LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het gaat goed met de kabelboys...denk ik

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ziggofan

Het gaat goed met de kabelboys...denk ik

Ongelezen bericht door ziggofan »

Het lijkt me duidelijk dat ene koch over zijn kookpunt is maar zeker is dat zo veel negativisme niet meer werkt.

@Home, Multikabel en Casema= Ziggo het heeft een aanloop nodig om zo'n organisatie tot een werkend bedrijf te maken.

KPN een oud overheidsbedrijf werd zelfstandig en was bijna failliet vraag maar eens aan mensen van legiolease die KPN in hun mandje hadden, wat dit bedrijf aangericht heeft.

UPC ook aanloop moeilijkheden gehad samen met Ziggo kun je wel stellen dat de kabelboys alles en iedereen verbaasd hebben vandaar dat ze ook de particuliere markt weer terugwinnen.

KPN is geen alternatief meer. Dit is het digitale tijdperk. Digitale TV, snel internet en telefonie. Dit is vrije marktwerking pur sang de kabelboys tegen de glasvezelboys je wordt er alleen maar beter van

Voor kabel TV ben je afhankelijk natuurlijk (marktprotectionisme) maar wat zijn de alternatieven ? Kies lekker wat je zelf wilt en zie de mogelijkheden.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=72475 :lol:

Guardian72
Contacteer:

Re: Het gaat goed met de kabelboys...denk ik

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tja..

Dan heb je ziggo- en heb je problemen - en lees je over UPC..

Denk ik "heb ik toch minder problemen'....

kirsten25

Ongelezen bericht door kirsten25 »

hahah wordt je betaald door ziggo ziggofan? :-) Je bent wel erug optimistisch ;-) 8) Of heb je gewoon vakantie? Dan zie ik zelf ook alles vaak sneller door een roze bril hihi....

ziggofan

Nee hoor Kirsten ik had al TV van Casema met nog maar 30 zenders dus nu het duurste alles in 1 pakket genomen. Digitale TV werkt fantastisch met 60 zenders,telefoon doet het prima en wat het belangrijkste is voor me snel internet 50MB/5MB prijs 64,95 euro.

Voordien was ik kwijt per maand 15,00 voor TV, 30,00 voor internet 20MB/1MB en gemiddeld 25,00 voor telefoon.

Ik gebruik het nu 2 dagen en ben een blij mens tot nu toe !

Ik ben met de vut en heb dus een hoop tijd en internet veel bovendien wordt de snelheid in het najaar verhoogd naar 120 MB waar ik woon.

Ik bespaar dus wel 5,00 euro per maand kan ik weer een extra biertje drinken.
Bovendien is alles draadloos nu kan dus overal internetten en nog wat advies aan collega's geven op de zaak etc.

Hoop dat je nu een beetje begrijpt waarom ik zo enthousiast ben

:wink:

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Das niet waar. In het najaar gaat de snelheid naar 80 mb. Pas volgend jaar naar 100 mb en in een heel beperkt aantal plaatsen naar 120 mb.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ziggo nooit weer bagger verbinding met heel veel problemen (mijn ervaring), is bij mij nog nooit stabiel geweest en duur ook nog.

Ik betaalde toen ik over ging van (toen nog) @Home naar xs4all voor breedband internet €50,- p.m. alleen internet, tel daarbij ook nog even €15,- p.m. er bij voor de verplichte kabel en ik moest per maand even €65,- betalen.

Nu betaal ik €60,- internet plus telefoon en gesprekskosten.

ziggofan

Ziggo verhoogt internetsnelheden naar 50 Mb

6 Juli '09 Ziggo is vanaf 4 juli jl. gestart met het verhogen van de snelheden van haar internetabonnementen. De abonnementsprijzen blijven daarbij ongewijzigd. In eerste instantie gaat de download snelheid omhoog tot maximaal 50 Mb en de upload snelheid tot maximaal 5 Mb. Later dit jaar wordt dat maximum 80 Mb. De verhogingen vinden gespreid over een aantal weken plaats. Nieuwe klanten die een Z3- of Alles-in-1 Extra abonnement nemen, krijgen de hogere snelheden per direct.
Om de snelheid van 50 Mb te kunnen halen heeft men een nieuw EuroDocsis 3.0 modem nodig. De abonnees van Alles-in-1 Extra ontvangen dit modem verspreid over een periode van 8 weken. In dit najaar gaat de maximale snelheid omhoog naar 80Mb en krijgen de inwoners van Amersfoort, Enschede, Meppel, Maastricht, Tilburg en Heerhugowaard zelfs al 120 Mb.
Bron: Persbericht Ziggo
Ik woon toevallig in één van deze steden dus is het wel waar Gizmo !
Geplaatst op 10 Jul 2009 19:45 door Gizmo©
Das niet waar. In het najaar gaat de snelheid naar 80 mb. Pas volgend jaar naar 100 mb en in een heel beperkt aantal plaatsen naar 120 mb.
Lezen mensen het is zo belangrijk :roll:

datwistikniet

Ongelezen bericht door datwistikniet »

Ik ben al jaren klant van het vroegere Casema eigenlijk weinig of geen problemen ondervonden met ze. Ga het abonnement ook overzetten naar sneller internet.

mar42

Ongelezen bericht door mar42 »

Ook ik zat altijd bij casema, en nu dus ziggo, ook ik ondervind tot op heden geen problemen met ziggo.
Had met casema ook nooit problemen, en als ik een probleem heb en ik bel dan gaat dat ook goed.

Maar dat wil niet zeggen dat andere geen problemen hebben, zoals hier word vermeld op het forum. Dat zijn er toch teveel naar mijn mening.

En denk dat over het algemeen mensen die nieuw zijn, of over gaan naar een andere provider de meeste problemen hebben.
Laat ziggo dat dan vermelden, lijkt mij wel zo handig en netjes, en krijg je dit soort problemen ook niet die er nu zijn.

kirsten25

haha hoi ziggofan,ik snap je nu helmaal dan heb je het er ook zo uit in de maand! :-)

Ik heb tot op heden helemaaaal geen hoge pet op van ZIGGO klantenservice,maar dat kan natuurlijk bij mij een uitzondering zijn. Ik ben vanaf dag 1 niet tevreden omdat ze de naam en bankrekening etc. van mijn ex hebben gebruikt terwijl mijn nieuwe man een heel nieuw abbonement afsloot en heel duidelijk zei dat hij anders heetten. alles werd nog eens herhaalt,en ze zijn nu zo dom geweest om de gegevens van mijn ex te gebruiken voor de aanmelding (dus ze wissen ook niet eens gegevens van een oude bewoner,want wij hadden al minimaal een jaar geen enkel abbonement meer lopen!!!)

Mijn ex is al twee jaar weg van dit adres. Dus al met al was mijn huidige man een totaal nieuwe klant. Het had dus ook jij of de buurman kunnen zijn die het abbo aanvroeg op mijn adres.

ze verdraaien nu het hele verhaal terwijl er een fout is gemaakt in de aanmeldprocedure (wat ze ook toegaven). En eerst zei de mevrouw van de helpdesk dat er "voicelogs" gemaakt werden van aanmeldingen,en nu wij die wilde aanvragen hadden ze die opeens niet.

Een lang verhaal en al vele contacten gehad waarbij het verhaal nu opeens ook nog eens totaal verdraait wordt en er van gemaakt wordt dat IK de aanvraag heb gedaan en dat het een gevalletje "scheiding" is..... en dat IK maar even een bewijs van scheiding moet aanleveren. IK heb de aanvraag niet gedaan,IK ben al anderhalf jaar officieel gescheiden en mijn ex woont weet ik het waar, en nu was het mijn man die de aanvraag deed,maar voor hetzelfde geld was het dus iemand anders die de aanvraag deed en dan was het dus ook nog steeds de naam en het rekeningnummer van mijn ex geweest. Ieder ander had dus nu ook kunnen profiteren van zijn rekening. Ik bedoel,wij zijn nu zo eerlijk om dit te meldden,maar een ander had zijn mond kunnen houden en kunnen zeggen;tsja ik betaal niet want dit is niet mijn naam en rekening nummer.

Afijn gedoe,en we nemen dr geen genoegen mee,maar ik kan ook een uitzondering zijn op de regel,de diensten zijn prima verder qua verbinding,geen problemen mee. :wink: en als ze het nou even hadden veranderd was ik ook tevreden,maar er wordt wel erg makkelijk mee omgegaan helaas :-(

Fijn weekend allemaal ;-)

ziggofan

Dag Kirsten,

Jammer dat ze zo veel fouten maken hé je leest momenteel niet anders
op de diverse fora.

Ik heb mijn vorige provider opgezegd per 1 november 2009 als er veel problemen komen met Ziggo kan ik altijd nog terug !

Gelukkig ben je ervan overtuigd dat eerlijkheid het langste duurt. Veel succes gewenst en een fijne zondag :wink:

datwistikniet

Ongelezen bericht door datwistikniet »

Het is Nederlands eigen om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten en maar klagen :lol:

kirsten25

Ik wil niet vervelend doen hoor ikweethetniet,maar zo goedkoop is ZIGGO niet hoor!!!!!!!!!!!!!! Ik zat altijd bij tiscali en dat was toch vele malen beter dan dit en de helft goedkoper! Dus ik zit absoluut niet voor een dubbeltje op de eerste rij,maar ga zeker wel overstappen als dit zo door gaat. En als het jou gebeurd ben je dan ook nog zo beleeft of is het dan opeens wel erg?

Ziggo webteam Alex

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

Hallo kirsten25,

Graag zouden we je willen helpen met je probleem betreft een naamswijziging. Graag verzoeken we je om het onderstaand formulier in te vullen zodat wij contact met jou op kunnen nemen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Alex van webteam.

Mischien zouden jullie kunnen beginnen met email achterstanden weg te werken?
Die 2300 in regio zuid bijvoorbeeld?

Ik heb zojuist een medewerker gesproken, die gaf aan dat er inderdaad met name bij mail een idiote achterstand is.

Dat mensen met verstand van zaken wegbezuinigd worden.

Dat helpdesk mensen niet langer dan 10 minuten met 1 klant bezig mogen zijn (Krijg je anders last met OPTA voor oplichting met betaalnummers?)

Dat de training matig is, en sommige cursisten de trainers verbeteren.

Dat is ook ziggo - en die berichten doen mijn vertrouwen niet toenemen.

mspro

Ongelezen bericht door mspro »

@moderator:

Dit lijkt me duidelijk een vorm van reclame die hier niet thuis hoort.

Kabel is in mijn regio zeer duur een zeer beperkt.

Gezien de berichten van ziggofan, wil ik hierbij benadrukken dat "kabelaars" zoals Ziggo hun netwerk niet willen vrijstellen aan anderen. Dit in tegenstelling tot KPN.

Het wordt hoog tijd dat de OPTA grote straffen gaat uidelen aan die oplichters van "kabelaars".

mspro

Ongelezen bericht door mspro »

SCHANDE DAT ER OP DIT FORUM MEDEWERKERS VAN EEN BEPAALD BEDRIJF RECLAME MOGEN MAKEN.

Laat ik hierbij ook maar de naam noemen die zich aan deze zaken schuldig maakt.
Dat is ZIGGO !!!

Net als vele providers kunnen zij hun belofte niet waarmaken.....

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

ziggofan schreef:Het lijkt me duidelijk dat ene koch over zijn kookpunt is maar zeker is dat zo veel negativisme niet meer werkt.

@Home, Multikabel en Casema= Ziggo het heeft een aanloop nodig om zo'n organisatie tot een werkend bedrijf te maken.

KPN een oud overheidsbedrijf werd zelfstandig en was bijna failliet vraag maar eens aan mensen van legiolease die KPN in hun mandje hadden, wat dit bedrijf aangericht heeft.

UPC ook aanloop moeilijkheden gehad samen met Ziggo kun je wel stellen dat de kabelboys alles en iedereen verbaasd hebben vandaar dat ze ook de particuliere markt weer terugwinnen.

KPN is geen alternatief meer. Dit is het digitale tijdperk. Digitale TV, snel internet en telefonie. Dit is vrije marktwerking pur sang de kabelboys tegen de glasvezelboys je wordt er alleen maar beter van

Voor kabel TV ben je afhankelijk natuurlijk (marktprotectionisme) maar wat zijn de alternatieven ? Kies lekker wat je zelf wilt en zie de mogelijkheden.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=72475 :lol:
Wat ben jij voor zieke trol en waar haal jij de brutaliteit vandaan om mijn naam te gebruiken.
Ten eerste ben ik lang niet de enige die klaagt over Ziggo, ten tweede zijn het klachten over Ziggo, wat heeft dat met mij te maken? Een kinderachtige en onzinnige (poging tot) persoonlijke aanval dus.......
Daarnaast, wie kiest er nu als nick "ziggofan", je bent dus fan van een van de slechtste providers van dit moment (samen met UPC)..... en past daarmee in het rijtje "PVV-fan" of "Wilders-fan" en dat is nu niet echt de "hall of fame", om het maar eens vriendelijk uit te drukken. Nog dommer als je eerdere nick "welkomthuis". (dacht je dat ik je niet zou herkennen?)
Verder ben je een lafaard dat je me niet even een PM stuurt als je denkt problemen met me te hebben of in ieder geval me even laat weten dat je mijn naam -ja ik vershuil me niet achter een zielige nick- in een topic gebruikt)
Laatst gewijzigd door jlthkoch op 02 sep 2009 00:18, 3 keer totaal gewijzigd.

jlthkoch

Gizmo© schreef:Das niet waar. In het najaar gaat de snelheid naar 80 mb. Pas volgend jaar naar 100 mb en in een heel beperkt aantal plaatsen naar 120 mb.
Zegt Ziggo in de advertenties. Toch wel vreemd dat (bijna) niemand die geadverteerde snelheden daadwerkelijk haalt.

jlthkoch

Ze hebben iedereen verbaast dat ze zo onbeschoft zijn om te adverteren met fictieve snelheden en ondanks de grote problemen met de bestaande klanten maar nieuwe klanten blijven werven. En de opzeggingen stromen binnen, net als de nieuwe aanmeldingen van mensen die zich laten misleiden door Ziggo.

Gesloten