Het is nog verre van rond, maar als het goed is krijg ik wel alle kosten vergoed die ik heb gemaakt. Dat is mij al twee keer telefonisch toegezegd in elk geval. Ik wil niet koste wat kost tele2, maar na alle ellende wil ik wel dat het in orde komt. Ik heb elke week weer de illusie dat het de snelste manier is om door te zetten waarmee ik was begonnen, inplaats van opnieuw een aanvraag te doen bij een nieuwe aanbieder. Je kunt niet weten of het de 9e ineens allemaal in orde komt toch? Zelfs de kosten voor een bos bloemen voor de aardige buren mag ik declareren, Dit alles is slechts telefonisch bevestigd, dat wel.
Ik wil je niet treurig stemmen; maar reken op niets, Tele2 staat niet bekend dat zij
hun beloftes waarmaken!
Ik heb van mijn collega vernomen dat je diensten inmiddels werken! Er is met je afgesproken dat je het bonnetje van de door jou gemaakte onkosten nog zal mailen naar mijn collega. Dit zal dan meegenomen worden in je vergoeding. Je vergoeding wordt nog gemonitord.
Ik heb begrepen dat je diensten inmiddels werken en dat er een compensatie besproken is. Mijn collega maakt de financiele afhandeling voor je in orde. Nogmaals mijn excuses voor de problemen die ontstaan zijn bij de oplevering en voor het ongemak wat ontstaan is! Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag.