LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eigen haart woningbouwvereniging

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wanka123

eigen haart woningbouwvereniging

Ongelezen bericht door wanka123 »

Ik huur vis eigenhaart een woning.
deze is zo erg slecht opgeleverd da ik er heel veel eigen geld tegenaan heb moeten gooien om het bewoonbaar te krijgen.
zolder was brandgevaarlijk doordat de vorige bewonener alles met plastick had betimmerd en electriciteit zelf had gedaan.
bijkeuken was illegaal neergezet en een paardenstal zag er nog beter uit. ontzettend tochten.
ook lekkages op het dak hiervan.
dit is gemeld maar ze reageren gewoon niet (ja alleen noteren)
de vloer op zolder was niet oke, je ging er in sommige delen doorheen. hiermee kwam er dan 1 mannetje met 1 latje aan, dus moeten ze nog 2x terugkomen (ja weer met een latje) de schuur heeft geen electriciteit en is verrot en door de muur aan de tuinzijde 1 hoog kan je ook doorheen prikken.
de wc toch zoveel dta ik het maar heb dichtgetimmerd, want het is te koud om naar de wc te gaan. ook zat er een gat op zolder naar buiten (lakkapel) wat maar niet werd gemaakt. gaen in het plafon (was voor mijn eigen afwerking) toen ze eenmaal kwamen voor een plint( de vorige zaten de splinters in ) kwam er een veel dunnere in en deze kwam weer los te zitten. waardoor laminaat niet meer aansloot, ook sloegen ze een deuk in het laminaat, wat niet werd gemaakt.
voor de rest is het een fijn huis, maar waarom betaal je eigelijk huur?

ciske

Re: eigen haart woningbouwvereniging

Ongelezen bericht door ciske »

oh hoort dat bij providers?

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Weet je zeker dat je de naam met een T schrijft?

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Oh. met mij toch al weer 3 regeerders. :wink:
Het is weekend. :lol:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

google translate ?

Gesloten