LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen problemen met chello
geen problemen met chello
hallo, bij deze wil ik mededelen, en het mag zeker ook wel eens gezegd worden dat ik dik tevreden ben over chello, ik zit veel op internet en heb er echt geen problemen mee. Ik woon in het centrum van Eindhoven dus geen uitstek waar je als enige zit, wat eventueel de snelheid kan bepalen. Ik maak nauwelijks mee dat er iets mis is met de verbindingen en zowel geven ze dat duidelijk aan.
het is wel wat aan de dure kant maar je kan ook lekker met je telefoon gaan bellen en geen snelheid hebben en daarbij ik kan altijd stoppen als ik het te duur vind worden, ook met mijn verhuizing heb ik geen problemen ondervonden en verhuisde chello de spullen gewoon mee over en had ik dezelfde daginternet en telefoon.Dus hier eens voor de verandering een positieve reactie.
het is wel wat aan de dure kant maar je kan ook lekker met je telefoon gaan bellen en geen snelheid hebben en daarbij ik kan altijd stoppen als ik het te duur vind worden, ook met mijn verhuizing heb ik geen problemen ondervonden en verhuisde chello de spullen gewoon mee over en had ik dezelfde daginternet en telefoon.Dus hier eens voor de verandering een positieve reactie.
Re: geen problemen met chello
Ben het er helemaal mee eens dat er ook eens iets positiefs over UPC gezegd mag worden. Heb er zelf namelijk ook helemaal geen problemen mee. UPC GA ZO DOOR.
Re: geen problemen met chello
he he ik dacht al dat ik de enigste was zonder klachten.ik woon in friesland en heb ook geen problemen en ook nog nooit gehad en neem al jaren alles af bij u.p.c.
Re: geen problemen met chello
ik heb ook al jaren UPC, waar ik dan weer chello en mr zapp van heb. Totaal geen problemen.
Dus je bent zeer zeker niet de enige met goeie ervaringen.
Eindelijk wat positiefs over UPC
Dus je bent zeer zeker niet de enige met goeie ervaringen.
Eindelijk wat positiefs over UPC
Re: geen problemen met chello
ook ik heb zelden problemen met chello,lekker snel.
http://www.gw1.groenwit.nl
http://www.gw1.groenwit.nl
Re: geen problemen met chello
Nou als het Groen Wit uut Apeldoorn is, moet ik ook ff zeggen dat ik weinig of geen klachten heb over Chello. De betaling doe ik wel via een acceptgiro, want van een goede administratie weten ze NIET veel af.
Maarrre, jullie staan d,r weer mooi op, al ik ben toch wel wat meer een fan van AGOVV.
Groetjes Annemie,
Maarrre, jullie staan d,r weer mooi op, al ik ben toch wel wat meer een fan van AGOVV.
Groetjes Annemie,
Re: geen problemen met chello
ik ben erg goed te spreken over UPC, doe wel alle betalingen automatisch, al 4 jaar en 0 problemen.
ennuh jenny is waarschijnlijk jarloers of boos?????
ennuh jenny is waarschijnlijk jarloers of boos?????
Re: geen problemen met chello
Absoluut te spreken over de service van de helpdesk van Chello.
Vorige week een nieuwe computer gekocht en was de instellingen kwijt van de oude gecrashte computer.
Na 1 telefoontje en een half uurtje wachten stond er een monteur op de stoep die toevallig in Alkmaar aanwezig was en hij heeft alles ingesteld, zodat de nieuwe computer binnen 10 minuten online was en dit alles onder het mom, service. Dit is wat je noemt, klantenbinding.
Vorige week een nieuwe computer gekocht en was de instellingen kwijt van de oude gecrashte computer.
Na 1 telefoontje en een half uurtje wachten stond er een monteur op de stoep die toevallig in Alkmaar aanwezig was en hij heeft alles ingesteld, zodat de nieuwe computer binnen 10 minuten online was en dit alles onder het mom, service. Dit is wat je noemt, klantenbinding.
Re: geen problemen met chello
Een bedrijf met een handleiding, maar als je hem eenmaal doorhebt kom je er wel. Snelheid en verbinding zijn geweldig, en als dat goed is heb je de helpdesk niet nodig.
Re: geen problemen met chello
Je ziet wel een hoop ontevreden mensen over UPC hier, maar als je nagaat dat UPC miljoenen klanten heeft en slechts minder dan 1 procent daar over klaagt Vind ik het best OK
Re: geen problemen met chello
Werk jij daar Krueger? Geeft niks hoor, want ik heb ook weinig klachten als alleen dat ik het wel een beetje duur vind, maar daar heb ik net al een antwoord van je op gekregen. Bedankt nog.
Rg.
Rg.
Re: geen problemen met chello
maar die 1 procent zijn toch nog 10,000 problemen die over het algemeen niet worden opgelost. UPC is dus niet in staat om de klachten af te handelen bij slechts 1 procent van hun klanten. diep triest!!!
Re: geen problemen met chello
Meerendeel van de klanten weet niet waar de startknop zit, hoe noem je dat dan?
Re: geen problemen met chello
Ik heb Chello al weer 1,5 jaar. Ik ben er zeer tevreden over. Een enkele keer ligt de server er wel uit, maar dat gebeurd waarschijnlijk ook wel bij de andere aanbieders.
Re: geen problemen met chello
Ik had eerst ook mijn twijfels,gezien de negatieve publiciteit maar heb 4 maanden geleden toch gekozen voor chello.Ik ben dik tevreden met chello,ook de helpdesk die ik 2 keer nodig heb gehad is ok.Geen lange wachttijden en deskundig personeel die weet waar men over spreekt.Kortom geen problemen.(en ik werk niet bij UPC)
Re: geen problemen met chello
Oei, ik heb op een verkeerde plek gereageerd zie ik nu. Heb het in "het eerste topic geplaatst, tussen allemaal mensen die slechte ervaringen hebben. Sorry . Mijn ervaringen zijn goed, dus zet ik het hier ook nog maar even neer...
Apart hoor, al die moeilijkheden met Chello. Ik ben een gelukkig mens , heb al een aantal jaren zowel KTV - aansl., als Priority - telefoonaansl., als kabel-Internet, via UPC.
En..., je raadt het nóóit: geen enkele klacht..., op één beginklacht na, maar die is tot tevredenheid opgelost. ( ?)
Ik hoop niet dat het nu zal beginnen..., !!!
De rekeningen zijn duidelijk gespecificeerd; met het bereiken van het help-team had ik in het begin een erg lange wachttijd, daarna heb ik dat zo mogelijk altijd per e-mail gedaan. De onkosten van de lange wachttijden in het begin heb ik trouwens vergoed gehad - ik heb een automatische betaling teruggehaald (+ dit aangekondigd via een aangetekende brief) omdat de levering verre van compleet was, en ik onkosten had gemaakt .
Toen het daarna aldoor prima was, en er geen klachten meer waren bij mij, heb ik dit geschaard onder het kopje: startproblemen.
Het is misschien een vreemd verhaal voor jullie - ik heb te doen met degenen die wél aldoor moeilijkheden hebben , maar ik wil toch dit verhaal ook een keer vertellen. Gewoon, omdat het bewijst dat het dus wél anders kán...
Apart hoor, al die moeilijkheden met Chello. Ik ben een gelukkig mens , heb al een aantal jaren zowel KTV - aansl., als Priority - telefoonaansl., als kabel-Internet, via UPC.
En..., je raadt het nóóit: geen enkele klacht..., op één beginklacht na, maar die is tot tevredenheid opgelost. ( ?)
Ik hoop niet dat het nu zal beginnen..., !!!
De rekeningen zijn duidelijk gespecificeerd; met het bereiken van het help-team had ik in het begin een erg lange wachttijd, daarna heb ik dat zo mogelijk altijd per e-mail gedaan. De onkosten van de lange wachttijden in het begin heb ik trouwens vergoed gehad - ik heb een automatische betaling teruggehaald (+ dit aangekondigd via een aangetekende brief) omdat de levering verre van compleet was, en ik onkosten had gemaakt .
Toen het daarna aldoor prima was, en er geen klachten meer waren bij mij, heb ik dit geschaard onder het kopje: startproblemen.
Het is misschien een vreemd verhaal voor jullie - ik heb te doen met degenen die wél aldoor moeilijkheden hebben , maar ik wil toch dit verhaal ook een keer vertellen. Gewoon, omdat het bewijst dat het dus wél anders kán...