LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goede provider???
Goede provider???
Mensen ik zoek wel een goede provider er staan hier zoveel klachten van providers dat ik door de bomen het bos niet meer zie????
Wie weet er een goede (goedkope) provider voor een website te plaatsen en zeker met database.
P.S goed koop wil niet altijd zeggen dat deze ook goed zijn.
Wie weet er een goede (goedkope) provider voor een website te plaatsen en zeker met database.
P.S goed koop wil niet altijd zeggen dat deze ook goed zijn.
Re: Goede provider???
Met xs4all zijn naar het schijnt de minste problemen.
maar die is relatief wel wat duurder, maar wel goeie service.
ik had vroeger zelf internet van hccnet, en dat is later overgaan naar XS4ALL
ik had vroeger zelf internet van hccnet, en dat is later overgaan naar XS4ALL
Geplaatst op 01 Apr 2008 11:57 door Johan1981
maar die is relatief wel wat duurder, maar wel goeie service. ]
Ik heb ergens gelezen dat de service ergens anders is ondergebracht.
Dus even kijken of deze nu nog zo goed is.
Verder gaan ze in de toekomst w.s. over in Telfort.
Ik zou voor de zekerheid even verder kijken.
Geplaatst op 01 Apr 2008 11:57 door Johan1981
maar die is relatief wel wat duurder, maar wel goeie service. ]
Ik heb ergens gelezen dat de service ergens anders is ondergebracht.
Dus even kijken of deze nu nog zo goed is.
Verder gaan ze in de toekomst w.s. over in Telfort.
Ik zou voor de zekerheid even verder kijken.
-
- Contacteer:
Ik zelf ben (gelukkig!) weg bij UPC en ben nu erg tevreden met Tele2.
Internet+bellen, internet tot 20Mb (gemm. 13 Mb).
nu bijna een jaar lid en geen problemen gehad, altijd verbinding.
Eén keer wat problemen met internet, maar via klantenservice ontdekt dat modem/router stuk was. Tele2 stuurde direct een nieuwe en probleem was opgelost.
Consumentengids:
"Communicatiebedrijf Tele2 is door de consumentenbond uitgeroepen tot de nummer 1 in de Test Internetproviders *. Uit de test onder 17 providers kwam naar voren dat Tele2 het beste scoort op de combinatie klanttevredenheid, de kwaliteit en openingsuren van de helpdesk en spamfilter.
Naast prijs en gebruikersgemak, hechten consumenten grote waarde aan een betrouwbare verbinding en een kwalitatief hoogwaardige klantenservice. Nadat Tele2 vorig jaar in juni door de consumentenbond als Beste Koop was uitgeroepen, kan zij nu ook zeggen dat zij op basis van betrouwbaarheid en service het hoogste scoort."
Internet+bellen, internet tot 20Mb (gemm. 13 Mb).
nu bijna een jaar lid en geen problemen gehad, altijd verbinding.
Eén keer wat problemen met internet, maar via klantenservice ontdekt dat modem/router stuk was. Tele2 stuurde direct een nieuwe en probleem was opgelost.
Consumentengids:
"Communicatiebedrijf Tele2 is door de consumentenbond uitgeroepen tot de nummer 1 in de Test Internetproviders *. Uit de test onder 17 providers kwam naar voren dat Tele2 het beste scoort op de combinatie klanttevredenheid, de kwaliteit en openingsuren van de helpdesk en spamfilter.
Naast prijs en gebruikersgemak, hechten consumenten grote waarde aan een betrouwbare verbinding en een kwalitatief hoogwaardige klantenservice. Nadat Tele2 vorig jaar in juni door de consumentenbond als Beste Koop was uitgeroepen, kan zij nu ook zeggen dat zij op basis van betrouwbaarheid en service het hoogste scoort."
Natuurlijk is geen provider perfect maar inderdaad Tele 2 is vergeleken met vroeger beter geworden .
Bij KPN is het juist andersom geworden .Daar moet je nu echt weg blijven .
Helaas zijn nog wel steeds net beheerder .Bedenkelijk om je dan je concurrenten dwars kan liggen .
Bij KPN is het juist andersom geworden .Daar moet je nu echt weg blijven .
Helaas zijn nog wel steeds net beheerder .Bedenkelijk om je dan je concurrenten dwars kan liggen .
Mijn advies : UPC
-
UPC??? blijkbaar heb jij meer geluk dan ik!! wat een k.. bedrijf is dat zeg..
ik ben 3jaar lang lid geweest van pc en heb al 3aar lang ellende kwa betalingen en internet.. ik betaal altijd de 27ste ma blijkbaar zijn hun mijn geld kwijt geraakt e moet ik nu dingen regelen zodathun zien dat ik betaald heb!! nou sorry ma volgens mij is dat hun pakkie aan en niet de mijne..
dus nu hebben ze ma de stekker eruit getrokken bij mij en zit ik dus al 5weken zonder internet. k vertik het om te betalen want ik maak netjes altijd de27ste het veeel te dure abonement over van 32,32.. voor een beetje tv en internet!!!
iemand die mijn advies kan geven hoe ik aan een andere goede en redelijk normaal prijzende internet provider kan komen?
lees hier vanalles over de providers dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er nu in eindhoven te regelen valt kwa providers...upc is voor mij afgelopen
ik ben 3jaar lang lid geweest van pc en heb al 3aar lang ellende kwa betalingen en internet.. ik betaal altijd de 27ste ma blijkbaar zijn hun mijn geld kwijt geraakt e moet ik nu dingen regelen zodathun zien dat ik betaald heb!! nou sorry ma volgens mij is dat hun pakkie aan en niet de mijne..
dus nu hebben ze ma de stekker eruit getrokken bij mij en zit ik dus al 5weken zonder internet. k vertik het om te betalen want ik maak netjes altijd de27ste het veeel te dure abonement over van 32,32.. voor een beetje tv en internet!!!
iemand die mijn advies kan geven hoe ik aan een andere goede en redelijk normaal prijzende internet provider kan komen?
lees hier vanalles over de providers dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er nu in eindhoven te regelen valt kwa providers...upc is voor mij afgelopen
ik zou eerst eens kijken welke providers beschikbaar zijn bijv. op breedbandwinkel, (kieskeurig zal dat ook wel hebben) via postcode check.
zelf heb ik SOLCON. EN ben daar tevreden over.je kan ook telefonie daar laten lopen, heeft standaard 5 mailboxen en website beheer en zijn redelijk voordelig. de kosten hangt af van de snelheid die je wilt ook merk ik dat het uploaden en downloaden ook van invloed is op de prijs(hoe minder hoe goedkoper). kijk eens op hun website www.solcon.nl
zelf heb ik SOLCON. EN ben daar tevreden over.je kan ook telefonie daar laten lopen, heeft standaard 5 mailboxen en website beheer en zijn redelijk voordelig. de kosten hangt af van de snelheid die je wilt ook merk ik dat het uploaden en downloaden ook van invloed is op de prijs(hoe minder hoe goedkoper). kijk eens op hun website www.solcon.nl
-
allereerst dank je voor je antwoord..
hoe minder hoe goedkoer komt bij mij in aanmerking, want ik download vrijwel niets.
gaat mij meer om het online zijn en m,n mailbox.
na mijn inzicht is upc te duur voor me en een lousy service...
als je belt krijg je elke keer een ander verhaal!
ik ga even op de link kijken.
mvg richard
hoe minder hoe goedkoer komt bij mij in aanmerking, want ik download vrijwel niets.
gaat mij meer om het online zijn en m,n mailbox.
na mijn inzicht is upc te duur voor me en een lousy service...
als je belt krijg je elke keer een ander verhaal!
ik ga even op de link kijken.
mvg richard
doordat ik weinig download en ong. 2 uur p.dag op internet zit betaal ik 20 euro per maand bij solcon (met de telefoon erbij en spamfilter en kosten telefoongespr. en -lijn kom ik totaal op ruim 40 euro in de maand)(incl. btw)
Ja wat is een goede provider
Zelf heb ik goede ervaringen met Telfort tot 20mb en vastbellen
Op speedtest.nl is mijn downloadsnelheid 16 mb en upload 0.8 mb en dat is aardig meegenomen.
Ik kan gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland.
Kosten per maand € 29.95 permaand dus best tevreden.
Tele2 kost ongeveer het zelfde en moet ook goed zijn volgens de
consumentenbond
Natuurlijk zijn er ook klachten te vinden maar als je goed kijkt zijn dat steeds de zelfde personen die klagen
relatief gezien is het aantal klachten t.o.v wat allemaal goed gaat gering
Dus ik zou telfort of tele2 kiezen
Zelf heb ik goede ervaringen met Telfort tot 20mb en vastbellen
Op speedtest.nl is mijn downloadsnelheid 16 mb en upload 0.8 mb en dat is aardig meegenomen.
Ik kan gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland.
Kosten per maand € 29.95 permaand dus best tevreden.
Tele2 kost ongeveer het zelfde en moet ook goed zijn volgens de
consumentenbond
Natuurlijk zijn er ook klachten te vinden maar als je goed kijkt zijn dat steeds de zelfde personen die klagen
relatief gezien is het aantal klachten t.o.v wat allemaal goed gaat gering
Dus ik zou telfort of tele2 kiezen
Mocht u voor Telfort kiezen bereidt u dan voor op een zeer langdurig proces mocht u van provider willen veranderen.
Ben vanaf 14-12-07 bezig om opzegging bij door Telfort ingelijfde provider 12move administratief rond te krijgen bij Telfort. 3 schriftelijk onbeantwoorde brieven en 10+ emails later bestookt de afdeling Finance mij nog met facturen over 2008 terwijl ik nooit klant geweest ben bij Telfort.
Het wachten is nu op het incassobureau.
Ben vanaf 14-12-07 bezig om opzegging bij door Telfort ingelijfde provider 12move administratief rond te krijgen bij Telfort. 3 schriftelijk onbeantwoorde brieven en 10+ emails later bestookt de afdeling Finance mij nog met facturen over 2008 terwijl ik nooit klant geweest ben bij Telfort.
Het wachten is nu op het incassobureau.
@ TdeHond, aangetekend versturen met ontvangst bevestiging waarin je het opzegd binnen de gestelde termijn.
Klaar reageren zij er niet op heb je altijd het bewijs dat het in ontvangst genomen is.
Makelijk toch
Klaar reageren zij er niet op heb je altijd het bewijs dat het in ontvangst genomen is.
Makelijk toch
De opta wordt eindelijk eens wijs, we gaan de goed kant op.
http://www.opta.nl/asp/publicaties/document.asp?id=2591
http://www.opta.nl/asp/publicaties/document.asp?id=2591
@ queenfan
Helpt niet.
In mijn laatste aangetekende brief heb ik bijgevoegd: bewijs dat ik gebeld heb om op te zeggen.
2 excuusmails
- 1 van 12move +
- 1 van Telfort die gelukkig als brief gebruikt mag worden ter bevestging opzeggen per 10-12-07.
Ik heb verwezen naar vorige aangetekende brief.
+ verzoek om binnen termijn van 4 weken mij schriftelijk bewijs van het tegendeel te sturen.
Brieven of ze nu aangetekend zijn of niet worden niet beantwoord.
Mijn financieel adviseur heeft geregeld dat ik bij een advocaat terecht kan mocht het incassobureau eraan te pas komen.
Eigenlijk is het een slapstick. Ze gaan door met abonnementsgeld á 2.99 Euro per maand vragen in 2008
voor een inbelabonnement wat ik bij 12move had.
Als 2 brieven naar 12move in November, 1 telefoon op 30-11-07 naar Telfort, 2 brieven 1 op 14-12-07 en 1 aangetekend op 21-12-07 + de laatste aangetekende brief nu 5 weken geleden niet leiden tot administratief doorvoeren dat ik nooit klant bij Telfort geweest ben.
En dan spreek ik nog niet van de correspondentie via e-mails. In totaal minimaal 15.
Dan weet ik niet hoe je bij Telfort moet rond krijgen dat je echt geen klant bij hen bent en dus niet betaalt.
Helpt niet.
In mijn laatste aangetekende brief heb ik bijgevoegd: bewijs dat ik gebeld heb om op te zeggen.
2 excuusmails
- 1 van 12move +
- 1 van Telfort die gelukkig als brief gebruikt mag worden ter bevestging opzeggen per 10-12-07.
Ik heb verwezen naar vorige aangetekende brief.
+ verzoek om binnen termijn van 4 weken mij schriftelijk bewijs van het tegendeel te sturen.
Brieven of ze nu aangetekend zijn of niet worden niet beantwoord.
Mijn financieel adviseur heeft geregeld dat ik bij een advocaat terecht kan mocht het incassobureau eraan te pas komen.
Eigenlijk is het een slapstick. Ze gaan door met abonnementsgeld á 2.99 Euro per maand vragen in 2008
voor een inbelabonnement wat ik bij 12move had.
Als 2 brieven naar 12move in November, 1 telefoon op 30-11-07 naar Telfort, 2 brieven 1 op 14-12-07 en 1 aangetekend op 21-12-07 + de laatste aangetekende brief nu 5 weken geleden niet leiden tot administratief doorvoeren dat ik nooit klant bij Telfort geweest ben.
En dan spreek ik nog niet van de correspondentie via e-mails. In totaal minimaal 15.
Dan weet ik niet hoe je bij Telfort moet rond krijgen dat je echt geen klant bij hen bent en dus niet betaalt.
Mensen ik zoek wel een goede provider er staan hier zoveel klachten van providers dat ik door de bomen het bos niet meer zie????
P.S goed koop wil niet altijd zeggen dat deze ook goed zijn
Goed provider: XS4ALL.