Onbeperkt mobiel internetten voor 29,95 euro per maand, dat was vanaf halverwege dit jaar de reclame-campagne van Telfort.
Aangezien ik gebruik maak van satellietschotel was dat dus een geweldig aanbod.
Ik meldde me bij Phone House en binnen een aantal minuten was alles geregeld. Direct na thuiskomst kon ik me laten registreren en nog dezelfde dag had ik internet.
Dat was echter bijzonder traag en ik belde met Telfort. Ik zou binnen 48 uur iemand van de technische dienst krijgen, maar die belde me zelfs nog dezelfde dag.
Het internetverkeer verloopt nu en dan nog met wat horten en stoten, maar daarover kreeg ik een brief van Telfort dat ze er alles aan zouden doen om de snelheid te verhogen. Ik kreeg zelfs een maand gratis abonnement.
Tot nu toe dus niets dan lof over mobiel internetten met Telfort.
Totdat ik op 22 november een brief kreeg waarin werd gemeld dat ik EXCESSIEF gebruik maakte van internet en dat ik dit gebruik moest matigen, anders zouden ze mij afsluiten terwijl ik toch voor de rest van mijn contract abonnementsgeld verschuldigd ben.
Mijn vragen zijn: ONBEPERKT bellen, wat houdt dat dan precies in. En wat is een excessief gebruik?
Ik download filmpjes en veel muziek. Mag dat niet?
Wie kan mij een goed antwoord geven ??[/u]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |