LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hosting 2Go Opzegging

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
De Brokkenbus

Hosting 2Go Opzegging

Ongelezen bericht door De Brokkenbus »

Beste Leden van Tros Radar,

Opmerkelijk is hosting bedrijf Hosting 2Go.

De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar.

Ik volg op de voet op internet de nadelen van Hosting 2Go, het opzeggen -verhuizing naar een andere hosting - schijnt er lastig te zijn. Ik ga het Beëindiging Overeenkomst/Opzegging formulier opsturen met de benodigde gegevens van een ID-kaart kopie en dat wordt benadrukt met een duidelijke handtekening.

Hieronder kunt u lezen over verschillende mensen die gereageerd hebben op diverse website's over Hosting 2Go

Webhostingrevieuws.nl
Ervaringen van ronald (April 1, 2010):
DRAMA!
Ik heb ooit een domeinnaam en hosting hier afgesloten…
Nu wil ik alles opzeggen, dus een brief gestuurd met kopie id..
Vervolgens hoor ik niets weer, dus neem ik contact op met de service desk…. Antwoord “wij kunnen u niet helpen want u heeft uw bestelnummer niet meer” Online gemakkelijk af te sluiten maar vwb opzeggen een drama.

Ervaringen van mike (September 24, 2010):
ik weet het niet meer, hoe kan ik mijn .com laten vervallen. Ik kan niet in de website komen, heb codes die niet werkzaam zijn dus heb ik een andere website .nl nu gaat het komen. Ik ben al 3 jaar bezig de .com te laten vervallen, wat ik ook doe er gebeurt niets ze zijn niet tel bereikbaar emailen wordt niet op gereageerd faxen werkt niet met formulier en al dan een code die je moet hebben die er niet is de .com site staat er maar en er staat informatie op die niet relevant is kan iemand mij vertellen hoe ik van deze site af kom per direct ??????grtjes sonja

Ervaringen van Erik Creugers (October 21, 2010):
Hosting2go? Iemand heeft op mijn naam daar een hostingpakket besteld, en ik ontvang nu de rekeningen…. Uiteraard weiger ik die te betalen. Maar wat nog veel erger is, zijn de onredelijke incassokosten die het incassobureau van deze club in rekening brengt. De hoofdsom is € 66,64. Het incassobureau van deze bandieten brengt maar liefst € 100,– incassokosten in rekening, terwijl je volgens de staffel Commissie Voorwerk slechts € 37,50 incassokosten kwijt bent. Waardeloos dat dit bedrijf telefonisch niet bereikbaar is!

Ervaringen van Danny (December 20, 2010):
Ik heb mijn opzegging verstuurd. De klantenservice is zeer slecht als je ze nodig hebt. je kunt niemand te woord staan. Alleen mailen, daar heb ik niks aan!! (kort) met mijn vader die in Thailand woont helpt mij met mijn site online te zetten, opeens Forbidden en ook mijn vader ziet dat, we waren allebei ingelogd. Hij vertelde bel Hosting 2Go op en vertel wat er aan de hand is.
Ik helpdesk gekeken GEEN TELEFOONNUMMER!!!! kon niet kwaaier worden!! en heb een mail gestuurd met wat er aan de hand is – met de vraag – of zei mij konden terugbellen om het beter te kunnen uitleggen. Antwoord: wij kunnen hierover geen telefonisch contact
leggen en informatie waar ik niks van af wist, waar het aan zou kunnen liggen.
Opzeggen!? gewoon doen! Je behoord toch iemand aan de lijn te krijgen die je fatsoenlijk helpt bij dit soort zaken!.
ik ga overstappen naar Strato, Zij staan je wel te word als het nodig is

Onemorething.nl
ikke067 op 06 oktober 2009 #
De naam van dit hostingbedrijf is goed gekozen. Hosting 2 go Ga er zo snel mogelijk weg. De helpdesk is waardeloos. Brieven die je schrijft naar hun, worden niet gelezen. Vooral opzeggingen. En dan hang je ineens er een jaar extra aan vast. Geen fijne jongens daar in Breda. Ik heb 15 websites daar weggehaald, maar die worden nog doodleuk meegeteld in hun telling, waardoor ze zogenaamd op 50000 komen.

Leden van Tros Radar laat hier weten als u zelf ook problemen ondervindt met opzegging en overig over Hosting 2Go.

Groeten. Danny
Laatst gewijzigd door De Brokkenbus op 20 dec 2010 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc

Re: Hosting 2Go Opzegging

Ongelezen bericht door dhc »

•Bijdragen mogen niet te lang zijn en maar één (1) keer worden geplaatst.

Vzke dit topic te (laten) verwijderen.

De Brokkenbus

Re: Hosting 2Go Opzegging

Ongelezen bericht door De Brokkenbus »

Mijn excuus (deze kan verwijderd worden) ik zoek de X om te verwijderen. Bij deze.
er staat 1 topic nou over dit onderwerp.

ik was wat gefrustreerd vandaar.

Mvg, Danny

Gesloten