LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN adverteert met misleidende bedragen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

In Juni 2008 was ik overgestapt naar kpn internet plus bellen voor 42,95 per maand. Daar adverteerde ze iig mee.
Maar niets is minder waar. Ik was verplicht onbeperkt bellen er bij te nemen voor 10 euro per maand. Hier heb ik in principe niets aan omdat ik al een mobiel abonnement heb met ruim voldoende bel tegoed elke maand. Het zou de eerste drie maanden gratis zijn. Daarna moest ik het opzeggen. Nou je weet hoe dat gaat, zo iets vergeet je snel. Maar 4 november belde ik. Nee ze konden me niet helpen. Storing in het systeem. Ik kon wel overstappen naar een ander abonnement. Dat maar gedaan. Maar die overstap is om onbekende redenen nooit uitgevoerd. Ondertussen wel weer iedere maand dat tientje betaald. plus nog iedere maand 5 euro voor een service wat niet eens op mijn contract stond. Gisteren ook weer gebelt en wat denk je? Nee ze konden het niet afsluiten. Ik heb meer respekt voor een ordinaire winkel dief.

Iedere maand 57.90 innen ipv van de 42,95 waarmee geadverteerd werd. Dat noem ik nog eens oplichting. ( Die 57,90 is alleen al voor de vaste kosten. Daar komen dan nog bel kosten boven op. )

En dat voor download 301.2 KByte/sec (=2410 kbps)

Upload van 24.4 KByte/sec (=195 kbps)
Laatst gewijzigd door kpndrama op 03 jan 2009 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

Ik ben vandaag bij de kpn drama winkel geweest in rotterdam.
Met de simpele vraag of ze mijn onbeperkt bellen abbonnement die ik nooit aangevraagd heb uit te zetten. De verkoper zei. Dat kunt u zelf. Dus ik, nou laat maar zien dan. ( kpn schuift graag de verantwoordelijkheid af naar de klanten )

Ook hij liep tegen dezelfde problemen aan als waar ik tegen aan liep.
Hij ging voor me bellen met het kpn drama klanten service. Heeft zeker een uur geduurd en wat denk je ! Niets. Ik wordt binnen 4 tot 5 dagen terug gebelt. Heb mijn eis nu wel zwart op wit.
Dat is het grote voordeel.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door D1RK »

Stuur eens een mail naar mijn envelopje naast mijn naam met Uw postcode want vermoedelijk is een betere en goedkopere leverbaar die na aangetekend opzeggen dit graag wil leveren voor lagere bedragen...

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

Hoi Dirk

Het gaat mij niet eens om lagere bedragen,

Wat ik wil is een helder contract. En niet voor dingen betalen die ik niet bestelt heb.

Kpn is gewoon een oplichters bedrijf. Heb er geen andere woorden voor.

Ben vandaag naar de winkel geweest. Werd wel netjes geholpen. Ze zijn lang voor me bezig geweest maar ben er weer geen moer mee opgeschoten.

mailtje onderweg

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door agro »

Met de simpele vraag of ze mijn onbeperkt bellen abbonnement die ik nooit aangevraagd heb uit te zetten. De verkoper zei. Dat kunt u zelf.
Klopt helemaal, heb ik je in ander topic ook al uitgelegd, maar daar wil je blijkbaar niks van weten.
Voor iemand die pretendeerd technisch op gebied van computers en dergelijke goed onderlegd beweerd te zijn, heb je er blijkbaar toch toch weinig kaas van gegeten, of het moet zijn dat je liever een hoop bombarie op niets maakt.

Zie onderstaand topic en posting van 2 jan 18.39 uur
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... sc&start=0

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

Ow daar is de boze kpn medewerker Argo weer. ( al die rot klanten die toch klagen, laat hun kop houden is het motto bij kpn )

1) Ik hoef geen dingen uit te zetten die ik zelf niet aangezet heb.
2) Lukte het de kpn medewerker het ook niet na ruim een uur modderen.

Beter leren begrijpen, dat zou je goed doen


Met de simpele vraag of ze mijn onbeperkt bellen abbonnement die ik nooit aangevraagd heb uit te zetten. De verkoper zei. Dat kunt u zelf. Dus ik, nou laat maar zien dan. ( kpn schuift graag de verantwoordelijkheid af naar de klanten )

Ook hij liep tegen dezelfde problemen aan als waar ik tegen aan liep.
Hij ging voor me bellen met het kpn drama klanten service. Heeft zeker een uur geduurd en wat denk je ! Niets
Als kpn het niet lukt, waarom zou het mij dan wel lukken? Vertel dat eens Argo onze boze kpn medewerker.

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

@ Dirk

Nog even reagerend op je email

Die 57,90 is alleen al voor de vaste kosten. Daar komen dan nog bel kosten boven op.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door dhc »

@agro:

ik begrijp je! Meneer kpndrama start gewoon nog een topic over hetzelfde onderwerp, kennelijk met de intentie om interessant gevonden te worden...

Waarschijnlijk ook zo'n grote b*k als ie in de verkeerde kassarij staat...

Tonkau
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 mar 2008 21:55

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door Tonkau »

Dit noemt de kpn bombarie om niks :

1) De klant moet per maand 57,90 betalen in plaats van de geadverteerde 42,95, dit door extra abonnementen die verplicht zijn maar waarmee niet geadverteerd wordt. De klant klaagt hier over en de kpn vindt het bombarie om niks.
2) De klant klaagt dat een opgemaakt contract niet uitgevoerd wordt en laat de klant 2 maanden lang gissen. Kpn noemt dit bombarie om niks.
3) Kpn komt gemaakte afspaken zoals terug bellen van de klant en of het in orde maken van zaken niet na. De klant klaagt hier over en kpn vind het bombarie om niks.

Dit is wat ik na zorgvuldig lezen heb begrepen.

Het is gewoon achterlijk dat kpn personeel hier gedupeerde klanten zit af te zeuren

scooter1967
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jun 2007 22:49

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door scooter1967 »

Het verhaal van KPNDRAMA leuke naam trouwens :lol: komt ons bekent voor. wij hadden opgezegt bij kpn omdat we kabel internet wilde hebben. Dit abonnement hebben we al jaren. Maar het liep gewoon door en gemaakte afspraken zijn niet nagekomen. Men deed gewoon alsof het nooit plaats had gevonden.

Vervelend dat je hier door kpn personeel niet met rust wordt gelaten.
Sterkte.
En welke provider ga je hierna nemen?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door dhc »

Interessant om je bericht in twee identieke topics te plaatsen...
En voor je weer bijdehand gaat doen, ik werk (gelukkig) niet voor KPN.

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

@ Tonkau dank je voor de sperpe opsomming.
@ scooter. ik denk tele2 maar ik weet het nog niet zeker. Ik wil iig gelijk een top pakket.

@ Dhc Nee jij werkt niet bij kpn, maar je hebt wel bij defensie gewerkt. Types als jij hebben geleerd te luisteren en niet zelf na te denken.
Aan simpele figuren als jij verdiend kpn vele miljoenen jij betaald trouw de rekening of deze nu klopt of niet.

En nee het zijn niet 2 dezelfde topic. De 1 gaat om geld wat zonder toestemming van de rekening gestolen wordt en de andere over misleidende reclame. Mischien lijkt dat voor jouw het zelfde maar dat is het niet.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door agro »

Dhc Nee jij werkt niet bij kpn, maar je hebt wel bij defensie gewerkt. Types als jij hebben geleerd te luisteren en niet zelf na te denken.
Aan simpele figuren als jij verdiend kpn vele miljoenen jij betaald trouw de rekening of deze nu klopt of niet.
Ow daar is de boze kpn medewerker Argo weer.
Waarom zou ik boos zijn?? ik zie geen enkele reden hiertoe.
Wat heeft die kpndrama toch een mensenkennis, verbazingwekkend gewoon.
scooter. ik denk tele2 maar ik weet het nog niet zeker. Ik wil iig gelijk een top pakket
Wat zullen die blij zijn. :roll:

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

Ja die zullen blij zijn. Ik ben jaren klant geweest van zonnet geweest.
Geen problemen mee gehad.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door dhc »

@drama"queen" :
je hebt wel bij defensie gewerkt
Hebt?.......Ga ik je niet uitleggen, snap je toch niet.....

En toevallig betaal ik lekker helemaal niet aan welke provider dan ook!
Da's de mazzel van een gsm die gehel door de baas wordt betaald. En daar bel ik stiekem ook privé mee, kost me geen bal!

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

Hebt?.......Ga ik je niet uitleggen, snap je toch niet.....

En toevallig betaal ik lekker helemaal niet aan welke provider dan ook!
Da's de mazzel van een gsm die gehel door de baas wordt betaald. En daar bel ik stiekem ook privé mee, kost me geen bal!
prima, je werkt er nog steeds.
Ik ben een burger en ik moet dus alles zelf betalen. En als ik teveel betaal wil ik dat geld terug. Dat zal jij nooit begrijpen. Jij steelt het gewoon van je baas.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door dhc »

Nou, dan zal ik nog een keer in Jip en Janneke-taal uitleggen, ironisch taalgebruik snap je ook al niet:
Mijn dienst gsm mag ik ook privé gebruiken, maar omdat niet aangegeven kan worden waar de grens ligt, wordt mij toegestaan ook privé te bellen. Ook omdat ik 24 uur per dag gebeld kan worden.
Snap je dat?

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

Wat ik snap is dat jij geen recht van spreken hebt omdat jij zelf niet hoeft te betalen. Dus als iemand die wel zelf zijn verbinding moet betalen en ook nog eens teveel betaald dan mag hij daar over klagen en heb jij je mond te houden. Maar dat zal je wel weer niet begrijpen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door dhc »

heb jij je mond te houden
En toevallig ben jij niet degene die dat bepaalt!

Begrijp je dat wel? Jij zou de eerste zijn die denkt mij de wet te kunnen voorschrijven. Dan heb ik nieuws voor je, gaat je niet lukken......
Ik heb alle tijd.

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: KPN adverteert met misleidende bedragen

Ongelezen bericht door kpndrama »

jij hebt figuurlijk je mond te houden. Ik zei al dat je het niet zou begrijpen. Je bent zo voorspelbaar.

Gesloten