haha hoi ziggofan,ik snap je nu helmaal dan heb je het er ook zo uit in de maand!
Ik heb tot op heden helemaaaal geen hoge pet op van ZIGGO klantenservice,maar dat kan natuurlijk bij mij een uitzondering zijn. Ik ben vanaf dag 1 niet tevreden omdat ze de naam en bankrekening etc. van mijn ex hebben gebruikt terwijl mijn nieuwe man een heel nieuw abbonement afsloot en heel duidelijk zei dat hij anders heetten. alles werd nog eens herhaalt,en ze zijn nu zo dom geweest om de gegevens van mijn ex te gebruiken voor de aanmelding (dus ze wissen ook niet eens gegevens van een oude bewoner,want wij hadden al minimaal een jaar geen enkel abbonement meer lopen!!!)
Mijn ex is al twee jaar weg van dit adres. Dus al met al was mijn huidige man een totaal nieuwe klant. Het had dus ook jij of de buurman kunnen zijn die het abbo aanvroeg op mijn adres.
ze verdraaien nu het hele verhaal terwijl er een fout is gemaakt in de aanmeldprocedure (wat ze ook toegaven). En eerst zei de mevrouw van de helpdesk dat er "voicelogs" gemaakt werden van aanmeldingen,en nu wij die wilde aanvragen hadden ze die opeens niet.
Een lang verhaal en al vele contacten gehad waarbij het verhaal nu opeens ook nog eens totaal verdraait wordt en er van gemaakt wordt dat IK de aanvraag heb gedaan en dat het een gevalletje "scheiding" is..... en dat IK maar even een bewijs van scheiding moet aanleveren. IK heb de aanvraag niet gedaan,IK ben al anderhalf jaar officieel gescheiden en mijn ex woont weet ik het waar, en nu was het mijn man die de aanvraag deed,maar voor hetzelfde geld was het dus iemand anders die de aanvraag deed en dan was het dus ook nog steeds de naam en het rekeningnummer van mijn ex geweest. Ieder ander had dus nu ook kunnen profiteren van zijn rekening. Ik bedoel,wij zijn nu zo eerlijk om dit te meldden,maar een ander had zijn mond kunnen houden en kunnen zeggen;tsja ik betaal niet want dit is niet mijn naam en rekening nummer.
Afijn gedoe,en we nemen dr geen genoegen mee,maar ik kan ook een uitzondering zijn op de regel,de diensten zijn prima verder qua verbinding,geen problemen mee.

en als ze het nou even hadden veranderd was ik ook tevreden,maar er wordt wel erg makkelijk mee omgegaan helaas
Fijn weekend allemaal