Een half jaar geleden was er in onze gemeente een inschrijfronde voor glasvezel. Je kon toen je ook al laten inschrijven voor een provider. Kpn bood een contract met 3 maanden gratis en wel meer voordelen die ons hebben besloten voor deze te gaan. Nu is men met de aanleg van glasvezel bezig gegaan. Maar hadden nooit meer wat terug gehoord van Kpn. We kregen enkel steeds nieuwe aanbiedingen. Maar die waren allemaal minder voordelig. We hadden een paar keer contact waarop men zei dat ze onze inschrijving niet terug konden vinden terwijl we och echt het inschrijfbewijs in huis hebben liggen met ondertekening van ook een vertegenwoordiger van Kpn. Afgelopen weekend werd met een mooi praatje beloofd dat alles alsnog in orde zou komen en tegen de destijds geldende voordelen/voorwaarden. We kregen het ''contract''
Al snel viel op dat dit helemaal niet voldeed aan de gemaakte afspraken en voordelen. De eerste drie maanden gratis stond er niet in vermeldt, wat meer dan 160 scheelt! Toen we hierop belden kregen we een zeer onvriendelijke medewerkster aan de lijn. We vroegen haar tegen de juiste voorwaarden en afspraken het contract op te sturen.Volgens haar kon dat beslist niet en waren de voordelen van een half jaar terug niet meer te vinden in haar systeem. Bovendien ging ze ook nog eens de schuld afschuiven op ons. Ze zou wel een aantekening invoeren en dat moest zgn. voldoende zijn. Al ik hier weinig vertrouwen in heb. Hoe moeilijk moet het zijn. Wat is wijsheid en echt vertrouwen heb ik niet meer. Kan dit zomaar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Glasvezel KPN geheel niet volgens afspraak
Glasvezel KPN geheel niet volgens afspraak
Laatst gewijzigd door grumpie op 22 mar 2012 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Glasvezel KPN geheel niet volgens afspraak
Inmiddels kregen we een kpnmedewerker van de buitendienst aan de deur om jawel ons een contract aan te smeren. Ik liet hem ons contract zien en hij zei, dat is niet meer geldig. Hij zei dat mails wel terdege werden verstuurd met gemaakte afspraken en dat het onzin was dat er zgn geen bevestiging verstuurd kon worden naar ons. Maar dat het oude contract niet meer geldig was omdat dat voor de 30% halen van de glasvezel was. Dat de voorwaarden die daar op stonden niet meer voldeden omdat dat deze nu niet meer in het pakket zat. Eigenlijk verschuilen ze zich nu om toch meer dan 160 euro te kunnen innen omdat de nieuwe contracten met korting van een tientje per maand heel wat anders is dan drie maanden gratis waar we destijds voor getekend hebben. Ik ben van mening dat men ons bewust misleid om doodleuk straks gewoon alleen dat tientje korting te geven en dat vooral omdat men weigert de mail met bevestiging te sturen met de gemaakte afspraken. Want voor de telefoon zegde men ons wel drie maanden gratis toe! Echter hebben we niet getekend voor deze nieuwe voorwaarden, dat zijn de voorwaarden die opgestuurd zijn en niet volgens de afspraak helpdesk en telefonische beloften. Er staat alleen een aantekening op het pcscherm van de helpdesk, maar wij krijgen geen bevesiging daarvan...
Re: Glasvezel KPN geheel niet volgens afspraak
Wat is jouw probleem nu eigenlijk? Je hebt nota bene de papieren in huis liggen, maar ondertekend of niet?
Als die papieren welke je thuis hebt ondertekend zijn, zou je gewoon recht hebben op jouw voorwaarden.
Als die papieren niet ondertekend zijn, moet je ook niet KPN ermee lastig vallen, want dan had je maar destijds moeten tekenen.
Als die papieren welke je thuis hebt ondertekend zijn, zou je gewoon recht hebben op jouw voorwaarden.
Als die papieren niet ondertekend zijn, moet je ook niet KPN ermee lastig vallen, want dan had je maar destijds moeten tekenen.
Re: Glasvezel KPN geheel niet volgens afspraak
Zoals jij hebt kunnen lezen mocht het niet duidelijk zijn hoe kpn werkt (eerdere ervaring) is het oude contract wel ondertekent maar de kpn zegt dat het dus niet meer geldig is omdat het was om glasvezel percentage te halen in woonplaats , maar nu pas later aangelegd wordt. Dus ja het probleem is 160 euro in de min En reken er maar op dat het een heel getouwtrek is om daadwerkelijk je recht bij kpn te behalen ondanks zwart op wit anders deed ik hier ''mijn probleem niet'' en dat is het punt. Van het kastje naar de muur gestuurd worden en een oplossing krijg je niet. Dus noem mij maar een zeur. Waarschijnlijk heb je een andere provider of ben je een medewerker daar
Re: Glasvezel KPN geheel niet volgens afspraak
Och och, altijd weer een fijne, snelle conclusie hier! Droppie!grumpie schreef:Waarschijnlijk heb je een andere provider of ben je een medewerker daar
Maar geef me ongelijk, als het contract niet getekend was, zou je ten onrechte lopen zeuren.
Gezien deze wel getekend is, zul je vast wel op een manier je recht kunnen behalen. Lijkt mij dat getekend voor akkoord ook de voorwaarden nagekomen moeten worden.