LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terug van UPC
Geld terug van UPC
Vorig jaar heb ik mijn Chello Classic omgezet in Chello Easy. Er werd mij verteld dat mijn Chello Classic automatisch zou worden opgezegd aangezien ik Easy had besteld.
Maar ondertussen betaal ik nu al anderhalf (!!!!) jaar dubbel. Ik heb gebeld en gebeld en gebeld en nog steeds schreven ze het af. Afgelopen donderdag is het geregeld, maar ik krijg niet in 1 x al mijn geld terug (ongeveer 1000 euro) omdat "het zoveel is".
Ik moet nu dus 6 tot 8 weken wachten op mijn geld, terwijl hun een fout hebben gemaakt. Als je een keer te laat bent met betalen zijn ze er wel als de kippen bij om je internet af te sluiten.
Mijn vragen: Kan ik rente eisen? Is er een manier om sneller mijn geld terug te krijgen? Zou een officiele klacht of iets dergelijks helpen?
Bij voorbaat dank
Maar ondertussen betaal ik nu al anderhalf (!!!!) jaar dubbel. Ik heb gebeld en gebeld en gebeld en nog steeds schreven ze het af. Afgelopen donderdag is het geregeld, maar ik krijg niet in 1 x al mijn geld terug (ongeveer 1000 euro) omdat "het zoveel is".
Ik moet nu dus 6 tot 8 weken wachten op mijn geld, terwijl hun een fout hebben gemaakt. Als je een keer te laat bent met betalen zijn ze er wel als de kippen bij om je internet af te sluiten.
Mijn vragen: Kan ik rente eisen? Is er een manier om sneller mijn geld terug te krijgen? Zou een officiele klacht of iets dergelijks helpen?
Bij voorbaat dank
Re: Geld terug van UPC
Kennelijk heb je geld teveel, wie laat het nu 1,5 jaar toe dat er onterecht geld van zijn of haar rekening wordt afgeschreven?
Niemand, een sterk verhaal dus.
Als het wel echt waar is, dan kun je nu ook nog wel 6 tot 8 weken wachten voordat je het terug hebt.
Als het wel echt waar is, dan kun je nu ook nog wel 6 tot 8 weken wachten voordat je het terug hebt.
Nou, ik ben dus al zolang bezig om het terug te krijgen en op te zeggen, kan je nagaan. En elke keer krijg ik een brief dat ik m'n modem terug moet sturen. Wat niet gaat, want als ik m'n modem opstuur heb ik dus helemaal geen internet meer. En elke keer zeggen ze beschouw die brief als onverzonden, maar ondertussen krijg ik nog steeds geen geld terug.
Wel eens gevraagd aan je baas wat ie doet als je niet de hele rekening betaald, die volgens UPC goed is Robje?????Rob A.
Geplaatst op 10 Okt 2005 14:22 door Rob A.
--------------------------------------------------------------------------------
Kennelijk heb je geld teveel, wie laat het nu 1,5 jaar toe dat er onterecht geld van zijn of haar rekening wordt afgeschreven?
Wel eens van de spookrekeningen van UPC gehoord Robje??????
UPC weet dondersgoed dat je heel klein bent t.o.v. een groot bedrijf en daar profiteren ze schaamteloos van .....
-
Ik ben ook al jarenlang SUPERTEVREDEN over al mijn UPC produkten. Bijna al mijn vrienden, collega's en kenissen hebben ook alle UPC produkten tot VOLLE tevredenheid.
Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?
Hoffie, wanneer hou jij nou eens op, krijg jij nou werkelijk nooit genoeg van je gewouwel?
Nee domme Hoffie, dat heb ik hem nog nooit gevraagd, mijn baas houdt zich namelijk niet echt bezig met rekeningen die volgens UPC goed zijn.hoffie
Geplaatst op: 10 Okt 2005 23:20
Wel eens gevraagd aan je baas wat ie doet als je niet de hele rekening betaald, die volgens UPC goed is Robje?????
Wel eens van de spookrekeningen van UPC gehoord Robje??????
UPC weet dondersgoed dat je heel klein bent t.o.v. een groot bedrijf en daar profiteren ze schaamteloos van .....
Ik heb wel eens over spookrekeningen van UPC gehoord, vooral van jou, want jij, ventje van KPN, hebt het er nogal vaak over.
Als UPC tijdens het telefoongesprek ziet dat er inderdaad ten onrechte geld is afgeschreven, dan adviseren ze zelf dat je het moet laten storneren door je bank. En als je dat doet, dan word je dus echt niet afgesloten. Ik geloof nog steeds niet dat iemand 1,5 jaar toestaat dat er onterecht 50 euro per maand wordt afgeschreven.
Laatst gewijzigd door Rob A. op 12 okt 2005 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat jij wel of niet gelooft is niet relevant.
Ik geloof nog steeds niet dat iemand 1,5 jaar toestaat dat er onterecht 50 euro per maand wordt afgeschreven.
-
Ohh Hoffie heeft weer een nieuw pseudoniem erebij?
Weet je wat ik niet snap, dat er op deze wereld zulke KPN lovers zijn. Dat vreselijke bedrijf heeft Nederland een zeer selchte dienst bewezen. We lopen achter op bijna elk technisch gebied in Europa en de prijzen zijn nog steeds één van de duurste van Europa.
Het internetplus bellen is voor onbepaalde tijd uitgesteld en is de duurste in de markt.
Maar ja, bij KPN is iedereen ook dolgelukkig met ALTIJD verbinding en een fantastische service.
Natuurlijk Hoffie!
Weet je wat ik niet snap, dat er op deze wereld zulke KPN lovers zijn. Dat vreselijke bedrijf heeft Nederland een zeer selchte dienst bewezen. We lopen achter op bijna elk technisch gebied in Europa en de prijzen zijn nog steeds één van de duurste van Europa.
Het internetplus bellen is voor onbepaalde tijd uitgesteld en is de duurste in de markt.
Maar ja, bij KPN is iedereen ook dolgelukkig met ALTIJD verbinding en een fantastische service.
Natuurlijk Hoffie!
@ Mischa... ja dank je, goed he, is jubileum, is mijn 25e nick, weet dat ik daarmee nog lang niet kan opboksen tegen de duizendenden nicks van jullie van UPC, maar goed je moet ergens beginnen he????
Dus dat is de reden waarom UPC nog een stukje duurder is???????We lopen achter op bijna elk technisch gebied in Europa en de prijzen zijn nog steeds één van de duurste van Europa
De Opta verbied het, dus KPN is schuldig???????Het internetplus bellen is voor onbepaalde tijd uitgesteld
Yep heb nu ALTIJD verbinding inderdaad, en dat kon ik in de periode dat ik bij UPC zat nauwelijks een dag zeggen, want die lag er elke dag wel eens uit......Maar ja, bij KPN is iedereen ook dolgelukkig met ALTIJD verbinding en een fantastische service.
-
Wat zielig nou voor je. Nee heus, ik meen het echt.
Je bent TOTAAL doof voor de realiteit. Zonde hoor! Maar één ding moet duidelijk zijn, VAN MIJHOEF JIJ ECHT GEEN PRODUKTEN VAN UPC AF TE NEMEN HOOR!
Dat laat mij volledig koud!
Je bent TOTAAL doof voor de realiteit. Zonde hoor! Maar één ding moet duidelijk zijn, VAN MIJHOEF JIJ ECHT GEEN PRODUKTEN VAN UPC AF TE NEMEN HOOR!
Dat laat mij volledig koud!
vertel eens, waarom ben je hier dan de hele tijd bezig met reclame maken voor UPC?????????????????????MIJHOEF JIJ ECHT GEEN PRODUKTEN VAN UPC AF TE NEMEN HOOR!
Hoffie.
Van welk bedrijf betrek jij nu nog je kabeltje ? Vermoedelijk geen UPC.
Lol
Lol
@ Rob A.
@ hoffie
Dan geloof je het toch niet Weet toch zelf wel wat ik betaal of niet dan? En dat UPC zo'n slechte service heeft, is niet mijn schuldIk geloof nog steeds niet dat iemand 1,5 jaar toestaat dat er onterecht 50 euro per maand wordt afgeschreven.
@ hoffie
Heb zelf eerst ook KPN gehad, nooit gezeik mee gehad, altijd verbinding inderdaadYep heb nu ALTIJD verbinding inderdaad, en dat kon ik in de periode dat ik bij UPC zat nauwelijks een dag zeggen, want die lag er elke dag wel eens uit......
Har
Geplaatst op: 11 Okt 2005 14:51
Hoffie.
Lol
Hai Har,
Dat is nu het gekke... hij heeft wel gewoon kabel van UPC.
Hij beweert dat hij maar naar 10% van de aangeboden zenders kijkt, dat zijn dus ongeveer 3 zenders.
Als ik hem dan adviseer over te stappen op een gewone antenne, dan neemt hij mij niet serieus, terwijl je daar minimaal 3 zenders mee kan ontvangen. En het grootste voordeel voor Hoffie is dat het nog gratis is ook. Bij KPN krijgt hij geen behoorlijk loon en daardoor is Hoffie een echte koopjesjager geworden.
Maar ondanks alles, Hoffie blijft toch liever klant bij UPC.
LOWW2
Geplaatst op: 11 Okt 2005 01:39
Quote:
Wat jij wel of niet gelooft is niet relevant.
Wat jij wel of niet relevant vindt, ook niet.
-
Wat een zielig gedoe hier zeg. Er heeft iemand een oprechte klacht en dan gaat een of andere gladde upc verkoper, of iets anders dat uit de hand van upc eet op z'n achterpoten staan en doen alsof het niet waar is?? En dat het allemaal zijn schuld is??
Rob A. jij hebt toch ook een aantal upc topics gestart? Waarom neem je de klachten dan niet serieus? Een beetje verkoper luisterd naar zijn klanten. UPC is echt niet 100% o.k. ik ben er ook sinds vorige week achter dat mijn moeder na het omzetten van chello classic naar chello light met telefonie is bedonderd.
Bij chello light krijg je een 2mbit verbinding, echter ze heeft maar de beschikking over 0,4mbit. Volgens een medewerker van de technische dienst is dat de sneleid die beschikbaar moet zijn voor de VOIP (telefonie), dus moet haar internet verbinding maar de bandbreedte delen met de telefoon...
Het zou gelijk gefixt worden en ik zou binnen 2uur worden teruggebeld. Maar ja, die zoete woorden van upc stellen geen kont voor. Heb al weer makkelijk €10,- aan de upc helpdesk opgebeld...
Rob A. jij hebt toch ook een aantal upc topics gestart? Waarom neem je de klachten dan niet serieus? Een beetje verkoper luisterd naar zijn klanten. UPC is echt niet 100% o.k. ik ben er ook sinds vorige week achter dat mijn moeder na het omzetten van chello classic naar chello light met telefonie is bedonderd.
Bij chello light krijg je een 2mbit verbinding, echter ze heeft maar de beschikking over 0,4mbit. Volgens een medewerker van de technische dienst is dat de sneleid die beschikbaar moet zijn voor de VOIP (telefonie), dus moet haar internet verbinding maar de bandbreedte delen met de telefoon...
Het zou gelijk gefixt worden en ik zou binnen 2uur worden teruggebeld. Maar ja, die zoete woorden van upc stellen geen kont voor. Heb al weer makkelijk €10,- aan de upc helpdesk opgebeld...
Weltmeister, je weet nu met wie je in zee bent gegaan, en nog een jaar mee door moet...
Figuren als Har en Rob A....... wens je heel veel sterkte
Figuren als Har en Rob A....... wens je heel veel sterkte
Ik ben niets meer dan een zeer tevreden klant, die heel goed het verschil tussen fictie en realiteit ziet.
Soms reageer ik als ik onzin voorbij zie komen.
Soms reageer ik als ik onzin voorbij zie komen.
tuurlijk Rob, daarom is gelijk je eerste topic start dat je overal zo tevreden over bent.... en je post alleen op UPC, en dan ook nog eens alleen om te vertellen hoe geweldig dat bedrijf (je werkgever) is
die fictie en realiteit zie ik ook wel hoor
die fictie en realiteit zie ik ook wel hoor
-
Tsja Hoffie',
Voor een bedrijf met 2 en een half miljoen klanten staan er wel ERG WEINIG klachten over UPC op dit forum en als er al een klacht is komt die voort uit ontelbare herhaal postings van repeteer frusties zoals JOU!
En tsja, TROS Radar en KASSA moeten toch wat presenteren op TV, gek dat het altijd maar weer die NS< NUON> UPC< en ESSENT< is.
Ik blijf van mening dat UPC het erg goed doet, dat er vriendelijke en behulpzame mensen werken en ik sluit mij bij Rob aan...
UPC bied fantastische diensten, ik ben erg blij met mijn Digitale TV, gratis kunnen bellen 's avonds en in het weekend en mijn altijd en SUPERSNEL werkende internet van Chello Light.
Als ik AL een probleem had in het verleden werd dit ALTIJD coulant, vriendelijk en snel opgelost.
Hoe zou dat nou komen ???? Misschien heeft het te maken met je opstelling? En als ik al jou miljoenen postings zo analyseer denk ik dat het inderdaad komt door jouw opstelling.
Voor een bedrijf met 2 en een half miljoen klanten staan er wel ERG WEINIG klachten over UPC op dit forum en als er al een klacht is komt die voort uit ontelbare herhaal postings van repeteer frusties zoals JOU!
En tsja, TROS Radar en KASSA moeten toch wat presenteren op TV, gek dat het altijd maar weer die NS< NUON> UPC< en ESSENT< is.
Ik blijf van mening dat UPC het erg goed doet, dat er vriendelijke en behulpzame mensen werken en ik sluit mij bij Rob aan...
UPC bied fantastische diensten, ik ben erg blij met mijn Digitale TV, gratis kunnen bellen 's avonds en in het weekend en mijn altijd en SUPERSNEL werkende internet van Chello Light.
Als ik AL een probleem had in het verleden werd dit ALTIJD coulant, vriendelijk en snel opgelost.
Hoe zou dat nou komen ???? Misschien heeft het te maken met je opstelling? En als ik al jou miljoenen postings zo analyseer denk ik dat het inderdaad komt door jouw opstelling.
-
he mischa, lang niet gesproken, dus ..alles naar tevredenheid ?
ik lees zo enkele weken deze forums, en het is net een slapstick!
hoffie en jij, dikke vrienden hiero..haha..
mijn mening zal ik hier niet geven, want er lezen nog meer collega's mee. mischa spreek je vast weer eens, en lees dit forum zekers nog zolang het lachen is.
doubleyouk.
ik lees zo enkele weken deze forums, en het is net een slapstick!
hoffie en jij, dikke vrienden hiero..haha..
mijn mening zal ik hier niet geven, want er lezen nog meer collega's mee. mischa spreek je vast weer eens, en lees dit forum zekers nog zolang het lachen is.
doubleyouk.