LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net Snel Surfen - trage aanmelding

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rolandme

Het Net Snel Surfen - trage aanmelding

Ongelezen bericht door rolandme »

Ik heb 2 maanden geleden Het Snet Snel Surfen aangevraagd via de website, en na 8 weken bellen, geen internet en wel een hoop ergernis, ben ik nog geen steek opgeschoten. Geen modem, geen indicatie van oplevering, helemaal niets.

Als er een verzoek wordt verzonden naar een andere afdeling, kan een collega na een paar dagen dat verzoek niet eens zien, als ik een brief krijg dat ik moet terugbellen heeft men geen idee waarom ik bel, kortom: drama.

Twee vragen:
- Kan die aardige meneer of mevrouw van Webcare die hier regelmatig komt even contact met mij opnemen?
- Wie heeft het papieren adres van Klantreacties? Ik heb van een telefoniste Postbus 90052 in Leidschendam gekregen, maar dat lijkt niet te kloppen.

Alvast bedankt!
Roland Meijerink

TdeHond

Re: Het Net Snel Surfen - trage aanmelding

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://hetnet.gebruikers.eu/forum/viewt ... ead_id=228
Hier staat een adres wat hopelijk klopt
Het Net
Postbus 2728
3800 GG Amersfoort
Schriftelijk aangetekend in gebreke stellen.

rolandme

Ongelezen bericht door rolandme »

Thanks, dit adres heb ik uiteindelijk ook gebruikt. (Je moet er echt naar zoeken, maar in de folder met algemene voorwaarden kun je dit soort dingen snel vinden, over het algemeen.)

e.weis

Ongelezen bericht door e.weis »

Hallo,

Vanuit het webcare kan ik hier helaas weinig aan doen.

Enkele dagen nadat een order succesvol is in gediend, horen de klanten een bevestiging te krijgen.

Aangezien jij dit niet hebt gekregen mag ik aannemen dat er iets is wat de order dus tegen houdt.

Met een telefoonnummer kan ik in ieder geval kijken of er eventueel een andere aanbieder op de lijn zit. Als het om een aanvraag gaat van adsl zonder vaste telefonie, dan ben ik bang dat je toch even zult moeten bellen met de Verkoop en Informatie afdeling via 0900-0244.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Gesloten