LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koude douce Tele2 uitzending 5.11

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
are2039

Koude douce Tele2 uitzending 5.11

Ongelezen bericht door are2039 »

Vera Warmelink geeft Tele2 een koude douce ivm slechte service.
Ik gebruik nu sinds april jl Tele2 internet + bellen. De eerste 2 weken viel bij mij de verbinding meermaals per dag weg. Ik heb meerdere malen met klantenserive gebeld en de langste wachttijd die ik had was minder dan 2 minuten. Ze hebben we steeds vakkundig geholpen en toen we er niet meer uitkwamen, stelden ze voor een monteur te sturen die voor mij alles zou gaan nakijken. Alleen als bleek dat het door mijn eigen fout was, moest ik de 90 eujro betalen. De monteur heeft alles nagekeken en ontdekte, dat de kpn aansluiting roestig was. Ik had die aansluiting nl meer dan een paar jaar niet gebruikt. Monteur heeft het schoongemaakt, alles opnmieuw aangelsoten. Kosten 00,00 euro. Ik zou, als ik douce moets geven aan Tele2 een zeer hete douce geven aan Tele2. Alles werkt nl nog steeds perfect.
gr. Arie Verwer

Big-V

Re: Koude douce Tele2 uitzending 5.11

Ongelezen bericht door Big-V »

Wat is daar zo bijzonder aan als ik vragen mag? Vrijwel elke aanbieder werkt op deze manier en bovendien lijkt het me ook niet meer dan logisch dat Tele2 zorgt dat ze een werkend product regelen.

are2039

Ongelezen bericht door are2039 »

Ik heb dit geschreven, omdat iemand anders een volledige andere ervariang had met Tele2 en hun de koude douce gaf. Zeer lange wachttijden bij klantenserive, ondkundig, onvriendelijk, niet behulpzaam. Omdat ik dus een hele goede ervariang heb met Tele2 heb ik gereageerd. Ja je hebt gelijk, het moet ook niets bijzonders zijn dat providers hun klantgen goed behandelen. Zelf dan ook geen slechte ervariang meegemaakt.
groeten
Arie

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Tele2

Alleen, wat lees ik nu?

U wenst ze een zeer hete douche?
Toch zo kwaad op die heren dat u ze naar het brandwondencentrum wenst van Beverwijk??
Trouwens toch al een van de treurigste dorpen van Nederland!!

Grootvader

Gesloten