Beste mensen,
ik ben sind Juli 2009 Klant bij Tele2. Sinds 4. September 2009 heb ik er helemaal geen internet meer. Bij de Klantenservice krijg ik te hooren dat de storing in de KPN Wijkcentrale in Heerlen is en Monteurs bezig zijn. Wat ik niet begrijp is dat mij niemand zeggen kan waneer het opgelost is. Bellen met de Tele2 Klantenservice help helaas niet verder. Ik kan mij niet voorstellen dat een heele Wijk nu all een week Offline is en niks gebuurt. Nergens bij Tele2 krijg ik hulp!
Groeten
Darko
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen Internet met Tele2
-
stofzuigertje
Re: Geen Internet met Tele2
Als het een KPN storing is kunt U een vergoeding vragen over deze periode die zij bij KPN verhalen.
Als andere met ook ADSL ook storing hebben is het helaas jammer.
Maar als zij wel internet hebben is het een broodje aap verhaal en moeten ze leveren en zou U wegens misleiding kunnen ontbinden.
Alleen de Kabel TV Internetters blijven werken omdat die een eigen netwerk hebben.
Als andere met ook ADSL ook storing hebben is het helaas jammer.
Maar als zij wel internet hebben is het een broodje aap verhaal en moeten ze leveren en zou U wegens misleiding kunnen ontbinden.
Alleen de Kabel TV Internetters blijven werken omdat die een eigen netwerk hebben.
Ik ga vanavond bij mijn buren vraagen 
Heb een buur die is ook bij Tele2 en enkele bij Telfort(KPN)
Laat mij verassen wat ik ga hooren ...
groeten
Darko
Heb een buur die is ook bij Tele2 en enkele bij Telfort(KPN)
Laat mij verassen wat ik ga hooren ...
groeten
Darko
Net met de Tele2 Klantenservice gebelt,
is nu toch niet een storing bij KPN maar in de Tele2 Sequenzer die in de Wijkcentrale zit.
Belachelijk dat Tele2 nu all 1 week nodig heeft om hun spullen de reparieren. Maar ik denk dat het nog wat gaat duuren omdat nog steeds niemand een tijd zeggen kan.
Met Tele2 Compleet ben je Compleet offline.
groeten
Darko
is nu toch niet een storing bij KPN maar in de Tele2 Sequenzer die in de Wijkcentrale zit.
Belachelijk dat Tele2 nu all 1 week nodig heeft om hun spullen de reparieren. Maar ik denk dat het nog wat gaat duuren omdat nog steeds niemand een tijd zeggen kan.
Met Tele2 Compleet ben je Compleet offline.
groeten
Darko
-
WebServiceTele2
Geachte dv1977
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
zijn ook al een tijdje ofline via Tele-2, in Heerlen, met klantenservice gebeld twee dagen (9-9-2009)geleden en het zou vandaag opgelost zijn maar helaas, met een ethernetkabel krijgen we wel soms verbinding aar de kabel is vrij kort en dan weet je ook waarom je voor wireless kiest, maar dan moet het natuurlijk wel werken!