LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Ik denk er over om UPC telefonie + internet te gaan nemen.
Ik heb nu gewoon KPN en ergens ADSL en heb geen klachten, maar UPC zou erg veel goedkoper worden. Scheelt me de helft. UPC is erg goedkoop en dus verleidelijk.
Ik begrijp dat er mensen zijn met problemen.
Maar let op mijn slimme plan:
-ik hou gewoon KPN en mijn provider enkele maanden ernaast!!!!!
-als UPC goed werkt, zeg ik hun op (kan per maand).
-Als UPC echt zo slecht is, zeg ik UPC op en ga ik verder zoeken.
Ik kan dat omdat ik mijn huidige tel nr niet mee hoef te nemen.
Zoveel mensen bellen mij toch niet. Die geef ik even dat nieuwe nr door.
En UPC starter (telefonie + chello) kost maar 19 E per maand, dus dat dubbel betalen valt mee.
Mijn THEORIE is dat de meeste problemen komen vanwege mensen die willen ''verhuizen'' of iets willen ''overzetten''.
Dus als ik een geheel nieuwe losse account bestel bij UPC dan heb ik dacht ik grote kans probleemloos te kunnen werken?
Ik heb al (analoge) TV van hun. Die laat ik gewoon zo.
Wat vind u van mijn plan?
Klopt mijn theorie?
En wat is uw ervaring met een gewone Chello account als hij eenmaal werkt? Hoe vaak is chello down bij u jaarlijks? Af en toe enkele uren? Of af en toe dagen achtereen?
En het bellen via UPC, dezelfde vraag: werkt het 99% van de tijd okee?
Je kan natuurlijk altijd een beetje mobiel bellen als ze 3x per jaar uitvallen dacht ik zo.
Hoe lang zou ik het moeten testen voordat ik KPN kan afzeggen?
Ik dacht aan 2 a 3 maanden? Als het dan eenmaal werkt, dan blijft het ook wel werken? OF heeft u ook wel na maanden goed werken opeens erg veel klachten gekregen?
Bob
Ik heb nu gewoon KPN en ergens ADSL en heb geen klachten, maar UPC zou erg veel goedkoper worden. Scheelt me de helft. UPC is erg goedkoop en dus verleidelijk.
Ik begrijp dat er mensen zijn met problemen.
Maar let op mijn slimme plan:
-ik hou gewoon KPN en mijn provider enkele maanden ernaast!!!!!
-als UPC goed werkt, zeg ik hun op (kan per maand).
-Als UPC echt zo slecht is, zeg ik UPC op en ga ik verder zoeken.
Ik kan dat omdat ik mijn huidige tel nr niet mee hoef te nemen.
Zoveel mensen bellen mij toch niet. Die geef ik even dat nieuwe nr door.
En UPC starter (telefonie + chello) kost maar 19 E per maand, dus dat dubbel betalen valt mee.
Mijn THEORIE is dat de meeste problemen komen vanwege mensen die willen ''verhuizen'' of iets willen ''overzetten''.
Dus als ik een geheel nieuwe losse account bestel bij UPC dan heb ik dacht ik grote kans probleemloos te kunnen werken?
Ik heb al (analoge) TV van hun. Die laat ik gewoon zo.
Wat vind u van mijn plan?
Klopt mijn theorie?
En wat is uw ervaring met een gewone Chello account als hij eenmaal werkt? Hoe vaak is chello down bij u jaarlijks? Af en toe enkele uren? Of af en toe dagen achtereen?
En het bellen via UPC, dezelfde vraag: werkt het 99% van de tijd okee?
Je kan natuurlijk altijd een beetje mobiel bellen als ze 3x per jaar uitvallen dacht ik zo.
Hoe lang zou ik het moeten testen voordat ik KPN kan afzeggen?
Ik dacht aan 2 a 3 maanden? Als het dan eenmaal werkt, dan blijft het ook wel werken? OF heeft u ook wel na maanden goed werken opeens erg veel klachten gekregen?
Bob
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Ik zou de forums eens goed doorlezen, dan krijg je vanzelf een beeld. Ik vind upc vreselijk, oplichters en onbeschofd. Met KPN heb ik zeer goede ervaringen nu.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Inderdaad zou ik het forum maar eens goed en inhoudelijk doorlezen , dan krijg je vanzelf een beeld van dezelfde (een enkeling soms ?) gefrustreerde ex UPC klanten. Ik vind KPN en hun bijbehorende bedrijven te duur en te weinig presterend.
Met UPC heb ik buitengewoon goede ervaringen en zij zijn zeer klantgericht bezig.
Met UPC heb ik buitengewoon goede ervaringen en zij zijn zeer klantgericht bezig.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Met UPC heb ik buitengewoon goede ervaringen en zij zijn zeer klantgericht bezig.
Is je door upc een kerstpakket beloofd??
cvp
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
UPC moet je nooit aan beginnen, het zijn een stelletje klungels
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
En ik heb nooit problemen gehad met UPC, het is niet aan ons om hierover te oordelen, het ligt van klant naar klant anders.
Denk dat de beste manier is om dit aan den lijve te ondervinden.
Pas alleen wel op, Als je een contract afsluit bij UPC is dit voor 1 jaar vast geloof ik, dus niet dat je een maand later kunt afzeggen.
En let niet teveel op eksoj, hasjwietrokerachtiggeval, agro en hoffie, die hebben niks beters te doen dan UPC de hele dag door de grond in te boren omdat ze niks beters te doen hebben
Er zijn ook mensen met goede ervaringen
Denk dat de beste manier is om dit aan den lijve te ondervinden.
Pas alleen wel op, Als je een contract afsluit bij UPC is dit voor 1 jaar vast geloof ik, dus niet dat je een maand later kunt afzeggen.
En let niet teveel op eksoj, hasjwietrokerachtiggeval, agro en hoffie, die hebben niks beters te doen dan UPC de hele dag door de grond in te boren omdat ze niks beters te doen hebben
Er zijn ook mensen met goede ervaringen
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Moet je zeker niet doen, je kan beter naar een omhoog gevallen cv monteurtje luisteren die als hobby psychiaterie er bij doet, dan tot je grote schrik bemerken dat je toch beter wel had kunnen doen.En let niet teveel op eksoj, hasjwietrokerachtiggeval, agro en hoffie, die hebben niks beters te doen dan UPC de hele dag door de grond in te boren omdat ze niks beters te doen hebben
En dat is wel heel uniek bij upc.Er zijn ook mensen met goede ervaringen
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Ik denk dat er meer mensen zijn met goede ervaringen dan met slechte, over het algemeen hoor je alleen de slechte ervaringen.
Bij de mensen waar het wel goed werkt hoor je niks over, dus is het moeilijk om een eerlijk advies te geven.
Bij de mensen waar het wel goed werkt hoor je niks over, dus is het moeilijk om een eerlijk advies te geven.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
En vervolgens zitten ze hier allemaal op het forum niks te vertellen.Bij de mensen waar het wel goed werkt hoor je niks over, dus is het moeilijk om een eerlijk advies te geven.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Denk je echt dat alle abbo's van upc hier op het forum zitten? maar neem van mj aan dat ze meer tevreden dan ontevreden gebruikers hebben.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Nee klopt ik denk alleen de grootste idioten, sukkels of mafkezen.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Heb zeer slechte ervaringen met UPC en mijn internetaansluiting
daarom beeindigd. Zit nu bij multikabel, goedkoper, telefonisch snel bereikbaar en veel klantvriendelijker.
UPC doet gewoon zijn eigen zin en (vergeef mij de bewoordingen) heeft schijt aan zijn klanten. Kijk maar eens op de forum m.b.t. het ongevraagd opdringen van digitale televisie en het ongevraagd toezenden van decoders. Ben daar zelf mee geconfronteerd en mijn ouders eveneens, ondanks dat we aangegeven hadden geen intressse te hebben!
daarom beeindigd. Zit nu bij multikabel, goedkoper, telefonisch snel bereikbaar en veel klantvriendelijker.
UPC doet gewoon zijn eigen zin en (vergeef mij de bewoordingen) heeft schijt aan zijn klanten. Kijk maar eens op de forum m.b.t. het ongevraagd opdringen van digitale televisie en het ongevraagd toezenden van decoders. Ben daar zelf mee geconfronteerd en mijn ouders eveneens, ondanks dat we aangegeven hadden geen intressse te hebben!
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Nou dan zijn het er niet veel, dus hebben ze meer tevreden dan ontevreden klanten.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Je moet inderdaad eerst maar eens het forum doorspitten. Daarbij in gedachte houdend dat er meer tevreden dan ontevreden klanten zijn.
En zoek ook eens op KPN. Want ook daar zijn ontevreden klanten.
Je zegt:
En zoek ook eens op KPN. Want ook daar zijn ontevreden klanten.
Je zegt:
Maar je zit dus wel een jaar aan UPC vast voordat je verder kunt gaan kijken. Tenzij je het niet erg vind op voor 3 providers te batalen..Als UPC echt zo slecht is, zeg ik UPC op en ga ik verder zoeken.
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 12 dec 2006 22:05
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Ik ben een tevreden klant van UPC. Ik heb hier voip, chello, digitale tv en analoge tv. Het werkt allemaal prima, een ieder mag dan ook bij mij thuis komen kiken als ze het niet geloven.
Ik heb laatst een storing gehad op tv, toen bleek er een eindversterker uit te liggen in de straat, nadat de monteur daar is geweest heb ik weer glashelder beeld. Op het moment van het slechte beeld bleef overigens mijn chello en voip het wel doen.
Ja, het ligt er wel eens uit (eens per zoveel maanden een keer een paar minuten ) ja, als de stroom uitvalt werkt de telefoon niet meer, ja, als de kabel uitvalt werkt het niet. Ieder bedrijf heeft zijn storingen, ieder bedrijf heeft zijn problemen. Ik zou je adviseren gewoon zelf een oordeel te vellen. Je hebt altijd de colportagewet, bestel het, sluit het aan, werkt het dan houd je het een jaar, werkt het niet, bel je ze op binnen 8 dagen om aan te geven dat je het niet meer wilt hebben, simpel!
Ik heb laatst een storing gehad op tv, toen bleek er een eindversterker uit te liggen in de straat, nadat de monteur daar is geweest heb ik weer glashelder beeld. Op het moment van het slechte beeld bleef overigens mijn chello en voip het wel doen.
Ja, het ligt er wel eens uit (eens per zoveel maanden een keer een paar minuten ) ja, als de stroom uitvalt werkt de telefoon niet meer, ja, als de kabel uitvalt werkt het niet. Ieder bedrijf heeft zijn storingen, ieder bedrijf heeft zijn problemen. Ik zou je adviseren gewoon zelf een oordeel te vellen. Je hebt altijd de colportagewet, bestel het, sluit het aan, werkt het dan houd je het een jaar, werkt het niet, bel je ze op binnen 8 dagen om aan te geven dat je het niet meer wilt hebben, simpel!
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
De ervaring leert wel zit je eenmaal in de tentakels van upc zal het niet meevallen om er uit te komen, en zeker niet met een telefonische mededeling, van aangetekende stukken welke zijn verzonden met bericht van ontvangst durven ze zelfs glashard te beweren dat ze nooit hebben ontvangen.bel je ze op binnen 8 dagen om aan te geven dat je het niet meer wilt hebben, simpel
Maar volg vooral de raad op van die paar idioten hier die beweren dat upc zo geweldig is.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Het vijftal??? blijft schelden en zich gefrustreerd opstellen onder leiding van Agro, een ex UPC klant.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Idioten wie is er eigenlijk een idioot hier, je bent pas een idioot als je een envelopje met upcisklote achter je naam zet (of is dat misschien heel zielig)
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Geeft alleen maar precies aan hoe upc is.
En als je je er aan ergert lees je of mail je toch niet.
En als je je er aan ergert lees je of mail je toch niet.
Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers
Ik mail je ook niet hoor ik weet niet hoe je bij die gedachten komt.