Ja, en als jij ze ook wilt weten moet je maar even mijn 0900 nummer bellen. Maar spaar je de moeite; een helpdesk-miep zal die niet snel nodig hebben.Wat een dure woorden gebruik jij zeg. Weet je zelf wel de betekenis ervan?
Je bedoelt een digitaal signaal i.t.t. tot een analoog neem ik aan? Want dat is de status waar UPC zich op dit moment in bevindt. Maar wie herinnert zich niet de ophef toen de commerciëlen in 1996 digitaal gingen en de schoteltjes in de caravans niet meer werkten? Alle verdere digitale mogelijkheden, zie jij ze bij UPC? Pay per view, TV on demand, heb ik die ontwikkelingen bij UPC soms gemist? Binnenkort start een proef met interactieve televisie van telenet i.s.m. Philips. Zie jij UPC hierbij betrokken? Nee, die komen er over 5 jaar achteraan hobbelen. De tarieven mogen de klanten van nu er wel alvast voor betalen, want UPC zal tegen die tijd aardig in de buidel mogen tasten om mee te kunnen doen. Gelukkig zijn ze investeren wel gewend.Was het niet UPC die begon met DigitaleTV,
Nee, dat waren Casema in Amsterdam en Eneco in Rotterdam. In resp. 1997 en 1998, nog voordat UPC dus zelfs maar bestond. Wel heeft UPC de kabelnetten hiervan overgenomen. Het wat jij noemt 'breedbandinternet' kreeg UPC dus als rijpe appels in de schoot geworpen, op een moment trouwens dat ADSL ook al werd geïmplementeerd.was het niet UPC die begon met breedband internet
Vervolgens is er door UPC trouwens een boekingsfactor geïntroduceerd op basis waarvan men zich nog kan afvragen of er nog wel van 'Breedband' sprake kan zijn. Ook is het maar de vraag of alle mensen die op deze manier tegen wil en dank UPC klant geworden zijn hier erg blij mee zijn.
en was het niet UPC die begon met telefonie over VOIP?
Nee, dat was RitsTele.com al in 2000. Gratis zelfs. UPC doet dit pas sinds 2004. En al helemaal niet voorop, maar Essent, Cai Westland, Zeelandnet, Casema, Scarlet, Solcon en Wanadoo volgend.
Nee?
Dan heb ik zeker lopen slapen?
Blijkbaar, maar het geeft niks, dat zou mij overkomen als ik zo'n oninspirerende werkgever had. Het verklaart wel de lange responstijden voordat de helpdesktelefoon beantwoord wordt. Je collega's hebben blijkbaar ook moeite om wakker te blijven.