LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Hallo allemaal.

Ik ga verhuizen en moet mijn UPC opzeggen omdat waar ik ga wonen Essent de scepter zwaait.

Nu ben ik op zoek naar een goede snelle internet verbinding + gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland.
Ik kom zelf tot de conclusie dat het dan of @home internet soms ( die heb ik ooit gehad en was best snel) + gratis bellen totaal €40 of Telfort compleet pakket totaal €40 voor mij het goedkoopste is.
Bij UPC betaal ik nu €35.

Een snelle internetverbinding is voor mij heel erg belangrijk, ik hou niet van lang wachten.

Heeft iemand ervaring met de bedrijven en wat is echt aan te raden?

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door pvd »

Ten eerste: @home is niet van Essent maas van de investeringsmaatschappij Zesko. Deze heeft ook multikabel en Casema in handen.

Ik heb momenteel internet regelmatig 4000/1000 + basisbellen voor 34.90 (29,95 + 4.95) . U wilt graag gratis bellen naar vaste nummers: Dat kost €10,- meer, dus 44,90.
Internet soms 1600/500 + volopbellen vind ik relatief duur. Dit kost u 19.95 + 19.95 = 39.90 terwijl de internetsnelheid een stuk lager is.

Als ik u was zou ik dus kiezen voor internet regelmatig + volopbellen van @home. U betaald dan 5 euro meer, maar het internet is ruim tweemaal sneller. U kunt natuurlijk ook voor telfort kiezen.

pvd

pvd

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Bedankt voor de reactie,
Ik weet nog niet welke ik neem, over telfort staan veel negatieve reacties op het radar forum.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door queenfan »

AUB geen @Home, ik heb alleen maar problemen.

gristus
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2008 18:35

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door gristus »

Alleen met @home heb je de garantie dat er geen problemen zijn qua lijn lengte, zo werkt de techniek erachter nou eenmaal. Als je dus verzekerd wilt zijn van een hoge snelheid dan moet je een kabelprovider kiezen, niet ADSL.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

@queenfan

Dus omdat jij problemen heb met @home ga je er maar vanuit dat iedereen het heeft/krijgt.

kate778
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2010 09:50

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door kate778 »

Ik heb net op een ander gedeelte van dit forum over kpn (http://www.kpn.com/prive/pakketten/inte ... bellen.htm) een vraag gesteld, of iig gevraagd of dit wat was, maar dit is dus naar horen zeggen, niks... heb net wel goede dingen gelezen over tele2, miss is dat wat...?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door tiptoo »

kate778 schreef:over tele2, miss is dat wat...?
:mrgreen: tele 2 staan hier ook zat topics over , zelf geen ervaring ermee misschien dat anderen het kunnen zeggen.

anna1977
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2010 19:05

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door anna1977 »

Tele2 is goed en goedkoop.
De eerste 6 maanden betaal je voor internet en bellen tot 20 mb 14.95 euro p/m.
Daarbij is het ook een veilig gevoel dat de klantenservice 7 dagen per week van 8.00 uur tot 22.00 uur te bereiken is.
Altijd handig voor als je een vraag hebt, of een storing

zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door zeeman-b »

Ga naar een echte provider oplichters genoeg via KPN als voorbeeld en Tele 2 etc. goedkoop is duurkoop :mrgreen:

anna1977
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2010 19:05

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door anna1977 »

Ga naar een echte provider oplichters genoeg via KPN als voorbeeld en Tele 2 etc. goedkoop is duurkoop :mrgreen:

Het feit dat je denkt dat Tele2 direct gekoppeld is aan de KPN levert zegt al genoeg.
Het feit dat Tele2 goede kwaliteit levert voor een lage prijs is zeker geen voorbeeld van goedkoop is duurkoop.
Ik zou zeggen dat het een prijsvechter is die waarde hecht aan kwaliteit.

Ook zou ik graag willen weten wat jij dan verstaat onder een "echte provider"

Marieke J
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 aug 2010 13:43

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door Marieke J »

Ook ik heb goede ervaringen met tele2. Internet doet het prima!!

Ik dacht laatst dat mijn email, die ik eigenlijk bijna nooit gebruik, want iedereen kent mijn gmailadres, het niet deed. Belde met een gratis nummer, kreeg de afdeling verkoop aan de lijn. Toen heeft die medewerker mij in het systeem opgezocht. Ze legde mij uit dat ze geen klantenservice was, want daar kon ik alleen mijn wachtwoord opnieuw laten resetten (wachtwoord geven ze nooit over de telefoon uiteraard), maar ze gaf mij wel mijn juiste emailadres bij tele2 en kwam ik er dus achter dat ik een puntje was vergeten in mijn emailadres... Vervolgens ziet ze ook dat mijn jaarcontract bijna was afgelopen, dus mocht ik mijn contract verlengen en daardoor weer 3 maanden korting krijgen. Telefoontje heeft mij dus geld opgeleverd!! :D

DanTheUnit
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 sep 2010 12:24

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door DanTheUnit »

kate778 schreef:Ik heb net op een ander gedeelte van dit forum over kpn (http://www.kpn.com/prive/pakketten/inte ... bellen.htm) een vraag gesteld, of iig gevraagd of dit wat was, maar dit is dus naar horen zeggen, niks... heb net wel goede dingen gelezen over tele2, miss is dat wat...?
Ik heb beide, nog steeds. Ik ben over KPN tevredener dan tele2 als het aankomt op klantenservice en stabiliteit. Qua waar voor je geld is t weer tele2 dat beter uit de bus komt...

kate778
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2010 09:50

Re: internet en bellen bij telfort, orange tele 2 of @home?

Ongelezen bericht door kate778 »

DanTheUnit schreef:
kate778 schreef:Ik heb net op een ander gedeelte van dit forum over kpn (http://www.kpn.com/prive/pakketten/inte ... bellen.htm) een vraag gesteld, of iig gevraagd of dit wat was, maar dit is dus naar horen zeggen, niks... heb net wel goede dingen gelezen over tele2, miss is dat wat...?
Ik heb beide, nog steeds. Ik ben over KPN tevredener dan tele2 als het aankomt op klantenservice en stabiliteit. Qua waar voor je geld is t weer tele2 dat beter uit de bus komt...
Dank Dan en de rest, het is tele2 geworden...

Gesloten