LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Alles in 1

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Johan Pijpstra
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2015 17:57

KPN Alles in 1

Ongelezen bericht door Johan Pijpstra »

Wij hebben een abonnement bij KPN alles in 1. Bij het opzeggen van het abonnement heb je normaal gesproken 1 maand opzegtermijn. Dit kwam perfect overeen met de leveringstermijn van Vodafone onze nieuwe aanbieder. Echter KPN heeft een fout gemaakt en ons per direct afgesloten waardoor wij nu een maand zonder Internet, televisie en telefoon zitten. KPN geeft de fout toe en zeggen doodleuk te begrijpen dat ik er boos over ben maar dat ze het niet meer kunnen terugdraaien.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN Alles in 1

Ongelezen bericht door ciske »

Geen ervaring mee, maar zet het op FB of op Twitter. Krijg je eerder antwoord.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: KPN Alles in 1

Ongelezen bericht door sylvesterb »

KPN gaat je niet voor 1 maand weer opnieuw aansluiten. Helaas wordt bij DSL/Glasvezel echt de kruisdraden verwijderd en kunnen ze je dus niet meer aansluiten op je oude lijn, ze moeten dus echt een nieuwe order starten om je weer van internet te voorzien, dit duurt normaal gesproken 2 weken.

Kan je nieuwe provider niet wat voor je doen? Als Vodafone wilt kunnen ze je binnen 24 uur aansluiten als ze een escalatie verzoek bij de netwerkbeheerder indienen.

16again
Berichten: 16169
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: KPN Alles in 1

Ongelezen bericht door 16again »

sylvesterb schreef:Helaas wordt bij DSL/Glasvezel echt de kruisdraden verwijderd en kunnen ze je dus niet meer aansluiten op je oude lijn.
Kruisdraden op....glasvezel?
Voor zover kruisdraden bij DSL echt verwijderd worden (ipv alleen softwarematig afgekoppeld), dan zie ik geen technische beperking deze weer terug te zetten. Kost hooguit half uurtje.
Werkelijke probleem ligt volgens mij in inflexibiliteit van interne systemen, processen en methodieken van kpn.
(Uit eigen ervaring: abusievelijk opgezegde DSL lijn bij klant, 2 weken van te voren ontdekt, maar we konden hoog of laag springen: opzegging zat al in de pijplijn, en was met geen mogelijkheid terug te draaien. Enig alternatief was nieuwe aanvraag)

Indien KPN geen vervangende dienst levert (Dongle, digitenne) heeft TS recht op vergoeding.

Johan Pijpstra
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2015 17:57

Re: KPN Alles in 1

Ongelezen bericht door Johan Pijpstra »

Ik heb op twitter geplaatst om daar nogmaals sorrie te horen en of de volgende provider niet de fout van kpn kan goed maken door eerder aan te sluiten. Probleem verschoven en opgelost. Dat is kpn.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: KPN Alles in 1

Ongelezen bericht door sjohie »

Johan Pijpstra schreef:Ik heb op twitter geplaatst om daar nogmaals sorrie te horen en of de volgende provider niet de fout van kpn kan goed maken door eerder aan te sluiten. Probleem verschoven en opgelost. Dat is kpn.
Like it or not, het is wel de meest pragmatische oplossing. Op de achtergrond lopen allerlei overzet/afkoppel processen, als zij daar zomaar dingen in gaan veranderen kan je er donder op zeggen dat de overstap naar Vodafone mis gaat. Die zijn dingen aan het regelen op de originele datum, en hebben daar ook X tijd voor nodig. Dan is het gewoon veiliger om Vodafone, indien mogelijk, de overstap iets naar voren te laten halen. Anders heb je 2 bureaucratieën die de binnenbocht moeten nemen, op deze manier eentje.

tortle
Berichten: 95
Lid geworden op: 26 jun 2014 13:07

Re: KPN Alles in 1

Ongelezen bericht door tortle »

Bij Vodafone zijn ze niet zo snel waardeloos bedrijf. Vodafonethuis..alleen maar problemen. Waardeloze helpdesk en als je storing krijgt dan is het helemaal huilen.

wokkelhosting
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 aug 2015 16:31

Re: KPN Alles in 1

Ongelezen bericht door wokkelhosting »

nou is dit leuk dan ???
vanaf dec vorige jaar heb ik kpn 3 in 1 glasvezel.
hier bij zit ook opnamen pakket
vanaf december al een hoop storingen en gebeld probleem is bij hun bekend.
april nog niet opgelost
nu zeg ik stop maar ik wil kosteloos opzeggen want ik heb het genomen omdat de opnamen pakket erin zit.
nee zeg kpn dat is geen reden om kostloos op te zeggen.
wij geven u geld terug omdat u er geen gebruik van heb kunnen maken.
ik moet maar tot einde contract gewoon door gaan dus ja nu heb ik tot eind december geen opnamen wat wel belangrijk voor mij is en waar voor ik deze pakket genomen heb.
kan dit zomaar ?? de kpn komt toch zijn verplichting niet na.
dan plegen hun toch contract breuk.
wie kan mij helpen dat er toch kosteloos opgezegd kan worden zodat ik een ander kan vinden die het wel kan bieden.
ze hebben alles al geprobeerd tot 3x toe nieuwe tv kasten, een nieuwe modem een nieuwe splitter en zelf de monteur is komen kijken niks mis hier.
nu blijk dat er een bepaalde code niet door komt bij kpn intern wten ze nu en deze storing is al tijden bekend bij hun maar is verlopig niet opgelost. je weet het dus al en toch aanbieden dit lijk mij een form van vals klanten werven. pas geleden maakte ook weer reclame op tv.
nogmaals wie help mij er mee ???

Gesloten