In het archief van Radar zie ik dat er in 2008 en 2009 al veel klachten zijn gepubliceerd over Hostway.nl. Jammer genoeg heb ik ook een account bij Hostway gehad en de problemen daarmee in 2008 en 2009 zijn nog steeds hetzelfde. Het verbaasd mij dat ik hierover geen recente klachten meer bij Radar zie staan. Dit bedrijf is een echte ramp. Vorige jaar heb ik een incasso bureau op mijn dak gehad en nadat ik hun alle betaalbewijzen had verstuurd heb ik er niets meer van vernomen. Inmiddels ben ik een jaar verder en begint de **** weer van voren af aan. Op betaalde rekeningen krijg ik herinnering op herinnering. Ook al 2 facturen ontvangen voor z.g.n administratiekosten. De volgende stap zal wel weer een incasso bureau worden.
Inmiddels heb ik mijn websites verhuist en een aangetekende brief gestuurd aan Hostway. Het adres dat op de factuur staat klopt niet en dus kwam mijn eerste aangetekende brief retour. Nu één aangetekend verstuurd aan het adres dat op hun e-mail staat. Tot nu toe gaat het goed, heb nog niets retour ontvangen. Eveneens heb ik via e-mail opgezegd en een dag later was mijn account bij Hostway opgeheven. Tenminste mijn website was niet meer via Hostway op internet te zien. Voorheen had ik alles al verhuisd. Ee wachten de verdere ontwikkelingen af. Belooft nog wat als ik alle reacties op Radar er op na lees.
Ben benieuwd of anderen mijn ervaring delen. Kan mij niet voor stellen dat ik de enige ben. Volgens mij is het tijd dat het Radar hier eens aandacht aan besteed. Na zoveel jaren ellende wordt het tijd om dit bedrijf aan te pakken.
GR. PH
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hostway.nl stuurt herinneringen voor reeds betaalde nota's
-
Re: Hostway.nl stuurt herinneringen voor reeds betaalde nota's
Omdat alle slimme klanten al in 2008 en 2009 zijn overgestapt.phoepman schreef:In het archief van Radar zie ik dat er in 2008 en 2009 al veel klachten zijn gepubliceerd over Hostway.nl. Jammer genoeg heb ik ook een account bij Hostway gehad en de problemen daarmee in 2008 en 2009 zijn nog steeds hetzelfde. Het verbaasd mij dat ik hierover geen recente klachten meer bij Radar zie staan. Dit bedrijf is een echte ramp. Vorige jaar heb ik een incasso bureau op mijn dak gehad en nadat ik hun alle betaalbewijzen had verstuurd heb ik er niets meer van vernomen. Inmiddels ben ik een jaar verder en begint de **** weer van voren af aan. Op betaalde rekeningen krijg ik herinnering op herinnering. Ook al 2 facturen ontvangen voor z.g.n administratiekosten. De volgende stap zal wel weer een incasso bureau worden.
Inmiddels heb ik mijn websites verhuist en een aangetekende brief gestuurd aan Hostway. Het adres dat op de factuur staat klopt niet en dus kwam mijn eerste aangetekende brief retour. Nu één aangetekend verstuurd aan het adres dat op hun e-mail staat. Tot nu toe gaat het goed, heb nog niets retour ontvangen. Eveneens heb ik via e-mail opgezegd en een dag later was mijn account bij Hostway opgeheven. Tenminste mijn website was niet meer via Hostway op internet te zien. Voorheen had ik alles al verhuisd. Ee wachten de verdere ontwikkelingen af. Belooft nog wat als ik alle reacties op Radar er op na lees.
Ben benieuwd of anderen mijn ervaring delen. Kan mij niet voor stellen dat ik de enige ben. Volgens mij is het tijd dat het Radar hier eens aandacht aan besteed. Na zoveel jaren ellende wordt het tijd om dit bedrijf aan te pakken.
GR. PH
Dat uw domein niet meer zichtbaar is na een overname lijkt mij logische. Een domein kan maar op 1 plek tegelijk uitkomen.