| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet
internet
ik heb op 07-10-2008 internet aan gevraagd bij telfort maar ik heb tot nu toe nog geen internet van telfort ik heb wel 10 tot 15 x gebeld met telfort maar nog geen internet ze zegen dat ik moet wachten maar ze doen daar niets aan mijn probleem wie kan er mijn mee helpen dat ik internet krijg van telfort en ik heb ze ook al een parkeer ge emaild naar daar zegen ze ook dat ik moet wacten gek he

Re: internet
Stuur een brief met datum waarom U internet wil, en als ze binnen 2 weken niets leverden het contract ontbinden.
U heeft dan keuze uit vele concurrenten.
Dus schrijf duidelijk dat je ontbind als niet binnen 14 dagen alsnog geleverd word!
PS, kijk eens of www.compuserve.nl ook bij U geleverd kan worden, goedkoper en sneller indien leverbaar op Uw postcode.
U heeft dan keuze uit vele concurrenten.
Dus schrijf duidelijk dat je ontbind als niet binnen 14 dagen alsnog geleverd word!
PS, kijk eens of www.compuserve.nl ook bij U geleverd kan worden, goedkoper en sneller indien leverbaar op Uw postcode.
Ik zou persoonlijk geen CompuServe aanraden. Maar dat heeft allemaal natuurlijk met persoonlijke ervaringen te maken.
Vroeger met inbellen heeft Big V gelijk, maar nu is het wel goed.
Zelfs de helpdesk kun je naast erg snel bellen voor 25 cent ook gratis mailen en zelfs lastiger vragen worden goed beantwoord.....
Zelfs de helpdesk kun je naast erg snel bellen voor 25 cent ook gratis mailen en zelfs lastiger vragen worden goed beantwoord.....