Hallo,
Ik heb gisteren een abonnement bij UPC gesloten, nadat ik een dag eerder al met hun 'klantenservice' had gebelt, maar daar natuurlijk heel lang aan de lijn gehouden. Daar werd mij het nodige toegezegd, wat een dag later door de medewerkers van die winkel niet waargemaakt kon worden. In de verbijstering en haast (ik moest en zou weer internetten die dag) heb ik toch een contract bij hun afgesloten, met vele extra kosten en trager internet. Vandaag een later heb ik er geen goed gevoel bij. Weet iemand of je nog onder zo'n contract uit kunt komen en binnen hoeveel tijd dan? (ik heb natuurlijk wel weer ergens m'n handtekening gezet...) En waar kan ik die 'ontbindings voorwaarden' vinden? Als die bestaan?
Hellup!
Alvast bedankt...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kan in onder UPC uitkomen??
Re: Kan in onder UPC uitkomen??
Quote......... In de verbijstering en haast (ik moest en zou weer internetten die dag) heb ik toch een contract bij hun afgesloten,......
Of je het nu in de haast doet of niet, Er bestaan geen ontbindende voorwaarden bij welk bedrijf dan ook die daar voor gelden. Het word gewoon het contract uitdienen. Wel kan je proberen als jou iets beloofd is dat ook te krijgen, maar ontbinden is er niet bij.
Is misschien niet wat je wil horen maar wel de waarheid.
Jor.
Of je het nu in de haast doet of niet, Er bestaan geen ontbindende voorwaarden bij welk bedrijf dan ook die daar voor gelden. Het word gewoon het contract uitdienen. Wel kan je proberen als jou iets beloofd is dat ook te krijgen, maar ontbinden is er niet bij.
Is misschien niet wat je wil horen maar wel de waarheid.
Jor.