LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help ik wil van tele2 af!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
boeddha9

Help ik wil van tele2 af!

Ongelezen bericht door boeddha9 »

Een aantal maanden geleden wilde ik bij Alice een verhuizing door geven. De mevrouw aan de telefoon vertelde me aan de telefoon dat Alice is overgenomen door Tele2. Door de overname moest ik een nieuwe modem van Tele2 hebben. Ze vroeg ook aan mij bij wie ik de tv had. Ik gaf aan dat dit kpn digitenne was. Ik wilde namelijk interactieve tv waar bij je programma's kunt opnemen. Ze zei dat Tele2 dit ook had en mocht dit uit proberen. Na een paar weken wilde ik dus programma's opnemen. (En ik zat te wachten op een leuke aanbieding van Ziggo.) Doordat het niet lukte belde ik Tele2 ze vertelde dat ik alleen maar programma gemist kon zien maar niet opnemen. Ik woon meer dan 4 km van de centrale. Mijn internet is super traag, mijn tv hapert steeds. Dus ik wilde vorige week opzeggen dat kon namelijk. Maar bij Tele2 kreeg ik te horen dat ik een nieuwe klant ben geworden en dat mijn opzegtermijn nog 17 maanden duurt. Hoe kan ik een nieuwe klant zijn? Ik zat bij Alice en door de verhuizing en hun overname werd alleen de modem verandert en verder niets? Ik had bij Alice een maand opzegtermijn en nu bij Tele 2 een opzegtermijn van 2 jaar. Ik heb alleen maar problemen met de geleverde diensten hoe kan ik toch over naar een aanbieder? Mag dit wel? Ik heb nergens mijn handtekening gegeven om een nieuwe klant te worden.

berndv

Re: Help ik wil van tele2 af!

Ongelezen bericht door berndv »

Mogelijk is bij de wijziging, of upgrade van uw abonnement naar het pakket met televisie ook weer een nieuw contract aangegaan van 2 jaar.

Als zij niet kunnen leveren wat ze beloven, kunt u het contract ontbinden of downgraden. Adsl blijft natuurlijk een versie die werkt met een max snelheid en niet met een gegarandeerde snelheid. Maar als door de lage snelheid, die weer komt door de afstand tot de centrale, u geen gebruik kunt maken van de diensten, leveren zij een wanprestatie.

devious

Ongelezen bericht door devious »

en als je een alles-in-1 pakket hebt genomen en 1 daarvan functioneert niet dan ook kun je alles opzeggen. Moet je wel ff doordrukken aan de telefoon..maar het mag

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste boeddha9,

Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de overgang naar Tele2. Heb je na het contact ook een bevestiging gekregen van je nieuwe pakket? Daarin kan je informatie vinden over de nieuwe abonnementstermijn. Ik begrijp echter dat er naar aanleiding van het telefonisch contact hierover onduidelijkheid is ontstaan en dat je het gevoel hebt verkeerd geinformeerd te zijn.

Ik zou graag willen uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij in een email aan [email protected] o.v.v. boeddha9/ Trosradar je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens kunnen sturen? Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste boeddha9,

Bedankt voor je gegevens, ik informeer je zodra ik iets weet.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste boeddha9,

Ik heb doorgekregen van mijn collega dat alles naar wens afgehandeld en opgelost is. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Gesloten