.
Vaak genoeg erover gebeld en kreeg dan de mededeling dat het een regionale storing was. Dan zou het wel erg vaak zijn!
Maar ja sinds eind februari dit jaar hebben we een uitgebreider pakket genomen. Dus met een mediabox, 90 tv zenders en sneller internet.
Begin maart hebben we de mediabox in huis maar het ding werkt niet. Waarom? omdat blijkt nadat er 2 monteurs waren geweest dat de buitenkabel kapot is.
Maar het mooie van het verhaal is dat als we ze berichten via de email, met het hele verhaal vanaf 2007, dat in hun administratie staat dat we NOOIT gebeld hebben (PARDON?)
En daarop weer een mailtje gestuurd, en we worden gewoon afgescheept met de mededeling: uit onze database van de helpdesk hebben wij vernomen dat uw vraag al beantwoord is. Als u nog vragen heeft verzoeken wij u te bellen met 0900.....
Maar ja nu wel de maandelijkse premie van onze rekening halen terwijl we nog steeds geen gebruik kunnen maken van de mediabox, sneller internet enz enz
klinkt dit bekend bij iemand?
Wij hebben sinds mei 2007 internet van UPC. Vanaf het begin al veel problemen. o.a traag internet, zeer slechte telefoonverbinding en niet al te goede tv kwaliteit.
Vaak genoeg erover gebeld en kreeg dan de mededeling dat het een regionale storing was. Dan zou het wel erg vaak zijn!
Maar ja sinds eind februari dit jaar hebben we een uitgebreider pakket genomen. Dus met een mediabox, 90 tv zenders en sneller internet.
Begin maart hebben we de mediabox in huis maar het ding werkt niet. Waarom? omdat blijkt nadat er 2 monteurs waren geweest dat de buitenkabel kapot is.
Maar het mooie van het verhaal is dat als we ze berichten via de email, met het hele verhaal vanaf 2007, dat in hun administratie staat dat we NOOIT gebeld hebben (PARDON?)
En daarop weer een mailtje gestuurd, en we worden gewoon afgescheept met de mededeling: uit onze database van de helpdesk hebben wij vernomen dat uw vraag al beantwoord is. Als u nog vragen heeft verzoeken wij u te bellen met 0900.....
Maar ja nu wel de maandelijkse premie van onze rekening halen terwijl we nog steeds geen gebruik kunnen maken van de mediabox, sneller internet enz enz
klinkt dit bekend bij iemand?
Re: Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
tja bij mijn zijn ze het geld kwijt wat ik heb overgemaakt en ze kunnen het niet vinden dus ga maar weer eens een betalings bewijs versturen voor de zoveelste keer word gek van de gasten
Re: Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
Stuur dan meteen een rekening mee, en vermeld als ze om een betalingsbewijs vragen dat er kosten aan verbonden zijn, dat doen hun ook, als je iets van hen gedaan wil hebben.ze kunnen het niet vinden dus ga maar weer eens een betalings bewijs versturen voor de zoveelste keer word gek van de gasten
Laatst gewijzigd door agro op 08 apr 2010 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
heb ze medegedeeld als ik word afgesloten dan hebben zij een probleem
ze zouden me vandaag bellen nee hoor niet gedaan ben zelf naar capelle a de ijsel geweest om het betalings bewijs te brengen heb ze gezegt sluit mijn aff hebben jullie een probleem wegens het niet naar komen van levering en heb ook ge zegt dat ik gelijk de zooi uit het raam gooi en die dagen dat ik zonder zit gaan zij betalen a 25 euro perdag dat heb ik ook in de brief gezet dat zij de betaling kwijt zijn is hun probleem en niet die van mijn ze hebben het kopie van de bank afschriften gehad en het is wel op 22-03 overgemaakt raar he dat ze het niet kunnen vinden en mijn bank heeft het ook niet terug gestort
ze zouden me vandaag bellen nee hoor niet gedaan ben zelf naar capelle a de ijsel geweest om het betalings bewijs te brengen heb ze gezegt sluit mijn aff hebben jullie een probleem wegens het niet naar komen van levering en heb ook ge zegt dat ik gelijk de zooi uit het raam gooi en die dagen dat ik zonder zit gaan zij betalen a 25 euro perdag dat heb ik ook in de brief gezet dat zij de betaling kwijt zijn is hun probleem en niet die van mijn ze hebben het kopie van de bank afschriften gehad en het is wel op 22-03 overgemaakt raar he dat ze het niet kunnen vinden en mijn bank heeft het ook niet terug gestort
Re: Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
Heb ik ook meegemaakt en moest dat maar gaan bewijzenjolanda77 schreef:tja bij mijn zijn ze het geld kwijt wat ik heb overgemaakt en ze kunnen het niet vinden dus ga maar weer eens een betalings bewijs versturen voor de zoveelste keer word gek van de gasten
Heb ik niet gedaan want ik zou sowiezo alles opzeggen
Drie maanden na mijn opzegging krijg ik een deurwaarder op mijn dak vanwegen achterstallige betaling
Re: Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
ach ja is bekent bij dit bedrijf ze maken er een zooitje van
Re: Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
ook ik wordt aan het lijntje gehouden. ik heb voor mijn ouders op 7 maart een "voordeelpakket"aangevraagd via internet met overstapservice voor oude provider en kpn telefonie.
Ten eerste kreeg ik al na 3 dagen een wifi-modem waarom ik niet gevraagd had, en de schoften gaan dan ook maar direct factureren. na diverse telefoontjes waarin wordt verteld dat de modem wordt omgeruild en we pas later zouden overstappen. gisteren de eerste factuur ontvangen, betalen vanaf 12 maart ook voor het verkeerd verstuurde modem. de overstapservice waarin stond dat we pas later zouden overstappen hebben we overigens ook zelf moeten regelen. mijn ouders hebben nu al spijt dat ze overgestapt zijn naar upc. voor hen telt alleen maar geld binnenhalen en de "klantenservice"verdient deze naam echt niet. ze weten niet wat het woord service betekent.
Ten eerste kreeg ik al na 3 dagen een wifi-modem waarom ik niet gevraagd had, en de schoften gaan dan ook maar direct factureren. na diverse telefoontjes waarin wordt verteld dat de modem wordt omgeruild en we pas later zouden overstappen. gisteren de eerste factuur ontvangen, betalen vanaf 12 maart ook voor het verkeerd verstuurde modem. de overstapservice waarin stond dat we pas later zouden overstappen hebben we overigens ook zelf moeten regelen. mijn ouders hebben nu al spijt dat ze overgestapt zijn naar upc. voor hen telt alleen maar geld binnenhalen en de "klantenservice"verdient deze naam echt niet. ze weten niet wat het woord service betekent.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 02 apr 2010 14:59
Re: Door UPC aan het lijntje gehouden en afgescheept worden
Tot op heden hebben wij nog geen bevredigend antwoord van UPC gehad. En hebben 1,5 week geleden een aangetekende brief per email en per post naar Lelystad gedaan en hopen snel op een reactie van hun waar wij zeer aan twijfelen.
Mochten we geen net of goed antwoord terug krijgen gaan wij andere stappen ondernemen tegen UPC.
Mochten we geen net of goed antwoord terug krijgen gaan wij andere stappen ondernemen tegen UPC.