LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dramatische service Telfort

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Liza89
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2013 17:46

Dramatische service Telfort

Ongelezen bericht door Liza89 »

Onbetrouwbaar en zeer klantonvriendelijk. Dit is hoe ik de dienstverlening en service van Telfort zou omschrijven.

Al wekenlang ben ik bezig om een internetaansluiting voor mijn onderbuurman op een correcte manier te regelen. Het gaat om een pand met meerdere appartementen. Na uitgebreid overleg en meer dan 2 uur aan totale gesprekstijd, is mij door meerdere medewerkers vol overtuiging verteld dat het mogelijk is om een abonnement op een tweede aderpaar te nemen. Tijdens al deze telefoongesprekken heb ik zeer expliciet aan gegeven dat het gaat om een gedeelde aansluiting en dat er dus GEEN “enige bewoners verklaring” aan de bestelling toegevoegd moet worden. Al deze medewerkers hebben gecontroleerd of dit mogelijk zou zijn voor ons huisnummer en dat was inderdaad het geval, zo hebben zij het mij althans verteld. Dit is tevens bevestigd d.m.v. schriftelijke correspondentie.

Helaas bleek twee weken geleden dat het abonnement van mijn onderbuurman in gang is gezet, echter op het eerste aderpaar. Dit houdt in dat mijn eigen aansluiting bij een andere provider zijn rechter op de kabel weer heeft verloren en ik met mijn eigen abonnement dus geen internet meer ontvang, waardoor ik momenteel voor niets betaal. Bij navraag aan Telfort blijkt er überhaupt geen tweede aderpaar beschikbaar te zijn, wat mij al die eerdere keren wel degelijk is medegedeeld.

Na al deze tijd en moeite en bovendien tientallen euro’s aan gesprekskosten, blijkt dus dat door Telfort veelvuldig onjuiste informatie is doorgegeven en het probleem ook niet op te lossen is. Ik voel me opgelicht en gefrustreerd dat ik alleen maar verder van huis ben nu. “Klant is koning” geldt dus zeker niet voor de service van Telfort.

Groeten van een erg ontevreden klant

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Dramatische service Telfort

Ongelezen bericht door Barman »

Jij bent toch helemaal geen klant bij Telfort! :roll:

barvrouw
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2013 11:36

Re: Dramatische service Telfort

Ongelezen bericht door barvrouw »

Gewoon lekker via de wifi van de buurman gaan internetten. Veel goedkoper ook. En wie weet, wordt het nog iets tussen jou en de buurman :D

Gesloten