LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] interactieve tv en telefonie het net

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
pcbee4you

interactieve tv en telefonie het net

Ongelezen bericht door pcbee4you »

hallo

we hebben ons 1 november aangemeld voor het net we hadden het pakket intensief surfen,bellen en interactieve tv genomen.
Op de bevestigings brief stond dat we 29 nov aangesloten zouden worden maar op die dag hadden we dus nog niets binnen,ben gaan bellen met klantenservice en daar zijden ze me dat het verschoven was naar 11 dec waarom wisten ze niet,op 9 dec kregen we het pakket
binnen in de brief stond als je het instalatiepakket binnen hebt werkt
alles nou dus niet op 11 dec werkte internet pas 's avonds om 8 uur,
tv en telefonie nog niet,ik de andere dag weer gebeld en daar werdt
ons gezegt dat het adminiatstratief nog niet in orde was maar dat het
ieder moment kon gaan werken,nou dus niet ik heb tot vandaag zaterdag 13 dec wel 20 x gebeld met iedere keer een ander verhaal,
maar werken doet het nog steeds niet.
nu is me verteld door het net orderdesk dat er technisch een probleem is ze hadden telefonie eraf gehaald bij ons en nu er weer bij gezet en daarom duurt het langer nu omdat ze nu alles weer moeten aanpassen
nou ik vindt het schandalig van het net dat ze je van het kastje naar de muur sturen als je al wacht vanaf 29 nov
nu maar hopen waneer we weer tv en telefoon hebben
en kan je vertellen is leuk als je geen tv hebt met kinderen

TdeHond

Re: interactieve tv en telefonie het net

Ongelezen bericht door TdeHond »

Vergeet niet teruggave van betaalde abonnementskosten terwijl er geen dienst verleend werd te vragen.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).

[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

Gesloten