LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] en ik maar denken dat ik van KPN af ben!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Demysas
Berichten: 71
Lid geworden op: 16 aug 2004 09:33

en ik maar denken dat ik van KPN af ben!!!

Ongelezen bericht door Demysas »

Ik ben overgegaan van KPN internetplusbellen naar Online. Was op zich een dramatische overgang, maar nu heb ik omtrent het internet en telefonie van Online niets te klagen. Nu baal ik van de KPN die mij willens en wetens mij als klant blijven zien. Gewoon maandelijks €59,95 (nu de 2e keer) en belkosten in rekening brengen. En dat terwijl Online dat ook doet en die moeten dat ook gewoon doen. Bij de eerste keer afschrijven een vriendelijke dame van KPN gesproken en die zag dat de ik de eerste onterechte afschrijving zou corrigeren. Nu halen ze toch echt voor de 2e keer geld van mijn rekening. Dat gaat uiteraard terug... en rechtsbijstand wordt alvast ingeschakeld. Een paar telefoontjes aan gewaagd en die medewerkers van KPN zijn echt een drama. Afdeling opzeggingen zegt inderdaad dat ik geen klant meer ben en de Facturering zegt van wel. Als je ze aanspreekt op hun professionaliteit.. worden ze boos..... hahaha.

Zal nog wel een staartje hebben.

RJ

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: en ik maar denken dat ik van KPN af ben!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u schriftelijke bevestiging einde overeenkomst ontvangen van KPN? Zo niet dan lijkt uw opzegging daar niet goed verwerkt te zijn.
Laat bank selectieve blokkade op rekening KPN zetten om verdere afschrijvingen te voorkomen.

Stuur aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin u bijvoegt een kopie van de brief waarin u opgezegd heeft, trek ook uw toestemming tot automatische incasso per direct in. Geeft aan dat u zult storneren tot selectieve blokkade effectief is.
Voor onterechte incasso's heeft u een jaar de tijd na incasso om terug te vorderen.
Geeft ook aan dat u z.n. naar Geschillencommissie Telecommunicatie gaat om dit als een geschil voor te leggen mocht stornering van de onterechte incasso's problemen geven en KPN doorgaat met pogingen tot incasso van onterechte facturen.

JBOa
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 jul 2008 12:37

Re: en ik maar denken dat ik van KPN af ben!!!

Ongelezen bericht door JBOa »

je zou haast denken dat het hier om een overname van de lijn gaat terwijl het contract met kpn nog niet verlopen was (of het net, of wat dan ook). In dit geval moet u inderdaad doorbetalen. KPN is in dit soort gevallen verplicht om de lijn over te dragen, echter loopt het contract gewoon door.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: en ik maar denken dat ik van KPN af ben!!!

Ongelezen bericht door queenfan »

Weet je wel zeker dat je overgenomen bent door Online???? het kan ook nog zijn dat het contract bij KPN nog niet verlopen is en dat Online ook al incaseert.

Onthoud wel Online was Orange.

Gesloten