LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hallo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
M.Kersten

Hallo

Ongelezen bericht door M.Kersten »

Heb op 12-12-2007 een brief naar hetnet gestuurd om mijn abonnement op te zeggen.
Half Januari 2008 heb ik een brief gekregen van Hetnet waarin stond dat we na 10 maart geen lid meer zijn van Hetnet.
Dit omdat mijn contract eind februari afliep.
Helaas is het nu al Mei en wordt er nog steeds geld van mijn rekening gehaald ondanks telefoontjes en Mail.
ik heb hun de rode kaart gestuurd om mijn machtiging in te trekken en een copie van de brrief waarin staat dat we vanaf 10 Maart 2008 geen lid meer zijn van Hetnet heb daar een telefoontje over gehad met de bevestiging dat ze het onvangen hebben.
Ook zouden ze het teveelbetaalde terugboeken helaas tot op heden niets ontvangen.
Alle brieven en EMAILS heb ik zwart op wit en ook de namen van de personen met wie ik telefonisch cntact heb gehad.
Als je een nieuw lid bent is alles zo geregeld maar wil je er van af kost het je alleen maar veel tijd en telefoontjes om er van af te komen.
dit is toch niet normaal :(

TdeHond

Re: Hallo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Onterechte automatische incasso's kunnen tot een jaar na incasseren door de bank gestorneerd worden.

Gaat u naar de bank ( voor de zekerheid met brief waarin opzegdatum vermeld staat) met een geldig identiteits bewijs en dien een verzoek in bij de bank om de onterechte incasso's terug te vorderen.

Als u er toch bent kunt u meteen vragen om een selectieve blokkade door de bank te laten zetten op automatische incasso's door Het Net.

Op deze manier heb ik de onterecht geïncasseerde bedragen van Telfort terug gekregen en voorkomen dat zij doorgingen met onterecht geld incasseren zonder dat ik er ooit klant geweest ben. ( zie Thread: Telfort maakt fout op fout)

Succes

Gesloten