LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kies niet voor UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Angenent

Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Angenent »

Internetten doe je met adsl
Telefoneren met KPN
TV?Radio schotel eigen fm antenne of digitenne.

Blijf ver weg bij die zooitje amerikaanse oplichters en hun hollandse trawanten.
Zoek het onheil niet op.
jaag die UPC collaborateurs weg desnoods met geweld.

Scheelt je een hoop tramalant en jaren van je kostbare leven.

!!!!

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door !!!! »

Hahahaha, grapjas....
Telefoneren met kpn......, jaja......
Nou ik ga dus echt geen vaste lijn nemen, terwijl ik dan alleen de abonnementskosten al hoger zijn dan mijn hele rekening met een mobiel........
Internetten doe je met ADSL........, zoals ik al zei........ik heb en wil geen vaste aansluiting voor de telefoon, omdat ik daar veel duurder mee uit ben.....
Schotel voor de tv en radio......, weet je wat dat voor extra kosten met zich mee brengt wanneer je een beetje redelijke schotel neemt?

Dus mensen, denk na voor je iets doet.......

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door agro »

ben het helemaal eens met angenent.

heb chello gehad niks dan ellende, en nu sturen ze nog rekeningen terwijl ik al bijna een jaar adsl heb.

met kpn nog nooit problemen gehad.

en tv ontvangst met schotel? tros radar gezien van de week? in pakweg 2 jaar de investering van je schote terugverdient, en bovendien meer zenders en betere ontvangst.

hoop dat nma of opta spoedig zal besluiten dat ook upc andere aanbieders op kabelnet moet toelaten ook voor radio en tv.
dan zal eindelijk duidelijk worden hoeveel klanten ze kunnen houden.

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Natuurlijk sturen ze je nog rekeningen na een jaar. Dan moet je ze een keertje betalen, dan houdt het vanzelf op!
Het feit dat je nu adsl in huis hebt, wil niet zeggen dat je de nog openstaande rekeningen bij UPC niet meer hoeft te betalen.
Veel mensen denken dat: ik heb nu een alternatief, dus ik betaal niets meer, einde verhaal. Nou, niet dus!

Gast

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Weer vooroordelen Cable GAY

drie keer raden wat jij met die kabel mag doen ..........................

hoffie

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door hoffie »

ach gossie, en hij past er helemaal ik bij ons cable gaytje??????
pfffff hoop niet dat ze je extra betalen bij UPC voor domme antwoorden

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Schoffie, jij bent echt wel een heel zielig gevalletje.
Tja, het is duidelijk dat de waarheid liever niet gehoord wordt op dit forum.
Toch zal ik er niet over denken te gaan liegen om jullie te behagen.

TCAI1

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door TCAI1 »

Cableguy, ik heb ALLE rekeningen van UPC betaald en ze blijven nieuwe sturen dus wat wil je nou? En als ik niet betaal komt er een incassoburootje langs :) Ik heb er nu al zin in. Dat gaat UPC geld kosten, want dat incassoburootje moet ook betaald worden :D

UPC moet gewoon zorgen dat hun administratie in orde komt, en jij moet een schop in je hol hebben vanwege het "beschermen" van die oplichters.

TCAI1

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door TCAI1 »

Nog een leuke van UPC: Heb ik de kabel en Kwello opgezegd, krijg ik na 2 weken een brief van UPC: Welkom als nieuwe bewoner op dit adres. Zoals u misschien weet is in uw woning een aansluiting voor bla bla bla enz

Zoiets getuigt van een "perfecte" administratie. Goed hoor UPC :o

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Cable Guy »

In 99,99% van de gevallen wordt de kabel-tv opgezegd i.v.m. een verhuizing van degene die heeft opgezegd.
Dat betekent dus in 99,99% van de gevallen dat er nieuwe bewoners komen wonen, die mogelijk ook van de UPC-diensten gebruik willen gaan maken.
En daarom stuurt UPC standaard een brief naar het adres waar het abonnement op kabel-tv is beeindigd.
Dat is eigenlijk best wel goed geregeld zo, bij UPC... zelfs al is het dan in 0,01% van de gevallen niet nodig en ontvangt iemand zoals jij dan ten onrechte deze brief.

Gast

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Dus het geld uitgespaard met de reorganisatie wordt alleen maar misbruikt voor (ZINLOZE) marketings-doeleinden

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Nou, in 99,99% van de gevallen krijgt UPC er weer een nieuwe klant bij. Dus zo vreselijk zinloos is het nu ook weer niet hoor.

Gast

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Cable gay ik ben zelf tot voorkost medewerker bij UPC geweest en ik snap echt niet waar je het vandaan haalt dit soort post te zetten. wie ben jij om via deze weg namens UPC te spreken! als je dan echt fabeltjes uit de wereld wil helpen ga dan gewoon aan het werk en los ze op inplaats van hier van die posts te zetten. Ik ben het met je eens dat klanten ook dingen kunnen doen waar je je vraagtekens bij kan hebben en ons dan de schuld geven. Maar volgens mij mag je daar niet standaart vanuit gaan.

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Ik spreek niet namens UPC langs deze weg!
Ik spreek gewoon voor mezelf en misschien voor al die collega's die er net zo overdenken.

Gast

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Je spreek wel aan de hand van de ervaringen die op doet in je werk bij UPC. Daar revereer je ook steeds naar dus in zekere zin praat je wel namens UPC. Ik weet niet wat je voor een beeld wilt geven maar je staat mensen af te zeuren omdat ze iets aan te merken hebben op je werkgever. ( en tot voorkort de mijne ) en ook daarmee spreek je namens UPC.

De afgelopen 5 jaar dat ik er werkte heb ik ook vaak genoeg op dit soort site's gekeken en kriebelde het ook soms wel eens. Maar ik vind het gewoon niet kunnen. ik vind werkelijk dat je UPC een slechtere naam geeft dan dat het al heeft. En jou mentaliteit vind ik echt slecht. Ik heb altijd geleerd dat de klant gelijk heeft tot het tegen deel is bewezen. Jij staat hier mensen op voorhand af te zeuren. Ik weet in iedergeval dat ik jou niet aan de telefoon wil krijgen nu ik weer gewoon klant ben.

Gast

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Gast »

ahhahaha te groffe woorden worden gewoon vervangen door "zeuren"
hahahhahahahahah en ik gebruikte alleen maar de wat minder nette versie van "plassen"

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Mensen op voorhand afzeuren??
Waar doe ik dat dan als ik vragen mag?
Ik reageer pas misschien wat onvriendelijk, als mensen hier onvriendelijk gaan doen.
Aan de telefoon daarentegen blijf ik de vriendelijkheid zelve. Daar zul jij niet merken dat je Cable Guy aan de telefoon hebt!
Laatst gewijzigd door Cable Guy op 18 apr 2004 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Nou misschien ben ik gek maar kennelijk hebben we allebij een verschil in profesionaliteit. Als iemand mij uitschelt melt ik hem vriendelijk dat als hij/zij het gesprek met mij voort wil zetten ik graag een andere toon zou horen en zo niet ik de verbinding verbreek. Niks eenmalige posten niks andere vergeldingen. Volgens mij moeten we ons gewoon aan de huisregels houden en daar staat niet in dat je mensen extra kosten i rekening mag brengen als ze niet aardig tegen je doen.

Mensen afpissen doe je hier in deze topic nog waar je iemand er van beschuldigd dat hij zijn rekeningen niet betaald heeft. Komt voor maar het komt ook voor dat clarify onnodig rekeningen blijft verzenden omdat wij de dienst niet goed hebben afgesloten.

Vergis je niet ik begrijp de frustratie echt wel die je voelt want ik voel hem zelf ook vaak genoeg. Omdat mensen hier net doen of dat zij de enige klanten zijn en er vast geen tevreden klanten zijn. die veronderstelling vind ik ook een beetje dom. Maar e bent en blijft medewerker en dat breng je ook naar buiten dus ik denk dat je je dan een beetje in moet houden. En het belangrijkste is volgens mij dat jij en ik weten dat het anders is! dat was voor mij in iedergeval belangrijk genoeg. En laten we nou eens eerlijk veel dingen die hier gezegd worden ben ik ook echt in ons systeem tegen gekomen.

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Ik wil niet echt rot doen of zo, maar de hoeveelheid taalfouten die jij maakt, zijn nou ook niet bepaald een reclame voor UPC.
Van 1 persoon heb ik daadwerkelijk gezegd dat hij een wanbetaler is en dat is ook zo. Lees zelf maar wat hij schrijft en je zal me gelijk geven. Voor de rest beschuldig ik helemaal niemand ergens van.

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: Kies niet voor UPC

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Beste mensen,

Helaas, of misschien is het juist wel goed, ben ik dankzij Puma door de mand gevallen, ik werk inderdaad niet bij UPC.
Doordat je meteen voor medewerker van UPC wordt uitgescholden als je hier iets positiefs over UPC zegt, ben ik een beetje (teveel misschien) in mijn rol van Cable Guy opgegaan. Jullie reacties waren dan ook erg vermakelijk! Het is bijna te leuk om ermee te stoppen, maar goed, ik heb mijn lolletje gehad en nu is het weer tijd voor wat anders.
Hoewel Puma gelijk heeft als hij zegt dat ik niet bij UPC werk, vergist hij zich sterk als hij denkt dat ik een UPC fan ben, die zich wil verzetten tegen iedereen die iets negatiefs over UPC te melden heeft.
Zelf heb ik ooit diensten afgenomen van dit bedrijf, maar ben daar al ruim anderhalf jaar geleden mee gestopt omdat ik ook opeens een vreemde rekening zonder verdere uitleg kreeg.
Sindsdien leef ik mijn leven, wrok of haat koester ik eigenlijk niet tegen dit toch wel iets of wat zielige bedrijf, zoals jullie dat wel doen.
Vorig jaar april heb ik meteen Digitenne genomen toen het er was, nadat ik al ruim 4 maanden!!! zonder tv had gezeten. Inmiddels heb ik KPN telefonie en sinds kort kan ik internetten via adsl. Zo ben ik ook op deze site terecht gekomen en ik kon het gewoon niet laten om te doen zoals ik heb gedaan...
Ik wil nu dan ook mijn excuses aanbieden aan mensen die zich misschien gekwetst voelen door mijn uitspraken (die overigens dus absoluut niet gemeend waren, maar bedoeld waren om bij jullie felle reacties uit te lokken).
Dat er misschien mensen zijn die dachten UPC is echt een k*t bedrijf, kijk maar naar die Cable Guy en hoe die doet, dat vond ik juist wel een leuke bijkomstigheid. Maar achteraf vind ik dit niet helemaal eerlijk ten opzichte van de welwillende mensen (als die er zijn) die echt bij UPC werken. Ik denk ook eigenlijk niet dat mensen die echt bij UPC werken, hier komen reageren.
Tot slot toch een echt gemeend advies: zet UPC van je af, ga verder met je leven. Dit geldt zeker voor degenen die al maanden lang op dit forum rondhangen en menen dat alle positieve opmerkingen over UPC de grond ingeboord dienen te worden. Volgens mij is dat niet goed voor jezelf als je dit jarenlang doet! En voor UPC maakt het echt geen fluit uit volgens mij.

Met vriendelijke groet,
"Cable Guy"
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Gesloten