LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het was te mooi om waar te zijn...

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Jayjedi

Re: Het was te mooi om waar te zijn...

Ongelezen bericht door Jayjedi »

Nou even een update
En nee niet alleen om te zeuren, het is ook echt niet leuk meer dit...

Ze houden het niet alleen in de gaten maar zetten je wel degelijk ook iets terug.

Ik heb het getest...
1ste file uploaden : 120 kb (plus :( )
2de file uploaden : 80 kb
eerste file schiet naar 40 kb
dus mijn top upload met plus is nu 120 kb per seconde
en als ik meerdere files up dan wordt dat gedeeld
dus bij 3 files wordt het drie keer 40 kb

:(

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

weet niet hoe je download maar als je bv via kazaa download dan kan het gebeuren dat de snelheid minder wordt als je meerdere downloads pakt. en als 120 kb je max snelheid is met plus dan heb je toch wel een probleem want dat moet toch echt wel een stuk sneller zijn. min. 700 kb. je kan dit testen op www.coax.nl

Gast

Is upload
en was altijd goed in ABC (torrentclient)
en sinds 1 maart is dit de standaard...

Zat altijd op 3 a 400 kb ps ook als ik twee of drie ups erin zette

Gast

Tsjongejongejonge! Ok, mijn verbinding is ook niet alles wat het soms wezen moet. Maar van dit soort argumenten kan ik ook wel huilen. Heel soms (een heel even) kan ik dan begrip opbrengen voor de helpdeskmedewerkers. Je zal maar iemand aan de lijn krijgen die dit soort dingen uitkraamt. "Mijn upload met bittorrent is traag....".
Grappemakers! :-) Ga alsjeblieft je verbinding testen met iets waar je wel je verbindin objectief mee kan testen. Bittorrent, kazaa, of meer van die p2p troep, is niet echt wat je noemt "goed vergelijkingsmateriaal".

mack

Ongelezen bericht door mack »

Slechte upload? Zorg dan dat het modem zo dicht mogelijk met een goede coax verbinding is aangesloten op de groene (TV)kabel van UPC.
Let ook op de afscherming en de kern.

Gesloten