LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het kan wél! of toch niet?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Talll

Het kan wél! of toch niet?

Ongelezen bericht door Talll »

Nou, was ik even verbaasd! Werd ik aan het begin van de week gebeld door een hele aardige meneer van UPC. Hij had via boycot.nl te horen gekregen van mijn klachten. Enkele problemen waren inmiddels al opgelost maar nog niet alles.
Hierover heb ik met hem gesproken. Ik kreeg excuses van hem aangeboden voor alle ongemak, dat dit niet zo had mogen gaan. Ik krijg mijn kosten die ik tot nu toe heb gemaakt (sinds 2 maanden abbo, nog niets betaald) vergoed en als 'toetje' krijg ik ook nog een bloemetje.

Dit had ik nooit verwacht maar het kan dus toch!

Wel nog even afwachten of het bloemetje aankomt ;)

Blijkbaar is UPC toch behoorlijk goed bezig! Hoop dat dit voor meerderen zo zal zijn
Laatst gewijzigd door Talll op 20 jan 2006 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

hoffie

Re: Het kan wél! of toch niet?

Ongelezen bericht door hoffie »

een bloemetje voor 2 maanden ergenis en ellende, en dan roep jij dat ze goed bezig zijn????????

themaster

Ongelezen bericht door themaster »

:twisted: het schandaligste aan heel UPC en de rest van die bedrijven vind ik gewoonweg dat er niet geluisterd wordt naar de consument.

waarom als er een bericht komt op boycot.nu wel ineens willen helpen, ja makkelijk he ipv 1 klager over hun dienst ziet heel de wereld het ineens en dat kost klanten.

dus kiezen ze ff een makkelijke weg en jij denkt dat je goed geholpen bent, goed geholpen was je als alles wat er aan vooraf ging niet eens was gebeurd.

Talll

Naast het bloemetje, zoals ik beschreven heb, krijg ik ook mijn kosten terug. Das toch 70 euro. Lijkt mij op zich wel redelijk. Kan wel boos blijven over die 2 maanden maar echte ergernis? Het was heel vervelend maar ik kan mij daar niet twee maanden lang aan ergeren.

Inderdaad jammer dat het via deze weg moest gebeuren maar ben zelf wel blij dat we toch tot een oplossing zijn gekomen. Het is inderdaad altijd het handigste als het nooit gebeurd zou zijn. Maar mensen moeten dus hoop blijven houden.

Ik zal, ondanks het voor mij uiteindelijk goed is gekomen, toch echt wel één van de laatsten zijn die nu mensen gaat aansporen een abbo bij UPC te nemen. Begrijp mij niet verkeerd! Maar ik ben (voorlopig) weer tevreden...

Har

Ongelezen bericht door Har »

een bloemetje voor 2 maanden ergenis en ellende, en dan roep jij dat ze goed bezig zijn???????? Hoffie,s bijdrage :?: :idea:

Jazeker Hoffie , eenn positief bericht kun je ook als zodanig opvatten.

DistORtioN

Ongelezen bericht door DistORtioN »

Dat boycot.nl waar jij het over hebt krijg ik niet gevonden....

Frankkk

Ongelezen bericht door Frankkk »

Boycot.nU

Talll

hmm, misschien toch iets te snel mijn positieve conclusies getrokken. Ik wacht nog steeds op het rekeningoverzicht waarin staat vermeld dat ik niets hoef te betalen en als het bloemetje al al die tijd onderweg is zal hij wel verlebd zijn... Ik heb iig nog niets gezien! Aan het begin van de week een mail gestuurd maar uiteraard nog niets gehoord...

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

En ga je dit maar weer accepteren om zo geschoffeerd te worden, of wordt het zo langzamerhand tijd om eens naar een andere provider op zoek te gaan? Hoeveel alternatieven heb je wel niet?

GHR

Ongelezen bericht door GHR »

Als je maar niet als alternatief Het Net gaat kiezen want dan zou je namelijk ook nog wel een van een koude kermis thuis kunnen komen.

Veel van hetzelfde dus wat ellende betreft en al helemaal als je met de helpdesk van Het Net te maken gaat krijgen.

Gesloten