LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede providers ??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
frankjaco
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2008 14:38

goede providers ??

Ongelezen bericht door frankjaco »

Ik lees alleen maar over negative providers.Ik vraag mij af of er ook goede zijn , zo ja welke. Gr. frankjaco :?: :roll:

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: goede providers ??

Ongelezen bericht door queenfan »

de een heeft goede ervaring met een bepaalde provider de andere niet blijf je houden.
Ik heb goede ervaringen met XS4All en er zijn mensen die dit niet hebben, zo hebben mensen in mijn omgeving zeer goede ervaring met KPN, Het Net en Telford maar ook hier geldt er zijn mensen die dit niet hebben.

Het is moeilijk maar je moet hetzelf onder vinden ben ik bang.

Paullus
Berichten: 68
Lid geworden op: 19 apr 2004 20:15

Re: goede providers ??

Ongelezen bericht door Paullus »

Ik ben het volledig met Queenfan eens.
Zo ben ik heel tevreden met UPC terwijl anderen alleen maar problemen ondervinden en UPC afraden.
Dat gegeven vind je bij alle providers. Kijk maar naar de verschillende topics op dit forum.
In de praktijk blijkt dat de meeste providers betrouwbaar zijn zolang je niets verandert (administratieve chaos) en de verbinding technisch in orde is. Dus goede aansluitmaterialen.
Bij kabel ben je afhankelijk van de staat van het netwerk buiten met oog op corrosie en dergelijke. Bij ADSL gaat het om de afstand tot de centrale en de kwaliteit van de lijn bepaald door het aantal kabelmoffen bijvoorbeeld.
Zo kan je buurman heel tevreden zijn met een provider terwijl jij technische problemen ondervindt.
Verder kan de keuze afhangen van het belang van een vast IP nummer.

Inbar
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2008 03:13

Re: goede providers ??

Ongelezen bericht door Inbar »

Inderdaad, zijn ervaringen persoonlijk.
Zo ben ik al zo'n 14 jaar een zeer tevreden klant bij XS4ALL.
Als ik hier op het forum lees, dan krijg je de indruk dat het een pet bedrijf is.

Het is maar hoe je het bekijkt.

diquydiq
Berichten: 145
Lid geworden op: 16 sep 2005 17:43

Re: goede providers ??

Ongelezen bericht door diquydiq »

Voor internet is CompuServe zeer goed.

Voor het bellen is bijvoorbeeld voipbuster, all right.


E-mail account bij bijvoorbeeld Gmail.

Waarom moeilijk doen, indien het goed en voordelig kan?


Daar waar het hoofd niet weet te calculeren, betaalt het lichaam... :wink:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: goede providers ??

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik ben tevreden over Compuserve....
maar kijk eerst op www.compuserve.nl of je ook 20Mb voor €24,95 kunt ontvangen?

Als je verkeerde huis hebt krijg je minder voor meer geld.
Ook diverse gebieden waar Compuserve niet leverbaar is...

Maar helpdesk via 0900 zeer snel bereikbaar en mail gratis binnen 24 uur altijd antwoord, en goede antwoorden dus geen standaard verhaal..

Als je wilt, omdat ze geen reclame maken, ik krijg €40,- beloning als ik iemand aanmeld dus als het kan mag je op het envelopje naast mijn naam klikken...
Ik vertel ook dan via persoonlijke E mail met welke nadelen je rekening moet houden...
Naast de voordelen van gratis 2e telefoon nummer en die nadelen vooraf weten is vaak belangrijker dan de mooie reclame.

JuliaC
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2008 14:59

Re: goede providers ??

Ongelezen bericht door JuliaC »

Ik ben zelf een tijd bij xs4all geweest en was daar erg tevreden over. Nu voor een jaar bij 'Online' en daar minder (eigenlijk niet) over te spreken.

Zodra mijn verplichte jaar bij 'online' afloopt ga ik weer over naar Xs4all. Is wel iets duurder maar stukken beter.

Gesloten