Ik heb problemen met T-mobile

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gerrit Reuvekamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2022 16:07

Ik heb problemen met T-mobile

Ongelezen bericht door Gerrit Reuvekamp »

Ik had de snelste verbinding besteld bij T-mobile en ben daarvoor weggegaan bij KPN.
Vorige week was het dan eindelijk zo ver. De monteur van Guideon kwam langs, heeft kastjes en een modem verwisseld, wat draadjes opnieuw aangesloten en ging weg zonder dat er iets werkte. Hij legde mij uit dat de volgende dag een en ander pas gepatched zou worden.
Je begrijpt het de volgende dag werkte er nog steeds niets.
Dagelijks gebeld, naar de winkel geweest zonder resultaat. De eerste dag kreeg ik 2 vouchers voor onbeperkt internet op de mobiel en dat met 4 abonnementen mobiele telefonie.
Inmiddels kreeg ik te horen dat er een storing was bij de voucherafdeling. Maar dat blijkt niet zo te zijn: de vouchers voor 7 dagen worden gewoon niet meer verstrekt. Alleen nog 24-uurs vouchers.
Toezeggingen daar zijn ze goed in, maar het nakomen daarvan 0,0. Een opsomming daarvan:
1. Bevestiging van de inhoud van de telefoongesprekken in een mail. 1x gehad na 6 gesprekken
2. Belofte dat er spoed achter gezet zou worden. Bij elk telefoongesprek opnieuw? Dat zou de telefoniste toch moeten kunnen zien?
3. Beloftes dat er vouchers verstuurd zouden worden via de mail. Ik zou een aantal 24-uurs voucherskrijgen, zodat ik daar niet elke dag opnieuw achteraan hoefde te bellen. Raad eens: eentje gekregen
4. Redenen van thuiswerken en online lessen moeten volgen maken blijkbaar geen enkele indruk.
5. Er zou voor de 2e keer een monteur ingepland worden. Bij het laatste telefoongesprek in een keer niet meer
6. Het zou aan de netwerkbeheerder liggen (KPN). De kon monteur is geweest en constateerde dat het deel van KPN goed werkte. Dat het namelijk voor die tijd ook al. Bij een volgend telefoongesprek blijft T-mobile hardnekkig beweren dat het aan KPN ligt. De monteur heeft mij als leek laten zien dat de glasvezel werkte.

Ik heb mijn mobiel contract maar op onbeperkt gezet ( daar waren ze wel vlot mee), zodat ik straks bij een congres in Noorwegen maar niet zonder data en belminuten zou zitten.

Kortom ik ben erg verdrietig, gefrustreerd enzovoort enzovoort.

J. Deltoer
Berichten: 3410
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ik heb problemen met T-mobile

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Gerrit Reuvekamp schreef:
02 nov 2022 16:32
Ik had de snelste verbinding besteld bij T-mobile en ben daarvoor weggegaan bij KPN.
Vorige week was het dan eindelijk zo ver. De monteur van Guideon kwam langs, heeft kastjes en een modem verwisseld, wat draadjes opnieuw aangesloten en ging weg zonder dat er iets werkte. Hij legde mij uit dat de volgende dag een en ander pas gepatched zou worden.
Je begrijpt het de volgende dag werkte er nog steeds niets.
Dagelijks gebeld, naar de winkel geweest zonder resultaat. De eerste dag kreeg ik 2 vouchers voor onbeperkt internet op de mobiel en dat met 4 abonnementen mobiele telefonie.
Inmiddels kreeg ik te horen dat er een storing was bij de voucherafdeling. Maar dat blijkt niet zo te zijn: de vouchers voor 7 dagen worden gewoon niet meer verstrekt. Alleen nog 24-uurs vouchers.
Toezeggingen daar zijn ze goed in, maar het nakomen daarvan 0,0. Een opsomming daarvan:
1. Bevestiging van de inhoud van de telefoongesprekken in een mail. 1x gehad na 6 gesprekken
2. Belofte dat er spoed achter gezet zou worden. Bij elk telefoongesprek opnieuw? Dat zou de telefoniste toch moeten kunnen zien?
3. Beloftes dat er vouchers verstuurd zouden worden via de mail. Ik zou een aantal 24-uurs voucherskrijgen, zodat ik daar niet elke dag opnieuw achteraan hoefde te bellen. Raad eens: eentje gekregen
4. Redenen van thuiswerken en online lessen moeten volgen maken blijkbaar geen enkele indruk.
5. Er zou voor de 2e keer een monteur ingepland worden. Bij het laatste telefoongesprek in een keer niet meer
6. Het zou aan de netwerkbeheerder liggen (KPN). De kon monteur is geweest en constateerde dat het deel van KPN goed werkte. Dat het namelijk voor die tijd ook al. Bij een volgend telefoongesprek blijft T-mobile hardnekkig beweren dat het aan KPN ligt. De monteur heeft mij als leek laten zien dat de glasvezel werkte.

Ik heb mijn mobiel contract maar op onbeperkt gezet ( daar waren ze wel vlot mee), zodat ik straks bij een congres in Noorwegen maar niet zonder data en belminuten zou zitten.

Kortom ik ben erg verdrietig, gefrustreerd enzovoort enzovoort.
Sterkte.

Gesloten