LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lammert

Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door lammert »

Ja het begint er op te lijken,

Twee weken geleden opgezegd, benieuwd naar de stand van zaken. Gebeld, en krijg weer zo'n kenau aan de lijn met de korte melding "wacht u maar gewoon af"
Dus alsnog een email gestuurd met vraag of opzegging bevestigd kon worden
Dit is het antwoord:

"Informeren wij u graag als volgt:
Op dit moment hebben wij een achterstand met het verwerken v/d
opzeggingsbrieven, wij vragen u geduld te hebben tot uw brief is verwerkt.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
"

YES mensen ga door, nog meer opzeggingen insturen!!!!!!!!!!

MAXIEM

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag lammert,
Wat ik graag wil weten is, of je de opzegging aangetekend verstuurd hebt en welk adres je gebruikt hebt. Met dank, groeten Ton.

borg

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door borg »

Goed zo! Ik ben ook van die dievenbende verlost! Maar het duurde wel 2 maanden eer ik de borg van het modem terug kreeg. TIP: als jouw abonnement op 31 oktober afloopt en je hebt automatische incasso, laat dan het abon. voor oktober aan het eind van die maand door de bank terugboeken en maak zelf een betaling minus borg modem! (dit kan natuurlijk alleen maar als je abon. hoger is dan de borg) :D

drahcir
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 sep 2004 12:38

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door drahcir »

:oops: Klinkt heel bekend,jammer dat ze het alleen recht hebben op cable,ik betaal rond de 50€,kryg nog steeds spook rek. van ze mijn eerste rek. was 135€,ik had toen 1 mnd gratis + zelf install pakket en easy.
Ik kom dan op 45€borg,dus 90€ teveel of ben ik nu gek,voor mensen die schryven naar chello/upc gebruik een paarse env. de andere witte gooien ze zo weg.
Wanneer ik asdl kan nemen met vaste telefoon zeg ik chello zo op.
Ze bekken je af via de telefoon,en sloten je zo af dat is nu verbeterd je krygt nu eerst een sms van ze,appelaus voor de rest is chello altyd ergens mee bezig,lopen ze altyd a8ter enkele mnd geleden haalde ik nog net de snelheid van easy,voor 3 mnd lang maar het vergoeden ho maar.
Weet iemand een andere provider in r`dam via de cable,dan wel een betere oplosssing?
Laatste vraag jaren terug was er een anti chello site met zelfde layout maar is niet meer op de url te vinden is hij weg,of verplaatst weet iemand er iets over?op die site stond het ook vol met klachten over chello,en die 10€ cent per minuut vergeet het maar,ik heb 1x in de cel gebeld ik was zo 4€ kwijt in 3 minuten dus wat nou 0,10€ per/min.
Succes ermee :arrow: chello zuigd

lammert

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door lammert »


Wat ik graag wil weten is, of je de opzegging aangetekend verstuurd hebt en welk adres je gebruikt hebt. Met dank, groeten Ton.
Nee, niet aangetekend, en naar het adres gestuurd wat op het speciale opzegformulier staat.

En natuurlijk wordt de borg voor het modem ingehouden, 45 euro bij een classic abonnement van 50 euro, dus dat zit wel goed.

Voordat dat stelletje de achterstand heeft weggewerkt zal ik wel een paar keer alles terug kunnen boeken.
Hoewel je minstens van een maand terug de overschrijving ook al terug kunt laten storten.

Ik heb ook nog maar een brief gestuurd naar

UPC Nederland
Afd Complaint management
Postbus 5201
2900 EC Capelle aan de IJssel

Dit heeft vorig jaar met klachten ook goed gewerkt, dus ik wacht maar even af....

Gast

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door Gast »

Hoogstwaarschijnlijk zal je geen antwoord krijgen.
Als je later informeert zullen ze zeker stellen dat ze je opzegging nooit hebben ontvangen, dit durven ze zelfs nog te beweren als je aangetekend, met bericht van ontvangst hebt verstuurt.

Mocht je binnen 2 weken niets hebben vernomen, neem dan het zekere voor het onzekere en verstuur nogmaals maar dan aangetekend MET BERICHT VAN ONTVANGST.
Het kost iets meer en een maand extra abonnement maar dan ben je er echt vanaf.

Suc6 toegewenst

aaryan

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door aaryan »

beste mensen:

ik had laatst mijn upc abbonoment opgezegd mijn telefoon wilde ik opzeggen
had ik de brief opgestuurd kreeg maar geen antwoord.
liep ik 2 weken later langs een winkel van upc en had dezelfde vraag werd het binnen 10 minuten geregeld met een datum meteen erbij van afsluiten dus dat werkt veel beter waarom uren aan de telefoon hangen terwijl je het in de winkel kan regelen heb meteen bij aankomst van monteur mijn internet laten meenemen (het kost allemaal veel geld bij upc hoor)

DIANA7

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door DIANA7 »

Tip
Heb zelf ook 2 maanden geleden opgezegd aangetekend en e-mail en gewoon brief en tot slot ook telefonisch na veel op en neer ye hebben gecorrespondeerd nou ja eigenlijk alleen op en weinig reactie.

Na alle ellendige telefoontjes en voor leugenaar te zijn uitgemaakt heb ik de ombudsman ingeschakeld en die heeft mij doorverwezen naar de geschillencommissie.
Daar heb ik een e-mail naar verzonden met alle problematiek en die hebben stappen ondernomen binnen 1 week heb ikk een brief van upc met excuses.
Tevens word de borg van de modem retour gestuurd en daar wavcht ik nu nog op.

Gast

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door Gast »

Whahaha.

Stelletje zielepoten :)
Maargoed, ieder zijn meug he.

Ook jammer dat het adres niet meer bestaat :)

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste mensen,

Ik heb net UPC opgezegd en ik ben overgestapt naar Compuserve. Je betaalt 3,= meer dan de chello classic,. maar je krijgt wel de Chello Plus voor 8 Mb downstream en 2 Mb upload dus dat is twee keer zo snel dan de chello classic, dus de snelheid van de Chello Plus, mar dan wel 25,= goedkoper dan de Plus.

Ik zou zeggen: Ga door UPC Ga zo door !! Dan bent u door uw eugen misstanden niet failliet gegaan, maar dan wilt geen klant u meer hebben en nog erger zou uw faillisement zijn, die onverbiddelijk daarop volgt.

Groet,

Neptunus.

Hakk98

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door Hakk98 »

Heb mijn Chello Light zojuist telefonisch opgezegd. Loopt nog t/m april 2005 dus ben er vroeg genoeg bij denk ik...

Mocht ik binnen twee weken geen bevestiging krijgen dan bel ik ze op en/of stuur ze een opzegging per post...

Nu maar hopen dat ik na april 2005 van ze af bent want mijn broer is al jaren bezig met hun incassaburo over spookfacturen. Echt erg dat dat allemaal kan in de land. Als ik straks in de AH twee pakken melk jat heb ik waarschijnlijk een groot probleem. Een criminele organisatie als UPC mag gewoon door gaan met mensen lastig vallen over spookfacturen...

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Vrije markt vraagt om intelligente klanten. Kan niet anders. Anders zit je zo in de web van de verkoper die met allerlei spookcontracten; spookfacturen en dat alleen om zxichzelf natuurlijk te verrijken. Ze durven dat bij mij noiet te doen. Ik heb altijd nog een eerlijke afhandeling gehad, maar ook mijn poot stijf gehouden. Ze weten dat ik een uitgekookt stuk vreten ben, dus ze willen geen oorlog met een zekere Neptunus, want dan hebben ze echt feest, want Neppie weet waar hij de mosterd haalt. Ik laat ze zelf door de stront kruipoen totdat ze volgevreten zijn. Zeker wat UPC betreft.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Het gaat goed met chello...........bij de opzeggingen dan

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Weet je dat het een keer heel lekker is om af en toe een h-u-f-t-e-r te zijn?? Heerlijk. Zeker naar UPC toe.

Neptunus.

Gesloten