Fiber
Alweer of nog steeds grote puinzooi bij Fiber klantenservice:
met veel belangstelling vorig jaar februari uw uitzending gezien over internet/tv /telefoon provider Fiber. Na de belofte van de tijdens die uitzending dat alles beter zou zijn is het tegendeel waar want het is NIET mogelijk om contact te krijgen, of je moet vele uren wachten denk ik, ik heb het afgelopen tijd vaak geprobeerd maar het lijkt dat er maar 1 persoon bij de telefoon zit want de melding is "8 t/m 18 personen zijn voor u" en dan weet je het wel.
Ik heb email gestuurd maar ook geen contact/reactie.
Ik behoor bij een grote groep mensen die in deze regio aangesloten gaan worden op het glasvezel netwerk dus automatisch meer mensen die ook contact willen en zal de wachtrij alleen maar groter maken.
Misschien hebt u wel de gelegenheid om contact te krijgen en daar de problemen weer voorleggen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice van Fiber onbereikbaar
Re: Klantenservice van Fiber onbereikbaar
Heel vervelend en ik hoor meer klachten over Fiber.
Ikzelf heb in mei 2017 een internet/tv/telefoon aansluiting (via vdsl) genomen bij Fiber , ik kreeg een zeer goede aanbieding en heb ondanks alle negatieve verhalen dus toch voor Fiber gekozen.
Ik moet zeggen dat ik meerdere malen contact gehad heb met Fiber (over aanschaf dect telefoon advies en extra tv kastje etc) , en dit is telkens vlekkeloos en vriendelijk verlopen.
Mijn internet en tv en telefoon werken prima , heb nooit last van storingen gehad en de betalingen gaan automatisch en ook hier niets mis mee.
Misschien heb ik geluk , maar ikzelf ben zeer te spreken over mijn fiber aansluiting en ook de service die mij geboden wordt door dit bedrijf
Ikzelf heb in mei 2017 een internet/tv/telefoon aansluiting (via vdsl) genomen bij Fiber , ik kreeg een zeer goede aanbieding en heb ondanks alle negatieve verhalen dus toch voor Fiber gekozen.
Ik moet zeggen dat ik meerdere malen contact gehad heb met Fiber (over aanschaf dect telefoon advies en extra tv kastje etc) , en dit is telkens vlekkeloos en vriendelijk verlopen.
Mijn internet en tv en telefoon werken prima , heb nooit last van storingen gehad en de betalingen gaan automatisch en ook hier niets mis mee.
Misschien heb ik geluk , maar ikzelf ben zeer te spreken over mijn fiber aansluiting en ook de service die mij geboden wordt door dit bedrijf
Re: Klantenservice van Fiber onbereikbaar
Kwestie van geluk. Fiber heeft zelf helemaal geen VDSL netwerk, het gaat gewoon over de KPN bekabeling. Pas in de wijkcentrale kast wordt u aangesloten op de Fiber backbone.Frans G schreef:Heel vervelend en ik hoor meer klachten over Fiber.
Ikzelf heb in mei 2017 een internet/tv/telefoon aansluiting (via vdsl) genomen bij Fiber , ik kreeg een zeer goede aanbieding en heb ondanks alle negatieve verhalen dus toch voor Fiber gekozen.
Ik moet zeggen dat ik meerdere malen contact gehad heb met Fiber (over aanschaf dect telefoon advies en extra tv kastje etc) , en dit is telkens vlekkeloos en vriendelijk verlopen.
Mijn internet en tv en telefoon werken prima , heb nooit last van storingen gehad en de betalingen gaan automatisch en ook hier niets mis mee.
Misschien heb ik geluk , maar ikzelf ben zeer te spreken over mijn fiber aansluiting en ook de service die mij geboden wordt door dit bedrijf
VDSL is berucht om de vele problemen, met name de afstand tussen de aanslutien en de wijkventrale en de kwaliteit van de KPN aansluiting zijn hierbij van wezelijk belang. Ik had destijds VDSL van xs4all, een partij bekend om de uitstekende klanten service, maar die kregen het ook niet goed werkend. De afstand naar de wijkcentrale was gewoon te lang om een hoge doorvoer te krijgen. En dan gaat het heel hard met je bandbreedte als je ook twee HD tuners over dezelfde verbinding hebt lopen. Sindsdien weer de oude, vertrouwde kabel en nooit meer problemen gehad.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Klantenservice van Fiber onbereikbaar
KPN heeft 2,9 miljoen DSL aansluitingen waarbij het grootste deel inmiddels VDSL betreft. Je stelling dat VDSL berucht is om de vele problemen is absoluut niet waar. Net zoals coax (o.a. Ziggo) is de techniek achterhaald en is er oorspronkelijk nooit rekening gehouden dat over die lijntjes een internet verbinidng moet lopen. Wel is is het zo (net zoals bij coax) als je problemen hebt dat het soms een drama is om het op te lossen. Glasvezel is vele malen stabieler en kent minder storingen, helaas nog niet overal beschikbaar.Speedy123 schreef:Kwestie van geluk. Fiber heeft zelf helemaal geen VDSL netwerk, het gaat gewoon over de KPN bekabeling. Pas in de wijkcentrale kast wordt u aangesloten op de Fiber backbone.Frans G schreef:Heel vervelend en ik hoor meer klachten over Fiber.
Ikzelf heb in mei 2017 een internet/tv/telefoon aansluiting (via vdsl) genomen bij Fiber , ik kreeg een zeer goede aanbieding en heb ondanks alle negatieve verhalen dus toch voor Fiber gekozen.
Ik moet zeggen dat ik meerdere malen contact gehad heb met Fiber (over aanschaf dect telefoon advies en extra tv kastje etc) , en dit is telkens vlekkeloos en vriendelijk verlopen.
Mijn internet en tv en telefoon werken prima , heb nooit last van storingen gehad en de betalingen gaan automatisch en ook hier niets mis mee.
Misschien heb ik geluk , maar ikzelf ben zeer te spreken over mijn fiber aansluiting en ook de service die mij geboden wordt door dit bedrijf
VDSL is berucht om de vele problemen, met name de afstand tussen de aanslutien en de wijkventrale en de kwaliteit van de KPN aansluiting zijn hierbij van wezelijk belang. Ik had destijds VDSL van xs4all, een partij bekend om de uitstekende klanten service, maar die kregen het ook niet goed werkend. De afstand naar de wijkcentrale was gewoon te lang om een hoge doorvoer te krijgen. En dan gaat het heel hard met je bandbreedte als je ook twee HD tuners over dezelfde verbinding hebt lopen. Sindsdien weer de oude, vertrouwde kabel en nooit meer problemen gehad.
@ Satjanbr wel fijn dat je zulke goede ervaringen hebt met Fiber en zelf een een nieuw account aanmaakt om je positieve ervaringen te delen met TS. Echter begrijp ik niet als het hele internet klachten heeft over de bereikbaarheid telefonische en waarom jij daar dan geen last van hebt als je belt? Bel je een ander nummer?
Re: Klantenservice van Fiber onbereikbaar
@Speedy123:
In mijn brief staat wel degelijk dat het over de klantenservice gaat die telefonisch niet zijn te bereiken: "8-18 wachtenden voor u"
Contract is gemaakt in juni 2016
Glasvezel apparatuur is sinds enkele dagen in de meterkast, werking 30 januari(hoop ik)
In mijn brief staat wel degelijk dat het over de klantenservice gaat die telefonisch niet zijn te bereiken: "8-18 wachtenden voor u"
Contract is gemaakt in juni 2016
Glasvezel apparatuur is sinds enkele dagen in de meterkast, werking 30 januari(hoop ik)
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Klantenservice van Fiber onbereikbaar
Brief? Je zit hier op het forum, de redactie van Radar is via e-mail te bereiken.Satjanbr schreef:@Speedy123:
In mijn brief staat wel degelijk dat het over de klantenservice gaat die telefonisch niet zijn te bereiken: "8-18 wachtenden voor u"
Contract is gemaakt in juni 2016
Glasvezel apparatuur is sinds enkele dagen in de meterkast, werking 30 januari(hoop ik)
Re: Klantenservice van Fiber onbereikbaar
@Speedy123:
Ja brief, die heb ik als begin van deze topic staan en die is zo naar tros radar gestuurd.....
Ja brief, die heb ik als begin van deze topic staan en die is zo naar tros radar gestuurd.....