LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN alles in 1, om vrolijk van te worden

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
angry dragon
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 mei 2006 15:43

KPN alles in 1, om vrolijk van te worden

Ongelezen bericht door angry dragon »

Ook hier een ontevreden klant van KPN.\
Altijd zonder problemen surfen&bellen, nu besloten over te stappen naar alles in 1.
3 dagen voor de afgesproken aansluitdatum waren we ineens afgesloten van telefoon en internet, heeft al met al 10 dagen geduurd voordat het weer werkte. We hebben wel 6 dagen gebruik kunnen maken en sinds vandaag ligt alles er weer uit.
Gebeld met zo'n beetje alle afdelingen van KPN maar waar het probleem nu ligt? Probleem blijkt bij de server te liggen, op een of andere manier maakt de modem geen contact met kpn.
Heb zowaar 9 euro korting gekregen wegens het feit dat ik 10 dagen afgesloten ben geweest, maar dat is een schijntje natuurlijk.
Ik denk dat ik mijn abonemmentsgeld voor deze maand maar terugboek voor MIJN gemaakte kosten.
Heb een halve dag vrij moeten nemen voor de monteur die niet kwam, moet alles nu bellen met mijn mobiel....
Ben verdorie al ruim 10 jaar klant maar wordt erg slecht behandeld.
Als ik dit van te voren had geweten, was ik never nooit overgestapt!!!
Bedankt voor alle ellende KPN, leuk sinterklaaskado.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN alles in 1, om vrolijk van te worden

Ongelezen bericht door ciske »

Ik denk dat ik mijn abonemmentsgeld voor deze maand maar terugboek voor MIJN gemaakte kosten.
Dat kan je beter niet doen, dan sluiten ze je af.

Bel volgende keer met dit nummer is gratis. 0800-0115

goodgirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2012 11:05

Re: KPN alles in 1, om vrolijk van te worden

Ongelezen bericht door goodgirl »

Wij werden verleden maand benaderd door KPN. Of we niet een zakelijk alles in een pakket wilde? Scheelt u veel geld. We hebben even zitten rekenen en feitelijk gezien hadden ze gelijk. Overstappen dus zou je zeggen... maar ja we hebben de afgelopen 10 jaar al 4 keer nachtmerrie achtige toestanden gehad met KPN, uren ( en dan bedoel ik echt 4 tot 5 uur waarin ik tig keer doorgeschakeld werd, iedere keer weer mijn verhaal moest doen en dan, per ongeluk werdt afgebroken en weer opnieuw kon beginnen) aan de telefoon, niet bereikbaar, geen goede service en ga zo maar door.

Wij hebben een drukke praktijk voor chiropractie en moeten bereikbaar zijn tussen 9 en 5 voor veel patienten die bellen. Dus wij hebben na lang nadenken gereageerd op het voorstel. 'We willen het, met de garantie dat we niet meer dan 10 minuten onbereikbaar zijn telefonisch. We hebben nare ervaringen met jullie en veel inkomstenverlies gehad'. Er werd, uiteraard, met de hand op het hart toegezegd dat dit niet zou gebeuren. Eerst kregen we de mails ter bevestiging niet, verkeerd e-mail adres. Daar hebben we afgelopen 8 jaar al 13 keer voor gebeld, maar dit is nog steeds niet opgelost.

Gisteren kwam de monteur. Aardige man die hard gewerkt heeft. Toen hij wegging deed een lijn het van de twee. De rest moest ik telefonisch laten activeren.

En jawel; vanmorgen om 07.45 ontdekte wij tot onze horror dat we niet konden bellen en gebeld worden van beide nummers. Ik heb 1 uur en 50 minuten aan de telefoon gezeten, ben weer 8 keer doorgeschakeld, probeer in mijn wanhoop te zeggen dat wij bereikbaar moeten zijn voor patienten. Of er binnen 30 minuten iemand kan komen?

Nu is het 11.20 uur. Het enige wat ik heb is een vage toezegging dat er contact op wordt genomen. Bij de vraag of dat vandaag nog is krijg ik een 'dat kunnen wij u helaas niet vertellen mevrouw'.
Toen ik vroeg met wie ze contact op zouden gaan nemen omdat we dus niet bereikbaar zijn kwam er een enthousist nummer uit de mond van de servicemdewerkster dat niet van ons bleek te zijn. Ook zouden ze een mail sturen, maar helaas kan ik die niet ontvangen omdat na 8 jaar en 13 keer bellen nog het juiste mailadres niet ingevoerd is bij KPN. Ons internet werkt ook niet. Fijn een alles in een pakket waarvan niets het doet en er na uitleg dat we bereikbaar MOETEN zijn, je een 'er wordt contact opgenomen maar we kunnen niet zeggen wanneer dat is', antwoord krijgt.

Je zou toch een denderend excuus verwachten en binnen een uur een monteur aan je deur om de door hen ontstane schade te beperken? Zeker als het de 4e keer is binnen 10 jaar?

We zijn er voor de zoveelste keer ingetrapt. Wat een nachtmerrie!

Gesloten