LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HetNet situatie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Klaas011
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2009 01:18

HetNet situatie

Ongelezen bericht door Klaas011 »

Beste mensen ik vraag om raad hier bij een probleem die nu zomaar vanuit niets is begonnen.

Ik heb des tijds een internet aansluiting aangevraagd bij HetNet (KPN) voor een bedrag van 19,95 p/m voor een jaar.

Zonder enige aankondiging vooraf werd er zomaar een bedrag van 25 euro en nog wat van mijn rekening afgeschreven. Ik heb via de website van HetNet, netjes hun aangeschreven. Na een tijdje hoorde ik nog steeds iets terug van HetNet, dus wederom een email gestuurd. nog niets na een tijdje netjes te hebben gewacht, maar ik geef niet op. Dus weer een email verzonden die nu even iets meer gericht was op hun beleid, moet er wel aan toevoegen in nette taal, echter in die zin dat ik als klant netjes behandeld wilde worden met een reactie terug.

Inmiddels zijn wij weer een maand verder en een nieuw bedrag was van mijn rekening afgeschreven. Dit bedrag was ineens 69,- euro voor een internet verbinding van 1,5 Mbite.

Toen ik dit eenmaal zag dat dit bedrag van mijn rekening was afgeschreven, heb ik wederom via hun website netjes hen aangeschreven. Echter wel indien verstand dat ik op de eerste plaats het bedrag van 69- euro terug heb laten boeken op mijn rekening.

Om aan mijn overeenkomst te houden, heb ik de volgende dag wel een bedrag overgemaakt van 28,95, dit laatste dat wat nu later blijkt zonder een email vanuit HetNet vandaan, dat mijn eerdere ABO afgelopen was van het bedrag van 19,95 euro. Dus het nieuwe bedrag werd dan ook 28,95 euro per maand.

1. Mijn vraag is wie heeft eerder ook te maken met deze situatie?
2. Wie kan mij advies geven op dit gebied van het recht hebben van handeling die ik verricht heb door die 28,95 over te maken naar HetNet.
3. Welke handelingen zou ik verstandig aan doen, om verdere situaties die het bedrijf HetNet (kpn) uit kan halen naar mij.

Alle informatie aangaande deze kwestie stel ik zeer op prijs. Echter ik ben absoluut niet van plan om HetNet te bellen met een kosten plaatje van 0,45 cent per minuut als klant van hetNet. gezien het feit dat ik dat gedeelte zoals ervaring hierin is, dat je op den duur meer dan een ABO kwijt bent zonder enige resultaat na zo'n telefoontje.

syl46
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jan 2009 15:58

Re: HetNet situatie

Ongelezen bericht door syl46 »

Beste klaas,

Ook wij hadden wat problemen met hetnet, na omzetten van abo. Ik heb toen gewoon de klantenservice van de KPN gebeld.
0900-0244 € 0,10 p/min
Ben daar met een telefoontje netjes geholpen, en het probleem is ook opgelost, geld werd netjes terug gestort.

Klaas011
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2009 01:18

Re: HetNet situatie

Ongelezen bericht door Klaas011 »

Aller eerst vriendelijk dank voor uw reactie op mijn topic.

Nou het probleem is dus, dat ik niets omgezet heb aan ABo.

Ik had mij toen aangemeld bij hetNet met een pakket van 19,95 voor een jaar die dan over zou lopen naar het bedrag van 28,95 p/m.

Dit laatste daarvoor ging al niet goed omdat het bedrag al niet eens klopte, hen aangeschreven geen antwoord en zo verder tot de dag van vandaag. echter daarvoor zelf was er ook al iets heel raars aan de hand, gezien dat vlak voor mijn jaar afgelopen zou zijn wilde ik eigenlijk eens kijken dat als ik een ander internet paket kon nemen vanuit een starterspaket. Echter kon ik daarvoor altijd inloggen in mijn persoonlijke pagina bij hetnet. Ineens kon dat dus niet meer, en om nou te bellen naar hetnet kost even 0,45 cent pm dus niet. Maar goed nieuw paswoord aangevraagd die dan per post toegezonden zal worden. Ik heb het ontvangen en logde in en zag dat veel gegevens ineens totaal anders vermeld stonden aldaar.

Denk enkele weken later wilde ik weer inloggen en dat kon wederom weer niet, zoals ook dat ik weer geen email kon ontvangen gezien dat het, het zelfde wachtwoord heeft. Vreemde bedoeling allemaal. maar goed het is wel zo, als zij mij netjes antwoord terug had gegeven zoals mij van tevoren netje aangeschreven hadden, om wellicht mij te attenderen dat wellicht een ander paket aantrekelijk zou kunnen zijn, had ik inderdaad een ander paket van hen afgenomen. Dit laatste hebben zij bij deze acties verspild.

Nu weer een maand verder ineens een afschrijving van 69,- euro

Ik heb geen achterstanden of andere rare grappen uitgehaald, dus waar deze onzin ineens vandaan komt is een raadsel. Echter ik hou mij wel aan de overeenkomst door wel die 28,95 te betalen die na de 19,95 p/m zou komen.

Echter na mijn email eergisteren heb ik alsnog niets vernomen vanuit HetNet wat ik zeer onprofesioneel vindt zoals slordig voor een bestaande klant.

Klaas011
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2009 01:18

Re: HetNet situatie

Ongelezen bericht door Klaas011 »

Trouwens waar maak ik mij zorgen om, ik heb hier de overeenkomst waar de eerste bedrag in staat vermeld zoals de daarop volgende die van 28,95.

Maar nog wel even een update, heb absoluut totaal niets vernomen van hetnet, zeer klantvriendelijk bedrijf.

Gesloten