Er zal altijd nog een basispakket blijven dat analoog wordt doorgegeven. Je hebt dan in ieder geval op elk toestel het basipakket, in tegenstelling tot bij KPN of satelliet.
Voor de mensen die wel vooruitgang willen en niet over een paar dubbeltjes zeuren is digitale televisie een uitkomst. Ik zal een paar leuke zenders noemen: MTV en VH1 diverse soorten, TCM, Cartoon Network, 2 voor 12, Diverse Discovery Channels, enz. Daarnaast dan ook nog de interactieve mogelijkheden, internet en e-mail. In één woord: geweldig.
verder gaat alles goed met je Robje??????
als je meerder tv's hebt dien je voor elke extra tv die je in huis hebt een extra kastje te kopen a 100 euro.....
Ja prima!
Bij KPN moet je ook voor iedere tv een kastje.
daarnaast is UPC nu al heel duur met de kabel, en daar krijgen we gratis dus een verhoging van
Je krijgt er wel iets fantastisch voor terug.
Ik wil helemaal niet meer zenders, ik wil juist minder zenders voor een lagere prijs, ik kijk toch al niet naar 90% van het huidige aanbod, en een radiozender waar ik naar wil luisteren, regionale omroep waar ik 10 km vanaf woon, wensen ze niet door te geven, omdat ze liever de zenders doorgeven die aan de andere kant van Nederland zijn.....
Zet een antenne op je dak, of koop zo'n huiskamerantenne, daarna zeg je het kabelabonnement bij UPC op en je wensen komen uit. Waren alle problemen in het leven maar zo makkelijk op te lossen!!
het wordt tijd dat KPN zijn digitale tv gaat uitbreiden naar het hele land, want dan ben ik wel weg bij UPC
Daar hoef je dus niet op te wachten.
En hoewel het voor de mensen die geen Digital van UPC hebben een ietsjepietsje duurder wordt, voor de abonnees van UPC Digital wordt het flink goedkoper.