LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Glavezel netwerk helmond/brouwhuis
Glavezel netwerk helmond/brouwhuis
Goededag allemaal zoals vele weten die uit deze regio komen weten dat onsbrabant.net glasvezel in helmond aan te leggen is.
Nu hadt ik ooit is contact gehadt met de hoofdplanning en zij ja in brouwhuis komt het ook en zal er zeker in 2009 liggen.
Nu nog is gebelt blijkt er nog helemaal geen plannen te zijn om brouhuis te voorzien van glasvezel.
Daarokm roep ik ook iedereen op of te informeren bij onsbrabant.net,
of er heen te maile dat je intresse hebt.
want blijkt wel als je intresse gaat tonen dat men eerder berijdt is om brouhuis toch te voorzien van het glasvezel netwerk. nu komt upc ook met fiber maar stukke duurder en up is lang niet zo hoog als de glasvezel aan bieders.
Dus mensen uit de regio informeer doen we niks gebeurt er ook niks.
Mvg Martien
Nu hadt ik ooit is contact gehadt met de hoofdplanning en zij ja in brouwhuis komt het ook en zal er zeker in 2009 liggen.
Nu nog is gebelt blijkt er nog helemaal geen plannen te zijn om brouhuis te voorzien van glasvezel.
Daarokm roep ik ook iedereen op of te informeren bij onsbrabant.net,
of er heen te maile dat je intresse hebt.
want blijkt wel als je intresse gaat tonen dat men eerder berijdt is om brouhuis toch te voorzien van het glasvezel netwerk. nu komt upc ook met fiber maar stukke duurder en up is lang niet zo hoog als de glasvezel aan bieders.
Dus mensen uit de regio informeer doen we niks gebeurt er ook niks.
Mvg Martien
Re: Glavezel netwerk helmond/brouwhuis
onsbrabant.net glasvezel in helmond:: een firma met veel onjuiste beloften en onopgeloste klachten.
gelukkig is het meerendeel van de helmonders en omliggende dorpen verstandiger en laten ze deze dure firma links liggen.
waar de trottoirs opengerukt zijn, liggen deze er mishandelt bij, de planningen worden niet gehaald vanwege te weinig klanten.
NIET INFORMEREN BIJ onsbrabant.net glasvezel in helmond ,
gelukkig is het meerendeel van de helmonders en omliggende dorpen verstandiger en laten ze deze dure firma links liggen.
waar de trottoirs opengerukt zijn, liggen deze er mishandelt bij, de planningen worden niet gehaald vanwege te weinig klanten.
NIET INFORMEREN BIJ onsbrabant.net glasvezel in helmond ,
Hoi Henry,
merk dat jij geen glasvezel hebt,
Nou ik ken zat mensen in brandevoort die er dik te vreden over zijn,
Heb jij het over stoepen hahah dat is de particulier zijn pakkie niet maar de gemeente,
pak maar is het duurste abbo van chello met tel en tv,
Ik spreek uit ervaring,
En kan wel wat bandbreedte gebruiken zeker als de kids wat ouder zijn,
Dus snap jouw reden niet omdat jij dus helmond west en het hout aan kaard dat lijkt zo komt door andere oorzaken veel mensen die daar wonen weten begod niet wat glasvezel is waarom niet cultuur verschil dus veel mensen uit nederland vooral in helmond west wonen snappen het niet.
En jouw melding pak het niet werk je voor upc dan die gaat fiber alleen internet aanbieden voor 80 euro tel uit je winst dat zit ik liever op de 54 euro iclusief btw dan upc internet he als hje wat speed wil hebben dadelijk voor 80 euro moet afnemen ,
en ten 2 de onsbrabantnet biedt je een halfjaar gratis aan en je weet in 2009 kan je bij elke provider madelijks opzeggen.
Geef mij maar glasvezel van onsbrabantnet.
Kom ik er al inclusief goedkoper af als de snelste abbo`s van upc enz
merk dat jij geen glasvezel hebt,
Nou ik ken zat mensen in brandevoort die er dik te vreden over zijn,
Heb jij het over stoepen hahah dat is de particulier zijn pakkie niet maar de gemeente,
pak maar is het duurste abbo van chello met tel en tv,
Ik spreek uit ervaring,
En kan wel wat bandbreedte gebruiken zeker als de kids wat ouder zijn,
Dus snap jouw reden niet omdat jij dus helmond west en het hout aan kaard dat lijkt zo komt door andere oorzaken veel mensen die daar wonen weten begod niet wat glasvezel is waarom niet cultuur verschil dus veel mensen uit nederland vooral in helmond west wonen snappen het niet.
En jouw melding pak het niet werk je voor upc dan die gaat fiber alleen internet aanbieden voor 80 euro tel uit je winst dat zit ik liever op de 54 euro iclusief btw dan upc internet he als hje wat speed wil hebben dadelijk voor 80 euro moet afnemen ,
en ten 2 de onsbrabantnet biedt je een halfjaar gratis aan en je weet in 2009 kan je bij elke provider madelijks opzeggen.
Geef mij maar glasvezel van onsbrabantnet.
Kom ik er al inclusief goedkoper af als de snelste abbo`s van upc enz
neon, nee wij hebben als wijk massaal de glas fiberkabel afgewezen, ook in Brandevoort maken 80 % van de bewoners geen gebruik van onsbrabantnet.
de kosten van onsbrabantnet zijn pl.m 30% hoger dan vergelijkbaar bij UPC en KPN.
ook de wijken Mierlo Hout en Helmond West wijzen onsbrabantnet af.
dus als onsbrabantnet de trottoirs open spit en ze maar half dichtlegt moet de betreffende bewoner daar genoege mee nemen.
onsbrabantnet is eenlist en bedrog firma
de kosten van onsbrabantnet zijn pl.m 30% hoger dan vergelijkbaar bij UPC en KPN.
ook de wijken Mierlo Hout en Helmond West wijzen onsbrabantnet af.
dus als onsbrabantnet de trottoirs open spit en ze maar half dichtlegt moet de betreffende bewoner daar genoege mee nemen.
onsbrabantnet is eenlist en bedrog firma
-
Van mij part mogen zo ook komen met die glasvezel hier in brouwhuis. Ik heb dat liever dan die duurdere abbonnementen van de upc.
Martien je hebt gelijk ik ben er ook voor.
Als ik de kosten voor mijn extreem abonnement plus mijn telefoon en mijn tv dan ben ik maandelijks rond de 100 euro`s kwijt.
Het gaat me dadelijk zeker de helft per maand schelen.
Plus meer snelheid.
Mvg. Poppetje
Martien je hebt gelijk ik ben er ook voor.
Als ik de kosten voor mijn extreem abonnement plus mijn telefoon en mijn tv dan ben ik maandelijks rond de 100 euro`s kwijt.
Het gaat me dadelijk zeker de helft per maand schelen.
Plus meer snelheid.
Mvg. Poppetje
vreemd ,ik betaal voor hetzelfde pakket incl gratis bellen per maand gemiddeld Euro 50,-- bij UPC
Klopt niet henry wat je zegt,
extreem internet abbo is al
50euro.
Tel basis rond 10 onbeperkt bellen 14,95
en dan kom je ook nog is permnd tv kosten 14,95,
en dan de BTW nog over de diensten,
TEL dan maar uit zit zelf ook nog bij chello maar kosten reise soms de pan uit,
en dan doe ik nog niks geks
extreem internet abbo is al
50euro.
Tel basis rond 10 onbeperkt bellen 14,95
en dan kom je ook nog is permnd tv kosten 14,95,
en dan de BTW nog over de diensten,
TEL dan maar uit zit zelf ook nog bij chello maar kosten reise soms de pan uit,
en dan doe ik nog niks geks
natuurlijk klopt het wat ik schrijf, net Euro 48,-betaald voor internet, tv en telefonie.
UPC wordt dadelijk in het algemeen veel duurder ,
dus geef mij maar onsbrabantnet
dus geef mij maar onsbrabantnet
wat een reactie,dadelijk algemeen duurder , juist voor het mislukte BrabantNet project gaat dit op .
In Helmond West
Mierlo Hout
3* fase Brandevoort
Aarle Rixtel
Stiphout etc etc zijn de plannen gestaakt vanwege te weinig aanmeldingen, velen zijn weer terug aan het kruipen naar UPC, UITERAARD (*_*)
In Helmond West
Mierlo Hout
3* fase Brandevoort
Aarle Rixtel
Stiphout etc etc zijn de plannen gestaakt vanwege te weinig aanmeldingen, velen zijn weer terug aan het kruipen naar UPC, UITERAARD (*_*)
Ik wil hier op reageren hahah,
Aarle rixel en gemeente laarbeek ligt het al hoor.
en ik weet jij werkt gewoon voor UPC.
Geef mij maar onsbrabant net toch een half jaar voor niks 2 half jaar voor dehelft van de prijs daarna kan je als nog kijken.
Aarle rixel en gemeente laarbeek ligt het al hoor.
en ik weet jij werkt gewoon voor UPC.
Geef mij maar onsbrabant net toch een half jaar voor niks 2 half jaar voor dehelft van de prijs daarna kan je als nog kijken.
Inderdaad in Laarbeek liggen wat kabels, alleen de aansluitingen komen niet bij de afnemers binnen vanwege de hoge kosten en te weinig aanmeldingen
Das niet waar wat je zegt henri animo in laarbeek is er voldoende,
anders leggen ze geen kabels.
Dat het nog naar de woningen moet das een andere verhaal ze kunne niet alles tegelijk,
Dus je laarbeek verhaal komt ook weer uit je grote duim.
Kom is met feite ik ken ze ik heb er fam wonen enz
anders leggen ze geen kabels.
Dat het nog naar de woningen moet das een andere verhaal ze kunne niet alles tegelijk,
Dus je laarbeek verhaal komt ook weer uit je grote duim.
Kom is met feite ik ken ze ik heb er fam wonen enz
Neon, laat mij nu 2 km van Aarle Rixtel af wonen, ik kom er regelmatig op bezoek bij verschillende vrienden, typical is dat die stellen geen van allen de kabel binnen willen hebben en met hun 80 % van de dorps bewoners
Brouwhuis?? dat ligt ergens verloren tegen Helmond aan, daar komt de nieuwkomer Ons?? Brabant zeker niet
Dacht het toch wel henry animo zat hier zou stom zijn als ze de minder animo wijken aan gaan sluiten
Volgens eindhovens dagblad zal er glasvezel liggen in 2009 men begint in deurne en werkt zo naar brouwhuis rijpelberg,
Dus er komt wel degelijk glasvezel en daar zijn we in brouwhuis heel blij mee zeker omdat het goedkoper is als andere aanbieders met die pakket en snelheid.
Dus van mij mag het er morgen wel liggen
Dus er komt wel degelijk glasvezel en daar zijn we in brouwhuis heel blij mee zeker omdat het goedkoper is als andere aanbieders met die pakket en snelheid.
Dus van mij mag het er morgen wel liggen
Samenvatting uit het E D inzake OBN naar aanleiding van een verhaal van Westenberg , directeur van OBN:
Mierlo en Geldrop telefoonaansluitingen komen niet in het telefoonboek terrecht, vlg OBN is een telefoonboek overbodig ivm de digitale mogelijkheden.
In Valkenswaard wachten honderden klanten op hun aansluitingen,OBN is een slechte dochter van de KPN met dezelfde arrogante bedrijfsvoering, (*-*)
Mierlo en Geldrop telefoonaansluitingen komen niet in het telefoonboek terrecht, vlg OBN is een telefoonboek overbodig ivm de digitale mogelijkheden.
In Valkenswaard wachten honderden klanten op hun aansluitingen,OBN is een slechte dochter van de KPN met dezelfde arrogante bedrijfsvoering, (*-*)