| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Facturerings-problemen UPC
-
joopvanoort
Facturerings-problemen UPC
Sinds dat wij in juni een proefabonnement Digitale Telefonie hebben gehad is het snel bergafwaarts gegaan bij UPC t.o.v. ons.
Omdat er buiten ons tweetal abonnements nummers nog een tijdelijk nummer werd aangemaakt t.b.v. de digitale telefoon is het bij de afdeling Mutatie van UPC hopeloos misgegaan.
Ondanks de vele telefoontjes, brieven en E-mail is het einde anno januari 2006 nog steeds niet opgelost.
Het intrekken van de machtiging voor automatische incasso bood ook geen soelaas want er wordt doodleuk geincasseerd.
De heren Uppelschoten, Zwijgman (toepasselijke naam he?) reageren zelfs niet op brieven met ontvangst-bevestiging. Je zou toch als consument je abbonnement direct op mogen zeggen omdat UPC ingebreke blijft o.i.d.
Zelfs deze omroep Tros met haar zeer gewaardeerde programma Radar en de Vara met Kassa schenken allang geen aandacht meer aan dit consumenten-leed omdat men er blase van wordt. Ja, via dit medium kan men zijn of haar ei nog kwijt maar gezegend is hij/zij die het waagd om UPC een proces aan te doen.
Oh, mocht ik ooit het financiele voorrecht krijgen om dit te kunnen bekostigen......
Omdat er buiten ons tweetal abonnements nummers nog een tijdelijk nummer werd aangemaakt t.b.v. de digitale telefoon is het bij de afdeling Mutatie van UPC hopeloos misgegaan.
Ondanks de vele telefoontjes, brieven en E-mail is het einde anno januari 2006 nog steeds niet opgelost.
Het intrekken van de machtiging voor automatische incasso bood ook geen soelaas want er wordt doodleuk geincasseerd.
De heren Uppelschoten, Zwijgman (toepasselijke naam he?) reageren zelfs niet op brieven met ontvangst-bevestiging. Je zou toch als consument je abbonnement direct op mogen zeggen omdat UPC ingebreke blijft o.i.d.
Zelfs deze omroep Tros met haar zeer gewaardeerde programma Radar en de Vara met Kassa schenken allang geen aandacht meer aan dit consumenten-leed omdat men er blase van wordt. Ja, via dit medium kan men zijn of haar ei nog kwijt maar gezegend is hij/zij die het waagd om UPC een proces aan te doen.
Oh, mocht ik ooit het financiele voorrecht krijgen om dit te kunnen bekostigen......
Re: Facturerings-problemen UPC
Er is al veel over geschreven UPC. Had U bij het aangaan van een contract met deze partij een black-out? Dan kunt U zich misschien hierop beroepen.
-
joopvanoort
Onderstaand bericht zojuist ontvangen!!!
Geachte heer van Oort,
Wij hebben de financiële afdeling opdracht gekregen om het bedrag zo spoedig mogelijk naar u over te maken. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Geachte heer van Oort,
Wij hebben de financiële afdeling opdracht gekregen om het bedrag zo spoedig mogelijk naar u over te maken. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Gefeliciteerd!
Oh ja nu nog afwachten of ze het waarmaken.
Maak je maar niet blij met een doode mus hoor hebben het bij mij ook geflikt om geld van m'n rekening af te falen kreeg uiteindelijk ook een brief dat ze het zo spoedig mogelijk weer in orde zouden maken is inmiddels al weer 2 jaar geleden moet nog gebeuren.
maar je kan ze bij je bank of giro laten blokkeren om er ooit nog geld af te halen.
Ze zijn het grootste en smerigste virus wat er op internet rondwaard en er is nog steeds geen bestreidingsmiddel voor

maar je kan ze bij je bank of giro laten blokkeren om er ooit nog geld af te halen.
Ze zijn het grootste en smerigste virus wat er op internet rondwaard en er is nog steeds geen bestreidingsmiddel voor
wij zijn al jaren klant van upc voor zowel internet als telefoon en heb nog nooit problemen ondervonden ik vind dat dit ook wel eens een keer gezegd mag worden.
Stipje, ik ben blij voor je dat je geen problemen hebt met UPC. Ik kan hele boeken over ze schrijven van maar 5 maanden internet en telefonie bij hun. Ik heb mijn geld gestorneerd en gelijk geblokeerd voor hun. De beste oplossing.
-
kanovaarder
UPC en zijn brievenafhandeling = "De Guust Flater-administratie"
Het werkt als volgt; En lange tafel, Guust komt binnen en legt een stapel brieven aan het begin van die tafel.
De dag daarop weer post, de post van de eerste dag schuift wat op zodat post 2 op de tafel gelegd kan worden.
Dag drie weer een stapel post; post 2 en post 1 schuiven weer een plaats op.
Dag vier, post drie, post twee en post één schuiven weer een plaats op.
Dag 5, post vier, drie, twee en één schuiven weer een plaats op.
Dag 6, post vijf,vier, drie, twee en één schuiven zover op dat post één in een grote prullebak verdwijnt.
Zie,zo, alweer een week post afgehandeld!
Heeft u weleens met succes een brief gericht aan UPC beantwoord gekregen?
Kennelijk was dan Guust Flater met vakantie!!
De Vrije Vogel
Het werkt als volgt; En lange tafel, Guust komt binnen en legt een stapel brieven aan het begin van die tafel.
De dag daarop weer post, de post van de eerste dag schuift wat op zodat post 2 op de tafel gelegd kan worden.
Dag drie weer een stapel post; post 2 en post 1 schuiven weer een plaats op.
Dag vier, post drie, post twee en post één schuiven weer een plaats op.
Dag 5, post vier, drie, twee en één schuiven weer een plaats op.
Dag 6, post vijf,vier, drie, twee en één schuiven zover op dat post één in een grote prullebak verdwijnt.
Zie,zo, alweer een week post afgehandeld!
Heeft u weleens met succes een brief gericht aan UPC beantwoord gekregen?
Kennelijk was dan Guust Flater met vakantie!!
De Vrije Vogel